Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")

Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")
Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")

Українська література. 8 клас: розробки уроків (серія "Сучасний майстер-клас")

Знятий з виробництва
  • Код виробника: Ф281055У
  • ISBN: 978-617-09-2954-9
  • Вага: 0.22
  • Формат, мм: 10х10х145
  • Кількість сторінок: 288
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 8
Анотація
Посібник укладено відповідно до чинної програми. Він містить 70 уроків з української літератури: звичайних і нетрадиційних, формування вмінь і навичок, контролю й корекції знань та ін. Майже до кожного уроку автор надає додатковий матеріал, що забезпечує вчителя докладними біографіями письменників, історичними, етнографічними довідками тощо.
До посібника додається скретч-картка для завантаження безкоштовного електронного додатка: календарного плану, розробок уроків із презентаціями та додаткових матеріалів до уроків.
Ви можете замовити електронну версію у захищеному форматі PDF. Для цього натисніть на "Придбати електронну версію".
Читати повністю
Зміст книги

Передмова
Урок № 1. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ, словесні, зорові, слухові тощо). Аналіз художнього твору
Урок № 2. Українські історичні пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецькотатарськими нападниками («Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»)
Урок № 3. Українські історичні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк»)
Урок № 4. Українські історичні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту («Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить»). Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою
Урок № 5. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія життя Марусі Чурай. Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Засвіт встали козаченьки»
Урок № 6. Пісні Марусі Чурай. «Засвіт встали козаченьки». Виразне читання поезії напам’ять
Урок № 7. Пісні Марусі Чурай. «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю». Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи
Урок № 8. Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники — виконавці народних дум
Урок № 9. Українські народні думи. «Маруся Богуславка». Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі
Урок № 10. Українські народні думи. «Маруся Богуславка». Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму. Морально-етична проблематика
Урок № 11. Позакласне читання. Дума «Буря на Чорному морі»
Урок № 12. Контрольна робота за темами «Вступ», «Усна народна творчість»
Урок № 13. Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання царем, арешт, перебування в казематі, заслання
Урок № 14. Тарас Шевченко. «Думи мої, думи мої…» (1847), «Ой три шляхи широкії…». Усвідомлення власної місії поета. Роздуми автора про плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю
Урок № 15. Тарас Шевченко. «Мені однаково, чи буду…» Роздуми автора про власну долю, долю України
Урок № 16. Тарас Шевченко. «Мені однаково, чи буду…». Виразне читання поезії напам’ять
Урок № 17. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія й дійсність як провідні мотиви її поезії. «Давня весна», «Хотіла б я піснею стати…»
Урок № 18. Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати…». Тема гармонійного єднання людини з природою. Виразне читання напам’ять
Урок № 19. Леся Українка. «Давня казка». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми й мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності
Урок № 20. Леся Українка. «Давня казка». Проблеми й мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності
Урок № 21. Володимир Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Патріотичний пафос вірша «Любіть Україну!»
Урок № 22. Володимир Сосюра. «Васильки», «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»). Щирість ліричного самовираження. «Васильки» — взірець інтимної лірики
Урок № 23. Контрольна робота за творчістю Т. Шевченка, Лесі Українки, В. Сосюри
Урок № 24. Володимир Підпалий. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Щирість почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина художніх образів
Урок № 25. Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі.
Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…»)
Урок № 26. Василь Голобородько. «Наша мова», «Теплі слова». Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок
Урок № 27. В. Герасим’юк. «Чоловічий танець». Розмаїття сучасної лірики. Поєднання в поезіях глибинної історичності бачення світу з відчуттям сучасної присутності в ньому
Урок № 28. І. Малкович. «Із янголом на плечі», «З нічних молитов». Прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя
Урок № 29. А. Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді»
Урок № 30. І. Павлюк. «Дівчинка»
Урок № 31. Г. Кирпа. «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…»
Урок № 32. Контрольна робота за творчістю В. Підпалого, В. Голобородька, представників сучасної української поезії
Уроки № 33–34. Література рідного краю. Ознайомлення з творами письменниківземляків
Урок № 35. Національна драма. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Короткі відомості про життя та творчість видатного українського драматурга XIX ст., про театр корифеїв
Урок № 36. Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського театру корифеїв
Урок № 37. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи
Урок № 38. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей — наскрізна й «вічна» у світовому мистецтві
Урок № 39. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання героїв
Урок № 40. З української прози. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Коротко про письменника. Пригодницький, романтичний сюжет повісті «Дорогою ціною»
Урок № 41. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Вічний тип шукача правди
Урок № 42. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Сюжет. Протест Остапа й Соломії. проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною
Урок № 43. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття
Урок № 44 Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії
Урок № 45. Позакласне читання. Повість О. Гончара «Бригантина»
Урок № 46. Контрольна робота за творчістю І. Карпенка-Карого та М. Коцюбинського
Урок № 47. Олександр Довженко. «Ніч перед боєм». Видатний український кінорежисер і письменник. його оповідання про Другу світову війну. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття
Урок № 48. Олександр Довженко. «Ніч перед боєм». Образи діда Платона й діда Савки — представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів
Урок № 49. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання. Сюжет
Урок № 50. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Сюжет
Урок № 51. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути»
Урок № 52. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Проблема особистості в сучасному світі
Урок № 53. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору
Урок № 54. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»
Урок № 55. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеосіблення, свободи і неволі, особистості і натовпу, дійсності і мрії
Урок № 56. Позакласне читання. Анна Багряна про Марію Заньковецьку, Марію Приймаченко та ін. (із серії «Життя видатних дітей»)
Урок № 57. Контрольна робота за творчістю О. Довженка, Н. Бічуї, В. Дрозда
Урок № 58. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»
Урок № 59. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько — поет і християнин
Урок № 60. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
Урок № 61. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя й пригоди школярів із села Великі Чаплі. Сюжет
Урок № 62. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Сюжет
Урок № 63. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя й пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше
побачення
Урок № 64. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору
Урок № 65. Позакласне читання. Ю. Винничук. «Легенди Львова»
Уроки № 66–67. Література рідного краю. Ознайомлення з творами письменників-земляків
Урок № 68. Контрольна робота за творчістю Ю. Винничука, В. Чемериса та письменників рідного краю
Урок № 69. Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися протягом року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення
Урок № 70. Урок-підсумок
Читати повністю
Відгуки покупців
#
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*