Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Каталог товарів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів
Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів

Перші кроки програмування мовою Java: навчальний посібник для учнів 10–11 класів

35,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: Т901252У
  • ISBN: 9786170938329
  • Вага: 0.13
  • Формат, мм: 170х240
  • Кількість сторінок: 112
  • Рік видання: 2018
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 10-11
Анотація

Навчальний посібник орієнтовано на учнів старших класів, які вже ознайомлені з основами об’єктно-орієнтованого програмування. Цей навчальний посібник є логічним продовженням посібників «Вивчаємо Java у школі» (частина I — «Синтаксис мови», частина II — «Класи, об’єкти, методи»).
У посібнику описано сутність і порядок опрацювання виняткових ситуацій, наведено значну кількість доступних для учнів прикладів. Розглянуто основи багатопотокового програмування і практичну їх реалізацію з використанням інтерфейсу Runnable Thread і розширенням класу Thread. Наведено основні відомості про перелічування, автоупакування та авторозпакування. Значну увагу приділено методам уведення і виведення даних, зокрема введенню даних за допомогою класів BufferedReader, Scaner і діалогового вікна, а також виведенню даних на консоль. Детально описано класи і методи опрацювання символьних рядків з прикладами практичної їх реалізації. Значну увагу в посібнику приділено також основам графічного інтерфейсу користувача.
Призначено для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів, учителів та всіх, хто цікавиться мовою програмування Java.

Читати повністю
Зміст книги

Вступ
Розділ 1. опрацювання виняткових ситуацій
1.1 Сутність опрацювання виняткових ситуацій
1.2 Опрацювання декількох винятків
1.3 Вкладені блоки try
1.4 Генерування винятків у коді користувача
Розділ 2. Багатопотокове програмування
2.1 Сутність багатопотокового програмування
2.2 Створення потоку шляхом реалізації інтерфейсу Runnable
2.3 Створення потоку розширенням класу Thread
2.4 Створення декількох потоків
2.5 Синхронізація потоків
Розділ 3. Перелічування. автоупакування та авторозпакування
3.1 Загальні відомості про перелічування
3.2 Використання у перелічуванні конструкторів, методів і змінних
3.3 Автоупакування та авторозпакування
3.4 Поняття анотації, узагальнення і лямбда-виразів
Розділ 4. Уведення і виведення даних
4.1 Основні принципи введення-виведення даних
4.2 Уведення даних із консолі
4.3 Виведення даних на консоль
4.4 Уведення даних за допомогою діалогового вікна
4.5 Уведення і виведення даних із файла
Розділ 5. опрацювання символьних рядків
5.1 Клас String
5.2 Клас StringBuffer
Розділ 6. Створення графічного інтерфейсу користувача
6.1 Компоненти і контейнери бібліотеки Swing
6.2 Розроблення простих графічних вікон
6.3 Опрацювання подій
6.4 Створення Swing-аплетів
6.5 Малювання засобами Swing
Література

Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Анотація

Навчальний посібник орієнтовано на учнів старших класів, які вже ознайомлені з основами об’єктно-орієнтованого програмування. Цей навчальний посібник є логічним продовженням посібників «Вивчаємо Java у школі» (частина I — «Синтаксис мови», частина II — «Класи, об’єкти, методи»).
У посібнику описано сутність і порядок опрацювання виняткових ситуацій, наведено значну кількість доступних для учнів прикладів. Розглянуто основи багатопотокового програмування і практичну їх реалізацію з використанням інтерфейсу Runnable Thread і розширенням класу Thread. Наведено основні відомості про перелічування, автоупакування та авторозпакування. Значну увагу приділено методам уведення і виведення даних, зокрема введенню даних за допомогою класів BufferedReader, Scaner і діалогового вікна, а також виведенню даних на консоль. Детально описано класи і методи опрацювання символьних рядків з прикладами практичної їх реалізації. Значну увагу в посібнику приділено також основам графічного інтерфейсу користувача.
Призначено для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів, учителів та всіх, хто цікавиться мовою програмування Java.

Читати повністю
Зміст книги

Вступ
Розділ 1. опрацювання виняткових ситуацій
1.1 Сутність опрацювання виняткових ситуацій
1.2 Опрацювання декількох винятків
1.3 Вкладені блоки try
1.4 Генерування винятків у коді користувача
Розділ 2. Багатопотокове програмування
2.1 Сутність багатопотокового програмування
2.2 Створення потоку шляхом реалізації інтерфейсу Runnable
2.3 Створення потоку розширенням класу Thread
2.4 Створення декількох потоків
2.5 Синхронізація потоків
Розділ 3. Перелічування. автоупакування та авторозпакування
3.1 Загальні відомості про перелічування
3.2 Використання у перелічуванні конструкторів, методів і змінних
3.3 Автоупакування та авторозпакування
3.4 Поняття анотації, узагальнення і лямбда-виразів
Розділ 4. Уведення і виведення даних
4.1 Основні принципи введення-виведення даних
4.2 Уведення даних із консолі
4.3 Виведення даних на консоль
4.4 Уведення даних за допомогою діалогового вікна
4.5 Уведення і виведення даних із файла
Розділ 5. опрацювання символьних рядків
5.1 Клас String
5.2 Клас StringBuffer
Розділ 6. Створення графічного інтерфейсу користувача
6.1 Компоненти і контейнери бібліотеки Swing
6.2 Розроблення простих графічних вікон
6.3 Опрацювання подій
6.4 Створення Swing-аплетів
6.5 Малювання засобами Swing
Література

Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
З цим товаром купують
Код:Т901445У
Основи алгоритмізації і програмування мовою Python
Руденко В.Д.
75,00 грн
Купити
Код:И383003УА
Англійська мова. Граматичний практикум. ІІІ рівень
Павліченко О.М.
80,00 грн
Купити
Інші книги автора
Код:Т770001У
Алгоритмізація і програмування: навчальний посібник
Руденко В.Д.
45,00 грн
Купити
Код:Т901445У
Основи алгоритмізації і програмування мовою Python
Руденко В.Д.
75,00 грн
Купити
Дивитися усi книги