Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Мова видання:
99,00 грн.
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: 123-ФБ722043У
  • ISBN: 9786170938589
  • Вага: 0.25
  • Формат, мм: 130х200
  • Кількість сторінок: 160
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: Тверда
Анотація
Книга буде цікава власникам компаній, керівникам та HR-спеціалістам;
Авіакомпанії «Southwest Airlines» декілька років поспіль входила до п’ятірки американських компаній, у яких найкраще працювати (за версією видання «Fortune Magazine»);
Компанія постійно підтримує середній рівень плинності персоналу нижче 10 %;
Компанія мала найменшу кількість скарг від клієнтів протягом 18 років (інформація зі звіту «Air Travel Consumer Report» Міністерства транспорту США).
Лоррейн Ґраббс протягом 15 років була президентом авіакомпанії «Southwest Airlines». «Уроки лояльності» написано з точки зору колишнього співробітника. Це погляд із середини на життя й роботу в компанії «Southwest Airlines». Це історія зародження і втілення творчих ідей, які ви цілком можете запозичити й застосувати в діяльності своєї організації буквально сьогодні!
На сторінках книги ви дізнаєтеся:
• як компанії, котрі усвідомили, що їхній бізнес безпосередньо має справу з людьми, а не з авіаперевезеннями, виробництвом чи страхуванням, можуть розвинути у співробітників почуття глибокої відданості, що в довгостроковій перспективі призведе до стійкого успіху;
• як реалізувати таку корпоративну стратегію, результатом якої стане формування настільки досконалої корпоративної культури, що найкращі фахівці галузі змагатимуться за право стати частиною вашої компанії;
• як відзначати спільні перемоги й індивідуальні досягнення, створюючи середовище, в якому всі працюють разом, щоб досягти більшого;
• як стати найкращими в роботі з клієнтами й залишатися на цьому рівні завдяки довірі до співробітників і любові до кожного з них; вам буде легко й весело в їхньому колі, і ви зможете
надихнути всіх і кожного так само поводитися і з клієнтами;
• як надати платформу, інструменти й навчання в тих випадках, коли люди самостійно прагнуть
зробити свій внесок у загальну справу, тому що вірять у своїх керівників і покладаються на них.
Читати повністю
Зміст книги
Вступ
Урок 1 Наймайте за ставлення, а навичок навчайте
Урок 2 Негайно занурюйте кожного в корпоративну культуру
Урок 3 Нехай вони постійно навчаються
Урок 4 Люди віддають стільки ж, скільки отримують
Урок 5 Шукайте дитину в кожному 
Урок 6 Робіть більше з меншими витратами
Урок 7 Любіть їх у важкі часи 
Урок 8 Робіть по совісті 
Урок 9 Плекайте «корпоративну сім’ю» 
Завершення
Уроки лояльності
Резюме 
Слова подяки
Про автора
Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*
Анотація
Книга буде цікава власникам компаній, керівникам та HR-спеціалістам;
Авіакомпанії «Southwest Airlines» декілька років поспіль входила до п’ятірки американських компаній, у яких найкраще працювати (за версією видання «Fortune Magazine»);
Компанія постійно підтримує середній рівень плинності персоналу нижче 10 %;
Компанія мала найменшу кількість скарг від клієнтів протягом 18 років (інформація зі звіту «Air Travel Consumer Report» Міністерства транспорту США).
Лоррейн Ґраббс протягом 15 років була президентом авіакомпанії «Southwest Airlines». «Уроки лояльності» написано з точки зору колишнього співробітника. Це погляд із середини на життя й роботу в компанії «Southwest Airlines». Це історія зародження і втілення творчих ідей, які ви цілком можете запозичити й застосувати в діяльності своєї організації буквально сьогодні!
На сторінках книги ви дізнаєтеся:
• як компанії, котрі усвідомили, що їхній бізнес безпосередньо має справу з людьми, а не з авіаперевезеннями, виробництвом чи страхуванням, можуть розвинути у співробітників почуття глибокої відданості, що в довгостроковій перспективі призведе до стійкого успіху;
• як реалізувати таку корпоративну стратегію, результатом якої стане формування настільки досконалої корпоративної культури, що найкращі фахівці галузі змагатимуться за право стати частиною вашої компанії;
• як відзначати спільні перемоги й індивідуальні досягнення, створюючи середовище, в якому всі працюють разом, щоб досягти більшого;
• як стати найкращими в роботі з клієнтами й залишатися на цьому рівні завдяки довірі до співробітників і любові до кожного з них; вам буде легко й весело в їхньому колі, і ви зможете
надихнути всіх і кожного так само поводитися і з клієнтами;
• як надати платформу, інструменти й навчання в тих випадках, коли люди самостійно прагнуть
зробити свій внесок у загальну справу, тому що вірять у своїх керівників і покладаються на них.
Читати повністю
Зміст книги
Вступ
Урок 1 Наймайте за ставлення, а навичок навчайте
Урок 2 Негайно занурюйте кожного в корпоративну культуру
Урок 3 Нехай вони постійно навчаються
Урок 4 Люди віддають стільки ж, скільки отримують
Урок 5 Шукайте дитину в кожному 
Урок 6 Робіть більше з меншими витратами
Урок 7 Любіть їх у важкі часи 
Урок 8 Робіть по совісті 
Урок 9 Плекайте «корпоративну сім’ю» 
Завершення
Уроки лояльності
Резюме 
Слова подяки
Про автора
Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*
З цим товаром купують
Код:123-ФБ1166012У
Космос. Agile-щоденник для особистого розвитку
Катерина Ленгольд
300,00 грн.
Купити
Код:123-ФБ722077У
Чистий код
Мартін Роберт
350,00 грн.
Купити
Код:123-ФБ1166014У
Стартап, скейлап, скрюап
Юрген Аппело
350,00 грн.
Купити
Код:123-ФБ722073У
Маркетингові війни
Джек Траут
310,00 грн.
Купити
Код:123-ФБ722021У
45 татуювань продавана. Серія «Нон-фікшн»
Батирєв М.
240,00 грн.
Купити
Доступна електронна версія
Код:123-FB1467001Р
Карго-маркетинг и Украина
Філановський О.Г.
280,00 грн.
Купити
Доступна електронна версія
Код:123-ФБ1166016Р
Переговоры с дельфинами
Роменський М.
260,00 грн.
Купити
Інші книги автора
Код:123-ФБ722044Р
Уроки лояльности. Опыт компании «Southwest Airlines»: взгляд изнутри
Лоррейн Граббс
99,00 грн.
Купити
Дивитися усi книги