Навчальний посібник орієнтовано на учнів старших класів, які вже ознайомлені з основами об’єктно-орієнтованого програмування. Цей навчальний посібник є логічним продовженням посібників «Вивчаємо Java у школі» (частина I — «Синтаксис мови», частина II — «Класи, об’єкти, методи»).
У посібнику описано сутність і порядок опрацювання виняткових ситуацій, наведено значну кількість доступних для учнів прикладів. Розглянуто основи багатопотокового програмування і практичну їх реалізацію з використанням інтерфейсу Runnable Thread і розширенням класу Thread. Наведено основні відомості про перелічування, автоупакування та авторозпакування. Значну увагу приділено методам уведення і виведення даних, зокрема введенню даних за допомогою класів BufferedReader, Scaner і діалогового вікна, а також виведенню даних на консоль. Детально описано класи і методи опрацювання символьних рядків з прикладами практичної їх реалізації. Значну увагу в посібнику приділено також основам графічного інтерфейсу користувача.
Призначено для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів, учителів та всіх, хто цікавиться мовою програмування Java.
Вступ
Розділ 1. опрацювання виняткових ситуацій
1.1 Сутність опрацювання виняткових ситуацій
1.2 Опрацювання декількох винятків
1.3 Вкладені блоки try
1.4 Генерування винятків у коді користувача
Розділ 2. Багатопотокове програмування
2.1 Сутність багатопотокового програмування
2.2 Створення потоку шляхом реалізації інтерфейсу Runnable
2.3 Створення потоку розширенням класу Thread
2.4 Створення декількох потоків
2.5 Синхронізація потоків
Розділ 3. Перелічування. автоупакування та авторозпакування
3.1 Загальні відомості про перелічування
3.2 Використання у перелічуванні конструкторів, методів і змінних
3.3 Автоупакування та авторозпакування
3.4 Поняття анотації, узагальнення і лямбда-виразів
Розділ 4. Уведення і виведення даних
4.1 Основні принципи введення-виведення даних
4.2 Уведення даних із консолі
4.3 Виведення даних на консоль
4.4 Уведення даних за допомогою діалогового вікна
4.5 Уведення і виведення даних із файла
Розділ 5. опрацювання символьних рядків
5.1 Клас String
5.2 Клас StringBuffer
Розділ 6. Створення графічного інтерфейсу користувача
6.1 Компоненти і контейнери бібліотеки Swing
6.2 Розроблення простих графічних вікон
6.3 Опрацювання подій
6.4 Створення Swing-аплетів
6.5 Малювання засобами Swing
Література
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.