(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ДНВ125
Організація освітнього процесу від вересня до травня. 6-й рік життя. Частина 3

Організація освітнього процесу від вересня до травня. 6-й рік життя. Частина 3

Код:123-ДНВ125

Кількість сторінок:336

Формат, мм:148х210

Weight:0.2400 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей шостого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Логіко-математичний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньо-продуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей і циклограми спостережень на навчальний рік, на основі яких складаються календарні плани. Розроблені підходи до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм, зокрема, «Дитина» та «Українське дошкілля». Видання рекомендоване вихователям груп дітей шостого року життя закладів дошкільної освіти.
Turn Expand
Змiст
Передмова 
Перспективне планування життєдіяльності дітей шостого року життя 
Березень 
Тема блоку «Я та моя родина» (І, ІІ тиждень) 
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток 
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям 
Художньо-продуктивна діяльність 
Тема блоку «Зустрічаємо весну» (III, IV тиждень) 
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 
Логіко-математичний розвиток 
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям 
Художньо-продуктивна діяльність 
Циклограма дидактичних ігор 
Циклограма рухливих ігор 
Циклограма спостережень 
Циклограма трудової діяльності 
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 
Квітень 
Тема блоку «Світ прав дитини» (І, ІІ тиждень) 
Художньо-продуктивна діяльність 
Тема блоку «Безпека дитини» (ІІІ, IV тиждень) 
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 
Логіко-математичний розвиток 
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям 
Художньо-продуктивна діяльність 
Циклограма дидактичних ігор 
Циклограма рухливих ігор 
Циклограма спостережень 
Циклограма трудової діяльності 
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 
Травень 
Тема блоку «Ми майбутні школярі» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 
Логіко-математичний розвиток 
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям 
Художньо-продуктивна діяльність 
Тема блоку «Знай, люби, оберігай рідний край» (ІІІ, IV тиждень) 
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 
Логіко-математичний розвиток 
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма дидактичних ігор 
Циклограма рухливих ігор
Циклограма спостережень 
Циклограма трудової діяльності старший вік
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.