(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-НФМ005
Працюємо з "особливою" дитиною у "звичайній" школі
Дмитренко К.А., Коновалова М.В., Семиволос О.П.

Працюємо з "особливою" дитиною у "звичайній" школі

Дмитренко К.А., Коновалова М.В., Семиволос О.П.

Код:123-НФМ005

Кількість сторінок:120

Формат, мм:210х297

Weight:0.2250 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя

Посібник містить докладний та зрозумілий виклад особливостей упровадження інклюзивної освіти в новій українській школі. Схарактеризовано методи й засоби навчання в інклюзивному класі, наведено ігри та вправи, покликані допомогти «особливому» учневі пристосуватися до навчання у «звичайній» школі, а також поради педагогам щодо поводження з дитиною, яка має особливі потреби через стан свого здоров’я.
Для педагогів та психологів закладів загальної середньої та дошкільних навчальної освіти, соціальних педагогів, викладачів коледжів і технікумів,
а також студентів відповідного фаху педагогічних вишів.

Turn Expand
Змiст
Інклюзія — це не історія про жалість: замість передмови
Інклюзія — не ілюзія…
Тьютор: асистент, помічник, порадник, друг
Кожна дитина гідна любові!
Типологія порушень у дітей з особливими освітніми потребами
Діти, що зазнають труднощів під час пересування
Діти, що мають зорові, слухові й мовленнєві проблеми
Діти, що страждають на різні вади розвитку й мають проблеми з поведінкою
Коректна термінологія
Загальні рекомендації щодо організації освітнього інклюзивного середовища
Технології інклюзивного навчання
Методи інклюзивного навчання
Умови навчання й виховання дітей з особливостями розвитку
Методична скарбничка: ігри, тренінги та вправи для роботи в інклюзивному класі
Дидактична гра — незамінна складова навчально-виховного процесу
Вправи на встановлення психологічного комфорту в класі
Вправи для розвитку рухо-моторних навичок
Вправи й ігри, спрямовані на розвиток комунікативних навичок
Поради вчителеві (вихователеві), у класі (групі) якого навчається
дитина з особливими освітніми потребами
Матеріали для роботи з дітьми: видатні особистості з інвалідністю
Додаток. Тренінг «Розвиток сенситивності»
Інклюзія: успішне майбутнє починається з гарного старту (замість післямови)
Література
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.