(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О134150У
Розгорнутий перспективний план. Молодший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Корендо Р.Я., Микал Н.А., Брекатніна Н.А.

Розгорнутий перспективний план. Молодший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Корендо Р.Я., Микал Н.А., Брекатніна Н.А.

Код:123-О134150У

Кількість сторінок:120

Формат, мм:205х260

Weight:0.1600 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
У посібнику подано перспективний та розгорнутий календарний план організації навчально-виховного процесу з дітьми молодшого віку ЗДО. План складений за блочнотематичним принципом, що забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення матеріалу протягом тематичного тижня.
Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно тільки вписати: індивідуальну роботу, трудову діяльність, загартовувальні заходи, роботу щодо попередження дитячого травматизму та роботу з батьками.
Turn Expand
Змiст
Передмова
Навчальне навантаження на дитину (друга молодша група)
1. Освітня лінія «Особистість дитини»
1.1. Безпека життєдіяльності (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
1.2. Здоров’я та фізичний розвиток, гігієна життєдіяльності, здоров’я та хвороби (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
1.3. Рухова активність та саморегуляція. 
Перспективне планування занять з фізичної культури (згідно з розподілом занять
1.4. Комплекси вправ ранкової гімнастики 
1.5. Гігієнічна гімнастика після полуденного сну 
1.6. Фізкультурні хвилинки і паузи 
1.7. Піші переходи 
1.8. Фізкультурно-оздоровчі комплекси на ділянці (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.9. Самосвідомість та самоставлення (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2. Освітня лінія «Дитина в соціумі»
2.1. Перспективне планування занять «Дитина в соціумі» (згідно з розподілом занять
2.2. Сім’я. Родина. Рід (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2.3. Рідний край. Моя Батьківщина (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.4. Люди. Дорослі. Діти. Соціалізація (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2.5. Робота за проектом «Садочок — простір, дружній до дитини». Соціально-комунікативна та родинна компетенція (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
3. Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»
3.1. Перспективне планування занять «Ознайомлення з природою» (згідно з розподілом занять
3.2. Природа планети Земля. Всесвіт (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.3. Світ живої та неживої природи (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
3.4. Спостереження, екскурсії (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
Жива природа 
Нежива природа 
3.5. Природничо-екологічна компетенція (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4. освітНя ліНія «дитиНа в світі Культури»
4.1. Предметний світ. Дитячий садок. За межами житла (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.2. Предметно-практична діяльність. Праця дорослих (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.3. Початки народознавства (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.4. Праця дітей. Самообслуговування (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.5. Господарсько-побутова праця (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.6. Праця в природі (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.7. Ручна праця (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.8. Світ мистецтва. Перспективне планування занять з образотворчої діяльності (
згідно з розподілом занять
Малювання 
Аплікація 
Ліплення
4.9. Музична діяльність. Перспективне планування занять з музичної діяльності (
згідно з розподілом занять —
2 заняття на тиждень

4.10 Театральна діяльність. Перспективне планування занять (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою, 4 заняття на місяць)
5. освітНя ліНія «Гра дитиНи»
5.1. Сюжетно-рольова гра (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
5.2. Народні українські ігри 
5.3. Рухливі ігри, ігри з правилами (
Повторення гри 4–6 разів, тривалість 10–12 хвилин
6. освітНя ліНія «дитиНа в сеНсорНо-ПіЗНавальНому Просторі»
6.1. Перспективне планування занять з математики (згідно з розподілом занятьь
6.2. Перспективне планування занять з логіки (
згідно з розподілом занять
6.3. Пізнавальна активність. Конструктивно-будівельні ігри (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
7. освітНя ліНія «мовлеННя дитиНи»
7.1. Перспективне планування занять з розвитку мовлення (згідно з розподілом занять
7.2. Перспективне планування занять з навчання грамоти (
згідно з розподілом занять
7.3. Зв’язне мовлення. Робота за казками В. Сухомлинського (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.