У посібнику висвітлюються питання сутність організації здоров'язбережувальної діяльності молодших школярів. Грунтовно розкривається методика проведення фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі навчального дня молодшого школяра, яка є складовою означеної діяльності. Подано приклади комплексів ранкової гімнастики до уроків, фізкультхвилинок, динамічних перерв, "годин здоров'я".
Посібник призначено для вчителів початкової школи, вчителів фізичної культури, студентів педагогічних спеціальностей і всіх, хто зацікавлений у здоровому розвитку дитини.
Розділ 1 . Сутність здоров'язбережувальної діяльності у nочатковій школі
Розділ 2. Організація та методика проведення ранкової гімнастики до занять
2.1. Методичні рекомендації щодо орrанізації та проведення ранкової гімнастики до занять
2.2. Орієнтовні комплекси ранкової гімнастики до занять учнів З-4 класів
Розділ З. ОрганізацІя та методика проведення фізкультурних хвилинок
3.1.Методичні рекомендації щодо орrанізації та проведення фізкультурних хвилинок
3.2. Орієнтовні комплекси фізкультурних хвилинок
Розділ 4. ОрганізацІя та методика проведення динамічної перерви
4.1. Методичні рекомендації щодо орrанізації та проведення динамічної перерви
4.2. Ігри для nроведення динамічної перерви
Розділ 5. Організація та методика проведення «години здоров'я»
5.1. Методичні рекомендації щодо орrанізації та проведення «години здоров'я»
5.2. Орієнтовні заняття «години здоров'я» для учнів 3-4 класів
5.3. Орієнтовні комплекси заrальнорозвивальних вправ для учнів 3-4 класів
5.4. Ігри та естафети
Розділ 6. МетодичнІ особливості проведення релаксаційних пауз
Література
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.