Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Світова література. 8 клас. Майстер-клас: розробки уроків + кал.план.

Світова література. 8 клас. Майстер-клас: розробки уроків + кал.план.

Світова література. 8 клас. Майстер-клас: розробки уроків + кал.план.

Знятий з виробництва
  • Код виробника: Ф6377У
  • Вага: 0.29
  • Формат, мм: 200x260
  • Кількість сторінок: 224
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 8
Анотація
Посібники серії «Майстер-клас» містять: – календарно-тематичне планування; – докладні розробки уроків; – перелік рекомендованої літератури. Характеристика посібників з точки зору їх користі для читачів: – подані конспекти уроків — методично виважена, системна робота з вивчення предмету; – зручний у користуванні календарний план у вигляді вкладки; – у кожному уроці зазначено мету й обладнання; – цікаві завдання сприяють заоохоченню учнів до навчання; – зручний формат для повсякденного користування в роботі.
Читати повністю
Зміст книги
Вcтуп Урок № 1. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. В. Вордсворт. «До прекрасного». Уславлення в сонеті величезної сили «святого мистецтва»...................................................................................................................... 9 Уроки № 2—3. Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи. Веди, Біблія, Коран як пам’ятки світової літератури......................... 12 Урок № 4. Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ із творчим завданням.............................. 19 Людина та її світ у давніх літературах Урок № 5. Антична (давньогрецька і давньоримська) література — вихідна основа європейських літератур........................................................................................ 20 Урок № 6. Найдавніші цикли давньогрецьких міфів: троянський, фіванський, про аргонавтів. ............................................................................................................................ 23 Урок № 7. Загадки легендарного співця (Гомер — легендарний основоположник європейської літератури. Поема «Іліада».).................................................................................... 27 Урок № 8. Велична пісня геройству й мужності (Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна.) ................................................................................ 31 Урок № 9. Гомер. Поема «Іліада». «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 469—670). Гуманістичний пафос поеми......................................................................................................... 34 Урок № 10. Довгий шлях додому (Гомер. Поема «Одіссея» «Заспів» (пісня 1, вірші 1—21), «Аед Демодок» (пісня 8, вірші 181—566))..................................................................................... 37 Урок № 11. Звеличення людського розуму, винахідливості та допитливості («Одіссей і кіклоп Поліфем» (пісня 9, вірші 181—566))................................................................. 39 Урок № 12. Гомер. «Одіссея». «Одіссей у Кіркеї» (пісня 10, вірші 91—399). Образ Одіссея: воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота............................... 42 Урок № 13. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики. Види давньогрецької лірики. Творчість Тіртея та Архілоха..................................................................................................................................................... 44 Урок № 14. Гімн красі, радощам життя і коханню в поезіях Сапфо та Анакреонта................................ 49 Урок № 15. Позакласне читання. «Куди несе нас корабель вітчизни?» (Зміст і художня своєрідність вірша Алкея «Не розумію звади поміж вітрів…». Урок порівняльного аналізу)......................................................................................................... 53 Урок № 16. «Той, хто понад усе шанував людей» (Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії. Есхіл. «Прометей закутий». Розповідь Прометея про його благодіяння людям (епісодій 2, вірші 436—525)).............. 58 Урок № 17. Оспівування людини та її внутрішнього світу в давньогрецькій трагедії (Софокл. «Антігона». Пісня хору «Дивних багато в світі див» (стасим I, вірші 332—383)).............................................................. 63 Урок № 18. Розвиток зв’язного мовлення. «Її величність Людина» (Оспівування людини у творах давньогрецької літератури). Робота над складним планом відповіді на питання.............. 66 Урок № 19. Тематичне оцінювання. «Давньогрецька література»........................................................... 67 Урок № 20. Публій Верґілій Марон. Поема «Енеїда» як літературна обробка римської легенди про троянця Енея — засновника Риму. Заспів (книга I, вірші 1—33). Творче наслідування поеми Гомера.............................................................................................. 68 Урок № 21. У пошуках обітованої землі. (Поетизація римської доблесті, патріотичного служіння державі, величі Риму в поемі Верґілія «Енеїда»).......................................................... 72 Урок № 22. Квінт Горацій Флакк. Оди «До Мельпомени», «До Манлія Торквата»..................................... 76 Урок № 23. Сумна доля вигнанця (Публій Овідій Назон. «Метаморфози», «Сумні елегії»)........................ 80 Урок № 24. Тематичне оцінювання. «Давньоримська література».......................................................... 84 Жанрово-тематичне розмаїття середньовічної літератури Урок № 25. Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі....................................... 86 Урок № 26. Із китайської лірики. Творчість Лі Бо та Ду Фу...................................................................... 87 Урок № 27. Із персидської лірики. Роздуми, життєві спостереження та їх узагальнення у творчості Омара Хайяма. 92 Урок № 28. Утвердження ідеї права людини на щастя, прагнення до втіхи та радощів життя у творчості Омара Хайяма................................................................................ 95 Урок № 29. Чарівний світ східної поезії. Творчість Рудакі та Гафіза........................................................ 97 Урок № 30. Тематичне оцінювання. «Поезія Сходу епохи Середньовіччя»........................................... 103 Урок № 31. Позакласне читання. Фантастична історія реального життя студента Анзельма (Е.Т.А. Гофман. «Золотий горнець»)............................................................................ 105 Урок № 32. Творчість провансальських трубадурів............................................................................... 109 Урок № 33. Із лірики вагантів. Своєрідність поезії вагантів, її провідні теми............................................ 113 Урок № 34. «Пісня про Роланда» — французький героїчний епос. Історична правда та вигадка в поемі.......................................................................................... 117 Урок № 35. Зображення героїчної боротьби франків проти іновірців у «Пісні про Роланда»................... 119 Урок № 36. Хоробрий рицар Роланд (образ Роланда як головного героя епосу «Пісня про Роланда»)................................................................................................................. 122 Урок № 37. Образ Карла Великого як ідеалу державної мудрості в «Пісні про Роланда»..................... 124 Урок № 38. Ціна людської зради. (Зрадник Ганелон — антипод Карла і Роланда)................................ 127 Урок № 39. Розвиток зв’язного мовлення. Диспут «Поняття про честь і гідність у середньовічному епосі „Пісня про Роланда”».................................................................................................................................. 130 Урок № 40. Данте — видатний мислитель і поет Італії. Поема «Божественна комедія» — філософсько-художній синтез середньовічної культури............................................................................................................. 131 Урок № 41. Пошуки втраченого шляху (Данте. «Божественна комедія». Частина перша. «Пекло»)........ 135 Урок № 42. Чи можна досягти найвищого блаженства? (Данте. «Божественна комедія». Частина третя. «Рай».)................................................................................................................ 138 Урок № 43. Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на літературну тему (за поемою Данте «Божественна комедія»). Повідомлення на культурологічну тему.................... 142 Урок № 44. Тематичне оцінювання. «Західноєвропейська поезія. Французький героїчний епос. „Пісня про Роланда”. Данте. „Божественна комедія”»................................................................................................... 143 Урок № 45. Позакласне читання. Дивний роман про Білого Кита (Герман Мелвілл. «Мобі Дік, або Білий Кит»).......................................................................................................... 145 Злет людського духу в літературі доби Відродження Урок № 46. Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Скарби культури Ренесансу.................................................................... 149 Урок № 47. Франческо Петрарка — видатний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів, оспівування кохання в «Книзі пісень»....................... 153 Урок № 48. Франческо Петрарка. «Книга пісень». Любов Петрарки до Лаури як джерело його інтимної лірики. Художня і психологічна своєрідність лірики Петрарки................................. 157 Урок № 49. Дж. Боккаччо як зачинатель нової європейської прози. Збірка новел «Декамерон», її композиція, тематичне багатство........................................................................ 159 Урок № 50. Найвищі чесноти людини (Джованні Боккаччо. «Декамерон». Оспівування у збірці кращих душевних якостей людини)........................................................... 164 Урок № 51. Шлях пізнання життя і людей. Життєвий шлях і творча доля Міґеля Сервантеса де Сааведри................................................................................................. 166 Уроки № 52— 53. «Я, доблесний Дон Кіхот Ламанчський…» (Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості)....................................................................................................... 169 Урок № 54. Як краще жити: розумом чи серцем? (Протиставлення ідеалізму Дон Кіхота тверезій розсудливості Санчо Панси.)........................................................................ 173 Урок № 55. Поезія та проза життя в романі М. Сервантеса «Дон Кіхот». Конфлікт між ідеалом і дійсністю — центральна проблема твору................................................ 176 Урок № 56. Сміхова стихія в романі М. Сервантеса «Дон Кіхот». «Донкіхотство» як соціально-психологічне явище............................................................................................... 178 Урок № 57. Розвиток зв’язного мовлення. Дискусія-узагальнення на тему: «Чи потрібні нині Дон Кіхоти?»....................................................................................................................... 182 Урок № 58. Тематичне оцінювання. «Злет людського духу в літературі доби Відродження» (Ф. Петрарка, Дж. Боккаччо, М. Сервантес)................................................................................ 183 Урок № 59. В. Шекспір — геніальний англійський поет і драматург доби Відродження. Сонети В. Шекспіра.................................................................................................................... 186 Урок № 60. «Звичайні почуття підносити ти можеш до мистецтва…» (Заглиблення в людську психологію, поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання та дружби в сонетах В. Шекспіра)............................................................. 191 Урок № 61. В. Шекспір. Трагедія «Гамлет». Інтрига, конфлікт, проблематика п’єси................................. 195 Уроки № 62—63. «Скрізь нікчемність у розкошах сама…» (образ Датського королівства в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»).................................................. 197 Уроки № 64—65. Терновий вінець принца Гамлета (Духовні пошуки головного героя в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»)........................................... 203 Урок № 66. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум «Через відстань віків розмовляю я з Гамлетом знову…» (Уявна розмова з літературним героєм про найважливіші проблеми життя)............................................................................................. 210 Урок № 67. Позакласне читання. Зірка невмирущого кохання (утвердження величі й краси справжнього кохання, його здатності піднестися над розбратом і ворожнечею світу в трагедії В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта»)............................................. 211 Урок № 68. Тематичне оцінювання. «Англійське Відродження. В. Шекспір»......................................... 215 Уроки № 69—70. Літературний калейдоскоп. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом року................................................................ 218 Література 221
Читати повністю
Відгуки покупців
#
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*