Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. I семестр
Код:123-СЛУ012
Кількість сторінок:240
Формат, мм:148х210
Weight:0.1750 кг
Обкладинка:М'яка
Анотацiя Посібник складено за новою програмою Міносвіти, чинною з 2018/19 навчального року. Календарно-тематичне планування та плани-конспекти уроків (I семестр) розроблено з урахуванням предметних і ключових компетентностей, вікових особливостей підлітків та новітніх педагогічних методик. Наведені матеріали допоможуть учителеві на найвищому рівні провести урок зарубіжної літератури як за профільним рівнем, так і рівнем стандарту. За посиланням, зазначеним на обкладинці, розміщено тексти художніх творів із зарубіжної літератури за програмою для 10-го класу. Для вчителів зарубіжної літератури ЗЗСО та студентів відповідного фаху педагогічних вишів. | Змiст Передмова Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури Плани-конспекти уроків Вступ. Оригінальна й перекладна література в сучасному світі Урок № 1. Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача за доби цифрових технологій Урок № 2. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Художній переклад як творчий процес і його результат. Перекладна література як важлива складова вітчизняної культури й чинник формування української нації Золоті сторінки далеких епох Давня Греція Урок № 3. Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер «Одіссея» (загальний огляд) Урок № 4. Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Засудження насильства й несправедливості, самовпевненості й марнославства у творі Урок № 5. Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості в образі Одіссея Урок № 6. РМ (усно). Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в поемі Гомера «Одіссея» Урок № 7. ПЧ. Прованська лірика. Творчість Дж. Рюделя та Б. де Борна Італія Урок № 8. Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники Урок № 9. Поема Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми. Жанрова своєрідність твору 4 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. I семестр Урок № 10. Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» («Пекло»). Концепція світу у творі Урок № 11. Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» («Рай»). Концепція людини у творі Урок № 12. Алегоричний зміст образів та епізодів «Божественної комедії». Переклади Данте українською. Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури Урок № 13. Контрольна робота. Написання твору-роздуму за поемою Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» Англія Урок № 14. Ренесанс в Англії. Здобутки й представники Урок № 15. Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Переклади В. Шекспіра українською Урок № 16. Філософські й моральні проблеми в трагедії «Гамлет» В. Шекспіра. Провідні мотиви твору Урок № 17. Художній простір трагедії В. Шекспіра «Гамлет»: данське королівство як символ Урок № 18. РМ (письмово). Гамлет — вічний образ світової літератури Урок № 19. Багатогранність шекспірівських характерів у трагедії «Гамлет». Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації за наступних епох Урок № 20. Контрольна робота за темами «Вступ. Оригінальна й перекладна література в сучасному світі», «Золоті сторінки далеких епох» Проза й поезія пізнього романтизму й переходу до реалізму ХІХ ст. Урок № 21. Шляхи розвитку романтизму в Європі та США. Провідні течії романтизму. Популярні жанри романтизму Німеччина Урок № 22. Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман: віхи мистецького шляху Урок № 23. Е. Т. А. Гофман «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер». Гофман як представник гротескної течії романтизму. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана. Особливості сюжету та проблематика твору Зміст 5 Урок № 24. Сатирико-метафоричний зміст та композиція повісті «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер». Гротескні образи. Викривальний зміст твору та його символіка Урок № 25. РМ (усно). Протистояння митця Бальтазара та філістера Цахеса Урок № 26. Філософський сенс казки «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер». Значення творчості Е. Т. А. Гофмана Урок № 27. ПЧ. Е. Т. А. Гофман «Золотий горнець» Україна Урок № 28. Микола Васильович Гоголь. Значення М. В. Гоголя для розвитку світової культури. М. В. Гоголь і Україна. М. В. Гоголь за кордоном Урок № 29. Творча історія поеми «Мертві душі» М. В. Гоголя. Зв’язок композиції твору з поемою Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія». Жанрова своєрідність твору Урок № 30. Неоднозначність образу Чичикова (поема М. В. Гоголя «Мертві душі») Урок № 31. Образи поміщиків у поемі М. В. Гоголя «Мертві душі», засоби їхнього створення (портрет, художня деталь, мова та ін.) Урок № 32. Образи чиновників губернського міста N. Образ автора. Ліричні відступи в поемі М. В. Гоголя «Мертві душі» Урок № 33. ЛК. М. В. Гоголь «Сорочинський ярмарок» Урок № 34. Контрольна робота за темою «Проза пізнього романтизму й переходу до реалізму ХІХ ст.» Росія Урок № 35. Поезія «чистого мистецтва». Федір Іванович Тютчев — поет-філософ і тонкий лірик. Провідні мотиви творчості митця Урок № 36. Ф. І. Тютчев «Іще горять в душі бажання…», «Silentium». Майстерність описів у поезії митця. Засоби художньої виразності Урок № 37. Афанасій Афанасійович Фет «Шепіт, ніжний звук зітхання…», «Я прийшов до тебе, мила…». Своєрідність пейзажної та інтимної лірики А. А. Фета Урок № 38. Романтичні теми, мотиви, образи. Елементи імпресіонізму в поезії А. А. Фета 6 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. I семестр Урок № 39. ПЧ. Ф. М. Достоєвський «Хлопчик у Христа на ялинці» Урок № 40. ЛК. А. Міцкевич «Кримські сонети» США Урок № 41. Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен «Листя трави». Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця Урок № 42. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави». Образ ліричного героя. Символи. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Традиції та художнє новаторство В. Вітмена Урок № 43. Контрольна робота за темою «Поезія пізнього романтизму й переходу до реалізму ХІХ ст.» Роман ХІХ ст. Франція Урок № 44. Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. Творчий шлях Стендаля, його внесок у скарбницю психологічної прози ХІХ ст. Роман «Червоне і чорне»: історія написання Урок № 45. Поєднання соціально-політичного та психологічного аспектів у романі Стендаля «Червоне і чорне». Гостра критика режиму Реставрації. Зображення соціального середовища у творі. Сюжет твору Урок № 46. Конфлікт молодої людини й суспільства в романі «Червоне і чорне» Стендаля. Образ Жульєна Сореля Урок № 47. Жіночі образи роману Стендаля «Червоне і чорне» Урок № 48. Символіка роману Стендаля «Червоне і чорне». Психологізм творчості письменника в романі. Новаторство Стендаля в реалістичному відтворенні художньої моделі суспільства й людини Додатки Література | Вiдгуки Залишити вiдгук Залишити вiдгук | ||||
РОЗПОВIСТИ ДРУГУ

Серiя Усі уроки
View full seriesПри надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність
При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність (Код: 123-СЛУ012).