Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
Код:123-СЛУ013
Кількість сторінок:256
Формат, мм:148х210
Weight:0.1850 кг
Обкладинка:М'яка
Анотацiя Посібник складено за новою програмою Міносвіти, чинною з 2018/19 навчального року. Календарно-тематичне планування та плани-конспекти уроків (II семестр) розроблено з урахуванням предметних і ключових компетентностей, вікових особливостей підлітків та новітніх педагогічних методик. Наведені матеріали допоможуть учителеві на найвищому рівні провести урок зарубіжної літератури як за профільним рівнем, так і за рівнем стандарту. Для вчителів зарубіжної літератури ЗЗСО та студентів відповідного фаху педагогічних вишів. | Змiст Передмова Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури Плани-конспекти уроків Роман ХІХ ст. (продовження) Франція (продовження) Урок № 49. Місце Ґюстава Флобера в історії європейської літератури. Роман Ґ. Флобера «Пані Боварі» Урок № 50. Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Сюжет і композиція роману Урок № 51. Зображення суспільства в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Образи обивателів Урок № 52. Еволюція Емми Боварі. Психологічні деталі. Об’єктивний стиль Ґ. Флобера Урок № 53. Прихована позиція автора в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Боваризм як суспільно-психологічне явище. Значення творчості Ґ. Флобера для розвитку реалістичної літератури Росія Урок № 54. Національна своєрідність російського роману ХІХ ст. Значення Федора Михайловича Достоєвського для розвитку соціальнофілософського та психологічного роману. Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя Урок № 55. Роман «Злочин і кара» Ф. М. Достоєвського як утілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору. Сюжет роману, зумовлений рухом свідомості головного героя Урок № 56. «Злочин і кара» Ф. М. Достоєвського. Образ Родіона Раскольникова. «Теорія» Раскольникова: її сутність і проблематика Урок № 57. Система персонажів, Петербург у романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара», їхнє значення в житті Раскольникова 4 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. II семестр Урок № 58. Біблійні мотиви в романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара». Символізм та поліфонізм твору. Особливості індивідуального стилю письменника Англія Урок № 59. Ідейно-естетичні погляди та творчий шлях Оскара Уайльда Урок № 60. Оскар Уайльд «Портрет Доріана Ґрея»: історія написання та стисла характеристика. Філософськоестетичні й моральні проблеми у творі Урок № 61. Абсолютизація творчості та творчої особистості в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Ґрея». Естетична програма автора. Система образів роману Урок № 62. Еволюція Доріана Ґрея Урок № 63. Роль фантастики й символіка у романі «Портрет Доріана Ґрея». Урок № 71. РМ (усно). Зображення пейзажів природи й душі в «Осінній пісні» П. Верлена (розмаїття українських перекладів) Урок № 72. Сугестивність, музикальність, живописність лірики П. Верлена Урок № 73. Своєрідність творчого розвитку Артюра Рембо. Художнє новаторство поета Урок № 74. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті А. Рембо «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія» Урок № 75. ПЧ. Використання символів як провідного засобу поетичного самовираження у творчості Стефана Малларме Урок № 76. Контрольна робота за темою «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці» Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст. Урок № 77. Драматургія помежів’я ХІХ–ХХ ст. (загальний огляд). Сутність кардинальних змін у драматургії, ідейних та естетичних шукань представників «нової драми» Урок № 78. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. Драма-феєрія «Синій птах» — лірична оповідь про пошуки щастя Урок № 79. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Особливості розвитку сюжету й композиція твору Урок № 80. М. Метерлінк «Синій птах». Символіка образів. Трактування фіналу. Особливості ремарок. Ознаки казки в драмі Урок № 81. Компаративний аналіз феєрій «Синій птах» М. Метерлінка та «Лісова пісня» Лесі Українки Урок № 82. ПЧ. Драматургія Антона Павловича Чехова: «Чайка», «Три сестри», «Вишневий сад» Урок № 83. Контрольна робота за темою «Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст.» 6 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. II семестр Сучасна література в юнацькому читанні Франція Урок № 84. Ромен Ґарі — французький письменник єврейського походження, двічі лауреат Ґонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця. «Повітряні змії» (загальний огляд) Урок № 85. Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у романі Ромена Ґарі «Повітряні змії» Бразилія Урок № 86. Паоло Коельйо — відомий сучасний бразильський письменник. Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік» Урок № 87. Система образів роману П. Коельйо «Алхімік» (Сантьяґо, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік). Поняття своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі Швеція Урок № 88. Тумас Йоста Транстремер — лауреат Нобелівської премії, поет, перекладач, прозаїк. Розмаїття тем і жанрів його лірики. Актуальні проблеми сьогодення й образ сучасної людини в поезії митця Китай Урок № 89. Мо Янь — сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» (загальний огляд) Урок № 90. «Геній» Мо Яня — історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечити людей від руйнівних землетрусів. Гуманістична сутність образу й духовна стійкість героя твору на шляху до мети. Зміни у сприйманні Цзян Дачжі однокласниками, уплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі Велика Британія Урок № 91. Сью Таунсенд — відома британська письменниця. Образ молодої людини, її становлення, стосунки зі світом та психологічні проблеми в циклі творів про Адріана Моула Зміст 7 Урок № 92. Адріан Моул — персонаж і символ. Еволюція, формування характеру й цінностей головного героя «Таємного щоденника Адріана Моула» С. Таунсенд. Авторська іронія. Жанр щоденника Урок № 93. Ніл Річард МакКіннон Ґейман — англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних новел і коміксів. Лекція Н. Ґеймана «Чому наше майбутнє залежить від читання» Урок № 94. Загальний огляд та проблематика повісті Н. Ґеймана «Кораліна» (моральний вибір людини, взаємини батьків і дітей та ін.) Урок № 95. Допитливість, сміливість, сила духу героїні повісті Н. Ґеймана «Кораліна». Особливості стилю автора (чарівні елементи, дзеркальність образів, динамізм оповіді, іронія та ін.). Символіка твору Польща Урок № 96. Йоанна Яґелло — польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці) Урок № 97. Проблема батьків і дітей у романі Й. Яґелло «Кава з кардамоном». Образ головної героїні. Мова твору Урок № 98. Стиль творчості Й. Яґелло. Причиновонаслідкові зв’язки між подіями твору «Кава з кардамоном», етапами еволюції Лінки та змінами ставлення до неї інших персонажів. Символізм назви твору Урок № 99. ПЧ. Джером Девід Селінджер «Ловець у житі» Урок № 100. Контрольна робота за темою «Сучасна література в юнацькому читанні» Підбиття підсумків Урок № 101. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік Урок № 102. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік (продовження) Література | Вiдгуки Залишити вiдгук Залишити вiдгук | ||||
РОЗПОВIСТИ ДРУГУ

Серiя Усі уроки
View full seriesПри надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність
При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність (Код: 123-СЛУ013).