Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-УМУ048
Усі уроки української літератури. 11 клас. ІІ семестр. Профіль — українська філологія
Слюніна О.В.

Усі уроки української літератури. 11 клас. ІІ семестр. Профіль — українська філологія

Слюніна О.В.

Код:123-УМУ048

Кількість сторінок:288

Формат, мм:145х210

Weight:0.2000 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Навчальний посібник містить конспекти всіх уроків української літератури профільного рівня (профіль — українська філологія) для ІІ семестру 11 класу, які розроблено із урахуванням змін, здійснених Міністерством освіти і науки України 2017 року. Серед них уроки текстуального вивчення творів, позакласного читання, розвитку зв’язного мовлення, літератури рідного краю, тематичного оцінювання. Запропоновані розробки містять елементи нестандартних підходів, інтерактивних методик.
Для вчителів української мови та літератури загальноосвітніх шкіл, ліцеїв та гімназій, керівників методичних об’єднань, студентів філологічних факультетів педагогічних університетів.
Turn Expand
Змiст
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 11 КЛАСІ (ПРОФІЛЬ — УКРАЇНСЬКА ФІЛОЛОГІЯ). ІІ СЕМЕСТР 
ШІСТДЕСЯТНИЦТВО ЯК СУСПІЛЬНЕ І МИСТЕЦЬКЕ ЯВИЩЕ 
Урок № 65 Культурно-історичні витоки та естетичний світогляд шістдесятників. Рух до лібералізації й демократизації суспільства в західноєвропейському світі. Дослідження впливу гуманістичної західної культури на формування поглядів шістдесятників. Естетичні засади «шістдесятництва» 
Урок № 66–67 Творча біографія митця (О. Гончар про В. Симоненка — «витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Iнтимна лірика В. Симоненка («Є в коханні і будні і свята») 
Урок № 68 «Казка про Дурила» — казка для дорослих, алегорична розповідь про втрачену й віднайдену Батьківщину. Особливості жанру. Поемамістерія. Пошук автором форм історіософського та національного міфотворення 
Урок № 69 Основні відомості про поета, перекладача, політика й громадського діяча — Д. Павличка. Громадянські мотиви лірики. Образно-притчевий зріз часу, історії народу, проблеми нації, окремої людини. Пісенна лірика Д. Павличка, її популярність. Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання («Найдовша з усіх доріг») 
Урок № 70 Основні відомості про поета, сценариста, громадського діяча. Дух шістдесятництва у творчості I. Драча. Новаторство змісту і форми  278 Усі уроки української літератури. 11 клас. ІІ семестр. Профіль — українська філологія
поезій. Новітні підходи до жанру балади. Метафоричність поетичного мислення I. Драча 
Урок № 71 «Крила» («Новорічна казка») — метафоричні роздуми про сенс життя людини; образ крил — як вічне прагнення людини до творчої мрії; образ дядька Кирила як символ нездатності людини осмислити висоту духу, нездатність подолати
тяжіння мізерних потреб 
Урок № 72 Основні відомості про поета, прозаїка, перекладача, кіномитця, сценариста — М. Вінграновського. Вселюдські,
національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». «Цю жінку я люблю» — взірець інтимної лірики. Поезія про «вічну», одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір 
Урок № 73 «Губами теплими і оком золотим» — вірш з однойменної збірки, у якій органічно переплелися картини природи, спогади дитинства, інтимна лірика, предметна реальність світу, химерія і казка, добра витівка і гумор, затамована жура
Урок № 74 Огляд життя й творчості Б. Олійника. Творчі, жанрові пошуки митця. Тематичне розмаїття. «Вибір» — возвеличення прагнення кожної людини мати свій життєвий вибір. Поетика твору, художні тропи, які фокусують ідею твору 
Урок № 75 Мотив синівської вірності, відповідальності перед матір’ю — наскрізний у творчості Б. Олійника. «Пісня про матір» — уславлення узагальненого образу усіх матерів
Урок № 76 Основні відомості про життєвий шлях і творчу долю Григора Тютюнника. Екзистенціалізм як стильова домінанта митця. Оповідання «Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації 
Урок № 77 Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній прийом 
Урок № 78–79 Творчий шлях Ліни Костенко. Громадянська позиція митця. Роль та значення в суспільному та культурному житті України. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм,
публіцистичність). «Страшні слова, коли вони мовчать» — ліричний роздум про значення слова в житті людини, суть мистецтва 
Урок № 80 «Життя іде…» — роздуми поетеси про сенс життя. Засоби персоніфікації для передачі стрімкості часу, миттєвості людського життя в часі 
Урок № 81 «Доля» — поезія про нелегку долю поета. Символічний образ «чудернацького базару», де продаються долі 
Урок № 82 «Моя любове, я перед тобою» — роздум про збереження особистості у вирі розбурханих почуттів ліричної героїні 
Урок № 83 «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання 
Урок № 84 Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. Значення роману в житті України. Пісні Марусі Чурай 
Урок № 85 Розвиток мовлення. Написання твору-роздуму на основі роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко. «Чи можна пробачити зраду?» 
Урок № 86–87 В. Стус — український поет, перекладач, прозаїк, літературознавець, правозахисник. Один із найактивніших представників українського культурного руху шістдесятників. Поезія Стуса — взірець «стоїчної» поезії у світовій ліриці
(«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»)
Урок № 88 «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод 
Урок № 89 Упевненість у своєму виборі («Як добре те, що смерті не боюсь я…») 
Урок № 90 Приклад великої мужності й сили духу («На колимським морозі», «Пам’яті Алли Горської») 
Урок № 91 «Феномен доби (сходження на голгофу слави)» (оглядово) — філософсько-екзистенційний роздум про Митця в тоталітарному суспільстві 
Урок № 92 Читацький практикум. «Листи до матері з неволі» Валерія Марченка. «Ключі» до читання епістолярію. Листи Валерія Марченка як свідчення епохи 
Урок № 93 Література рідного краю. Борис Чичибабін. Особливості художньої манери 
Урок № 95 Узагальнення та систематизація 
Урок № 95 Контрольна робота 
ЛІТЕРАТУРА ЕПОХИ СОЦІАЛІСТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ 
Урок № 96 Літературний процес 50-х — 90-х рр. ХХ ст.
Переважання епічних форм. Жанрова й тематична специфіка. Перевага ідеологічного начала у творах соціалістичного реалізму. Причини звертання до історичної тематики. Особливості поетики. Огляд творчості 
Урок № 97 Олесь Гончар «Собор» — проблемно-філософський роман, у якому важливі соціальні та національні проблеми розглядаються крізь призму вічних гуманістичних істин, якими мусить керуватися людська цивілізація, щоб не прийти до свого
остаточного руйнування і знищення 
Урок № 98 Олесь Гончар «Собор» — проблемно-філософський роман. Гуманістичні цінності. Образ Миколи, Єльки, Володьки Лободи. Представники старшого покоління на сторінках роману. Проблема збереження людської цивілізацій 
Урок № 99 Позакласне читання. «Тронка». Утвердження «історичної, духовної пам’яті», виявлення в сучасності «багатовікового досвіду народу», спадкоємності поколінь. Тема творчої праці 
Урок № 100 Василь Земляк «Лебедина зграя» як зразок «химерної прози». Проблематика революції й громадянської війни крізь призму національних характерів і типів. Особливості жанру й стилістики письма 
Урок № 101 Павло Загребельний «Роксолана» — масштабний історичний роман про часи XV–XVI ст., про дивовижну долю дівчини з Прикарпаття — дочку священика з міста Рогатин Iвано-Франківської області Лісовську Анастасію, яка стала
дружиною Сулеймана I
Урок № 102 Особливості композиції та сюжету роману. Його основні образи 
Урок № 103 Роман Iваничук «Мальви» — історичний роман про зраду і яничарство. Iсторична основа твору — активна діяльність яничарського корпусу в Османській імперії 1638–1648 рр. 
Урок № 104 Особливості характеротворення персонажів 
Урок № 105 Валерій Шевчук. «Дім на горі» — роман-балада про любов 
Урок № 106 Валерій Шевчук. «Дім на горі». Проблематика твору 
КРИМСЬКОТАТАРСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Урок № 107 Життєвий і творчий шлях кримськотатарського письменника як відображення історії народу. Ервін Умеров — король сучасної кримськотатарської малої прози. Тема депортації кримських татар — наскрізна у творчості митця 
Урок № 108 «Самотність» — розповідь про останній день життя пса Сабирли, через відчуття якого подано найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар 
Урок № 109–110 Символічність образу Сабирли. Особливості поетики твору 
Урок № 111 Література рідного краю. Поезія Ніни Супруненко 
Урок № 112 Позакласне читання. Володимир Дрозд «Самотній вовк» 
Урок № 113 Узагальнення та систематизація вивченого 
Урок № 114 Контрольна робота 
ПОСТМОДЕРНІЗМ І ПОСТПОСТМОДЕРНІЗМ. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА, ДРАМАТУРГІЯ 
Урок № 115–116 Постмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Iсторико-культурна ситуація наприкінці ХХ — на початку ХХI ст. Визначальні риси постмодернізму. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і нових тем. Читацький практикум. Читання творів сучасної актуальної літератури. «Ключ» до прочитання постмодерних і постпостмодерних творів. Деконструкція й дешифрація як один із методів прочитання 
Урок № 117 Iгор Римарук «Обнови» — типова постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна ідея — покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху 
282 Усі уроки української літератури. 11 клас. ІІ семестр. Профіль — українська філологія Урок № 118 Юрій Андрухович — представник популярного угруповання Бу-Ба-Бу. Особливості творчості. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея», «Козак
Ямайка»
Урок № 119 Ю. Iздрик як один із творців «Станіславського феномену»; пошук форм вираження нового світовідчуття й нового світогляду в поезії; роль візуалізації у творчості поета (ідея і візуальний прояв «вишиванки»); синтез національного
й загальнолюдського в його творчості; спосіб поетичного вираження почуттів в естетиці постмодернізму 
Урок № 120 Марія Матіос. «Триєдина перспектива (цикл); «Прості вірші» (цикл) — поезія як прояв сильної жінки в сучасному світі, яка може залишатися жіночною 
Урок № 121 Сергій Жадан. «Музика, очерет…», «Смерть моряка». Збірка «Тамплієри» — поетичний щоденник за 2015-й — першої половини 2016 року. Широкий жанрово-тематичний діапазон поезії — від публіцистики до лірики. Сергій Жадан про збірку: «“Тамплієри” — 39 віршів про війну, яку ніхто не оголошував, про біль, із яким ніхто не може впоратися, про любов,
від якої ніхто не може відмовитися, та надію, на якій усе тримається» 
Урок № 122 Василь Герасим’юк. «Аркан» — філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу 
Урок № 123 Галина Пагутяк. «Зачаровані музиканти» — роман-феєрія; села й містечка Галичини як прояв місцевого колориту та історичного тла оповіді; містичні й міфологічні алюзії в романі; ідея єдності людини з її витоками і природою, у якій
вона живе; особливість авторського стилю письменниці 
Урок № 124 Мирослав Дочинець. «Криничар». Особливості творчості митця 
Урок № 125 Юрій Андрухович. «Shevchenko is OK» — есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з «людським обличчям»  
Урок № 126 Оксана Забужко. «Казка про калинову сопілку» — повість-притча; міфологічна основа повість; жіноча версія легенди про Каїна і Авеля, яка обертається напруженою психологічною драмою. Образи сестер — Ганни-панни та Олени
як казкові моделі дідової і бабиної дочки. Понадчасовість образу-символу калини в повісті 
Урок № 127 Сергій Жадан. «Ворошиловград». «Ворошиловгард» — твір жорсткий, меланхолійний та реалістичний про людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і відвойовує своє право на буття 
Урок № 128 Система образів твору. Мотив пам’яті в романі 
Урок № 129 Часові шари та їхнє переплетіння в романі. «Вчорашнє» як екзистенційна сталість для героїв твору. Система образів і персонажів роману 
Урок № 130–131 Марія Матіос «Майже ніколи не навпаки» — сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії та їхня роль. Особливості оповіді і характеротворення 
Урок № 132 Позакласне читання. Марія Матіос «Солодка Даруся» 
Урок № 133 Проблематика роману М. Матіос «Солодка Даруся» 
Урок № 134 Софія Андрухович. «Фелікс. Австрія» — бестселер по-галицьки. Зображення епохи через хронотоп провінційного містечка. Особливості оповіді — щоденник головної героїні Стефи. Психоаналітичні підвалини системи персонажів.
Урбаністичний психологічний роман новітнього часу 
Урок № 135 Олександр Iрванець. «Маленька п’єса про зраду» — жанр антимюзиклу; типово постмодерні літературні і музичні ремінісценції й алюзії. Центральна тема — розгляд феномену зради, виявлення її природи на всіх рівнях: інтимних, дружніх стосунках, в певному соціальному середовищі, в суспільстві в цілому 
284 Усі уроки української літератури. 11 клас. ІІ семестр. Профіль — українська філологія Урок № 136 Творчість Ярослава Мельника. «Далекий простір» 
Урок № 137 Література рідного краю. Поезія Ростислава Мельникова 
Урок № 138 Узагальнення та систематизація 
Урок № 139 Контрольна робота 
Урок № 140 Підсумковий урок. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві 
ЛІТЕРАТУРА
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Усі уроки

View full series
Все уроки русского языка. 6 класс. I семестр (для общеобразовательных учебных заведений с украинским языком об

Все уроки русского языка. 6 класс. I семестр (для...

Настоящее методическое пособие содержит разработки уроков русского языка для I семестра 6-го класса образовательных учреждений с украинсским языком обучения, составленные в соответствии с требованиями программы «Російська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, початок вивчення з 5 класу, для використання в...
Детальнiше
Все уроки русского языка. 6 класс. II семестр для ОУЗ с украинским языком

Все уроки русского языка. 6 класс. II семестр для...

Настоящее методическое пособие содержит разработки уроков русского языка для II семестра 6-го класса образовательных учреждений с украинсским языком обучения, составленные в соответствии с требованиями программы «Російська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, початок вивчення з 5 класу, для використання в...
Детальнiше
Українська мова. 9 клас. II семестр

Українська мова. 9 клас. II семестр

У посібнику репрезентовано всі уроки української мови для ІІ семестру 9 класу за новою програмою 11-річної школи, які розроблено із урахуванням змін, здійснених Міністерством освіти і науки України 2015, 2016, 2017 рр. Розподіл навчального часу та зміст розроблених уроків носить орієнтовний характер. Згідно з положеннями пояснювальної записки оновленої програми в...
Детальнiше
Усі уроки біології. 6 клас

Усі уроки біології. 6 клас

Навчальний посібник містить конспекти всіх уроків біології за новою програмою 6 класу, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Розробки уроків характеризуються поєднанням комунікативно-діяльнісного принципу і принципу практичної спрямованості навчання, відповідають сучасним досягненням теорії і практики навчання біології. Наведено розробки...
Детальнiше