Передмова
Перспективне планування життєдіяльності дітей шостого року життя
Березень
Тема блоку «Я та моя родина» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Зустрічаємо весну» (III, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Циклограма спостережень
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Квітень
Тема блоку «Світ прав дитини» (І, ІІ тиждень)
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Безпека дитини» (ІІІ, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Циклограма спостережень
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Травень
Тема блоку «Ми майбутні школярі» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Знай, люби, оберігай рідний край» (ІІІ, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Циклограма спостережень
Циклограма трудової діяльності старший вік
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності