Каталог товарів
Графік роботи:
з 10-00 до 19-00 (пн-пт)
Каталог товарів

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Видавництво:
ФАБУЛА
340,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ФБ722097У
  • ISBN: 978-617-09-6383-3
  • Вага: 0.59
  • Формат, мм: 135х235
  • Кількість сторінок: 304
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: Тверда
  • Тип видання: Паперова/електронна книга
170,00 грн
Купити
Додати в обране
Доступні формати:
  • Код виробника: ФБ1056137У
  • Мова видання: Українська
Анотація
Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах.
Переклад: Ярослава Машико.
Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
З цим товаром купують
Доступна електронна версія
Код:FB1467001Р
Карго-маркетинг и Украина
Філановський О.Г.
340,00 грн
Купити
Доступна електронна версія
Код:ФБ722098У
Цифровий брендинг
Деніел Роулз
340,00 грн
Купити