Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О134136У
Сучасна дошкільна освіта. Вивчаємо вірші за допомогою мнемотехніки. Середній вік

Сучасна дошкільна освіта. Вивчаємо вірші за допомогою мнемотехніки. Середній вік

Код:123-О134136У

Кількість сторінок:48

Формат, мм:145х215

Weight:0.4150 кг

Обкладинка:Папка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Мнемотехніка допоможе дитині:
- розширити свої творчі можливості;
- підвищити самооцінку;
- здобути вміння ефективно вчитися;
- подолати стрес від навчання;
- з легкістю запам'ятовувати нову інформацію;
- збільшити обсяг пам'яті шляхом утворення додаткових асоціацій.
У папці 24 односторонні картки, методичка (48 с.)
Посібник є частиною комплекту «Вивчаємо вірші за допомогою мнемотехніки. Середній вік», до якого входить також папка з наочним матеріалом.
У посібнику вміщено методику вивчення віршів за мнемотаблицями, а також інформацію про мнемотехніку та її основні поняття.
Видання призначене для педагогів дошкільних навчальних закладів та батьків дошкільнят.
Turn Expand
Змiст
ВСТУП
Як працювати з наочним матеріалом
Етапи роботи над вивченням віршів за допомогою мнемотаблиці
Приклад вивчення вірша П. Воронька «Облітав журавель»
ТЕКСТИ ВІРШІВ
1. Вивчення вірша Л. Біленької «Український прапор»
2. Вивчення вірша М. Познанської «Куди не глянемо»
3. Вивчення вірша Л. Біленької «Слива»
4. Вивчення української народної пісні «Ходить гарбуз по городу»
5. Вивчення вірша А. М’ястківського «Котики-воркотики»
6. Вивчення вірша М. Познанської «Ідуть дощі»
7. Вивчення вірша П. Воронька «Їжачок-хитрячок»
8. Вивчення вірша П. Воронька «Облітав журавель»
9. Вивчення вірша К. Перелісної «В автобусі»
10. Вивчення вірша Т. Коломієць «Чобітки»
11. Вивчення вірша А. Костецького «Сніжинки»
12. Вивчення вірша П. Воронька «Кіт не знав»
13. Вивчення вірша Г. Демченко «Що за гостя в нас така»
14. Вивчення колядки
15. Вивчення вірша В. Гринько «Вишиваю вишиваночку»
16. Вивчення вірша Я. Божинської «Гороб’ята»
17. Вивчення вірша Н. Григор’євої «Кімнатні квіти»
18. Вивчення вірша М. Познанської «Лютий»
19. Вивчення вірша М. Познанської «Моїй мамі»
20. Вивчення вірша А. Костецького «Бабусі»
21. Вивчення вірша В. Ткаченко «Сама»
22. Вивчення вірша Г. Бойка «Здоровим будь»
23. Вивчення вірша Н. Забіли «Метелик»
24. Вивчення вірша Л. Яковенко «Павучок»
Напрями роботи з формування пізнавальної активності дошкільників
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Сучасна дошкільна освіта

View full series
«Сучасна дошкільна освіта». Комплекс практичних матеріалів Навчання грамоти

«Сучасна дошкільна освіта». Комплекс...

Кольорові картки, призначені для ознайомлення дітей: - з голосними звуками - приголосними звуками - «Звуковий акваріум» для занять з рідної мови
Детальнiше
Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в дошкільних навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної навчальних закладів; представлено інноваційні...
Детальнiше
Інтегровані заняття за казками В. Сухомлинського. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Інтегровані заняття за казками В....

У пропонованому посібнику викладено авторський досвід педагогів щодо інтегрованого підходу до роботи з дошкільниками за казковими творами В. Сухомлинського. Автори пропонують інноваційну дидактичну модель опрацювання кожної казки, надають приклади методичних розробок занять, створених за визначеними рубриками інтеграційних карт (для кожної вікової...
Детальнiше
Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Весна. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Інтегрований перспективно-календарний план....

Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку. Дана інтегрована система роботи включає...
Детальнiше