ПЕРЕДМОВА
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНФОРМАТИКИ 7 КЛАС
ТЕМА 1. Електронне листування
УРОК № 1. Техніка безпеки та правила поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки
УРОК № 2. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Операції над папками та листами. Вкладання файлів
УРОК № 3. Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Правила безпечного
користування електронною скринькою
УРОК № 4. Практична робота № 1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли»
ТЕМА 2. Моделювання
УРОК № 5. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис,
таблиця, формули, схеми та ін.
УРОК № 6. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей
УРОК № 7. Практична робота № 2 «Побудова інформаційних моделей»
ТЕМА 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням
УРОК № 8. Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. Висловлювання. Істинні та хибні
висловлювання. Умовне висловлювання «якщо — то»
УРОК № 9. Алгоритми із повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному
середовищі виконавця алгоритмів
УРОК № 10. Практична робота № 3 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному
середовищі»
УРОК № 11. Алгоритми з розгалуженням
УРОК № 12. Практична робота № 4 «Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням у визначеному
навчальному середовищі»
УРОК № 13. Практична робота № 5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному
навчальному середовищі»
УРОК № 14. Складні алгоритми та їх реалізація в середовищі скретч УРОК № 15. Контрольна робота № 1
з тем «Електронне листування», «Моделювання», «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
ТЕМА 4. Табличний процесор
УРОК № 16. Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їхні властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані клітинки і діапазони
УРОК № 17. Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до клітинок: текст, число. Копіювання, переміщення
й вилучення даних. Автозаповнення
УРОК № 18. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок
УРОК № 19. Практична робота № 6 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»
УРОК № 20. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі
УРОК № 21. Практична робота № 8 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі»
УРОК № 22. Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію
формул під час копіювання. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max
УРОК № 23. Практична робота № 7«Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій»
УРОК № 24. Комплексна практична робота з теми «Табличний процесор»
ТЕМА 5. Розв'язування компетентнісних задач
УРОК № 25–26. Розв’язування компетентнісних задач
УРОК № 27-28. Розв’язування компетентнісних задач
ТЕМА 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УРОК № 29. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УРОК № 30-31. Виконання індивідуальних навчальних проектів
УРОК № 32. Виконання індивідуальних навчальних проектів. Захист проектів
УРОК № 33. Контрольна робота № 2 з тем «Табличний процесор», «Розв’язування компетентнісних задач», «Виконання індивідуальних навчальних проектів»
УРОК № 34. Повторення за ІІ семестр
УРОК № 35. Повторення за ІІ семестр
Література