Організація освітнього процесу від вересня до травня. 3-й рік життя. Частина 1
Код:123-ДНВ109
Кількість сторінок:208
Формат, мм:148х210
Weight:0.1500 кг
Обкладинка:М'яка
Мова видання:Укр.
Анотацiя Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей третього року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Сенсорний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньо-продуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей, спостережень, на основі яких педагоги можуть складати календарні плани. Запропоновані розробки до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм, зокрема, «Дитина» та «Українське дошкілля». Видання рекомендоване вихователям дітей третього року життя закладів дошкільної освіти. | Змiст Передмова Перспективне планування життєдіяльності дітей третього року життя Вересень Тема блоку «Мій садочок — рідний дім» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Осінь у гості завітала» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Циклограма трудової діяльності Циклограма рухливих ігор Жовтень Тема блоку «Золота осінь» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Я люблю свою родину» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Циклограма трудової діяльності Циклограма рухливих ігор Листопад Тема блоку «У бабусі на подвір’ї» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Іграшки — наші друзі» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Циклограма трудової діяльності Циклограма рухливих ігор Грудень Тема блоку «У гості до лісових звірят» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Ой, прийшла до нас зима» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Сенсорний розвиток Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Циклограма трудової діяльності Циклограма рухливих ігор | Вiдгуки (1)Залишити вiдгук 10 Вересня, 2018 21:23 Дякую,будемо використовувати в написанні планів. | ||||