(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-СЛУ013
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
О. Г. Куцінко

Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр

О. Г. Куцінко

Код:123-СЛУ013

Кількість сторінок:256

Формат, мм:148х210

Weight:0.1850 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Посібник складено за новою програмою Міносвіти, чинною з 2018/19 навчального року. Календарно-тематичне планування та плани-конспекти уроків (II семестр) розроблено з урахуванням предметних і ключових компетентностей, вікових особливостей підлітків та новітніх педагогічних методик. Наведені матеріали допоможуть учителеві на найвищому рівні провести урок зарубіжної літератури як за профільним рівнем, так і за рівнем стандарту.
Для вчителів зарубіжної літератури ЗЗСО та студентів відповідного фаху педагогічних вишів.
Turn Expand
Змiст
Передмова
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
Плани-конспекти уроків
Роман ХІХ ст. (продовження)
Франція (продовження)
Урок № 49. Місце Ґюстава Флобера в історії європейської літератури. Роман Ґ. Флобера «Пані Боварі»
Урок № 50. Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Сюжет і композиція роману
Урок № 51. Зображення суспільства в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Образи обивателів
Урок № 52. Еволюція Емми Боварі. Психологічні деталі. Об’єктивний стиль Ґ. Флобера
Урок № 53. Прихована позиція автора в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Боваризм як суспільно-психологічне
явище. Значення творчості Ґ. Флобера для розвитку реалістичної літератури
Росія
Урок № 54. Національна своєрідність російського роману ХІХ ст. Значення Федора Михайловича
Достоєвського для розвитку соціальнофілософського та психологічного роману.
Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя
Урок № 55. Роман «Злочин і кара» Ф. М. Достоєвського як утілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні
й морально-етичні ідеї твору. Сюжет роману, зумовлений рухом свідомості головного героя
Урок № 56. «Злочин і кара» Ф. М. Достоєвського. Образ Родіона Раскольникова. «Теорія» Раскольникова: її сутність і проблематика
Урок № 57. Система персонажів, Петербург у романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара», їхнє значення в житті Раскольникова
4 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. II семестр
Урок № 58. Біблійні мотиви в романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара». Символізм та поліфонізм твору.
Особливості індивідуального стилю письменника
Англія
Урок № 59. Ідейно-естетичні погляди та творчий шлях Оскара Уайльда
Урок № 60. Оскар Уайльд «Портрет Доріана Ґрея»: історія написання та стисла характеристика. Філософськоестетичні й моральні проблеми у творі
Урок № 61. Абсолютизація творчості та творчої особистості в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Ґрея». Естетична
програма автора. Система образів роману
Урок № 62. Еволюція Доріана Ґрея
Урок № 63. Роль фантастики й символіка у романі «Портрет Доріана Ґрея».
Урок № 71. РМ (усно). Зображення пейзажів природи й душі в «Осінній пісні» П. Верлена (розмаїття українських перекладів)
Урок № 72. Сугестивність, музикальність, живописність лірики П. Верлена
Урок № 73. Своєрідність творчого розвитку Артюра Рембо. Художнє новаторство поета
Урок № 74. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті А. Рембо «Голосівки».
Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»
Урок № 75. ПЧ. Використання символів як провідного засобу поетичного самовираження у творчості
Стефана Малларме
Урок № 76. Контрольна робота за темою «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»
Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст.
Урок № 77. Драматургія помежів’я ХІХ–ХХ ст. (загальний огляд). Сутність кардинальних змін у драматургії, ідейних та естетичних шукань представників
«нової драми»
Урок № 78. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
Драма-феєрія «Синій птах» — лірична оповідь про пошуки щастя
Урок № 79. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Особливості розвитку сюжету й композиція твору
Урок № 80. М. Метерлінк «Синій птах». Символіка образів. Трактування фіналу. Особливості ремарок. Ознаки казки в драмі
Урок № 81. Компаративний аналіз феєрій «Синій птах» М. Метерлінка та «Лісова пісня» Лесі Українки
Урок № 82. ПЧ. Драматургія Антона Павловича Чехова: «Чайка», «Три сестри», «Вишневий сад»
Урок № 83. Контрольна робота за темою «Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст.»
6 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. II семестр Сучасна література в юнацькому читанні
Франція
Урок № 84. Ромен Ґарі — французький письменник єврейського походження, двічі лауреат Ґонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця.
«Повітряні змії» (загальний огляд)
Урок № 85. Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у романі Ромена Ґарі «Повітряні змії»
Бразилія
Урок № 86. Паоло Коельйо — відомий сучасний бразильський письменник. Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі
«Алхімік»
Урок № 87. Система образів роману П. Коельйо «Алхімік» (Сантьяґо, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік).
Поняття своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі
Швеція
Урок № 88. Тумас Йоста Транстремер — лауреат Нобелівської премії, поет, перекладач, прозаїк. Розмаїття тем
і жанрів його лірики. Актуальні проблеми сьогодення й образ сучасної людини в поезії митця
Китай
Урок № 89. Мо Янь — сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній»
(загальний огляд)
Урок № 90. «Геній» Мо Яня — історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечити людей
від руйнівних землетрусів. Гуманістична сутність образу й духовна стійкість героя твору на шляху
до мети. Зміни у сприйманні Цзян Дачжі однокласниками, уплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі
Велика Британія
Урок № 91. Сью Таунсенд — відома британська письменниця. Образ молодої людини, її становлення, стосунки
зі світом та психологічні проблеми в циклі творів про Адріана Моула
Зміст 7
Урок № 92. Адріан Моул — персонаж і символ. Еволюція, формування характеру й цінностей головного
героя «Таємного щоденника Адріана Моула» С. Таунсенд. Авторська іронія.
Жанр щоденника
Урок № 93. Ніл Річард МакКіннон Ґейман — англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних
новел і коміксів. Лекція Н. Ґеймана «Чому наше майбутнє залежить від читання»
Урок № 94. Загальний огляд та проблематика повісті Н. Ґеймана «Кораліна» (моральний вибір
людини, взаємини батьків і дітей та ін.)
Урок № 95. Допитливість, сміливість, сила духу героїні повісті Н. Ґеймана «Кораліна». Особливості
стилю автора (чарівні елементи, дзеркальність образів, динамізм оповіді, іронія та ін.).
Символіка твору
Польща
Урок № 96. Йоанна Яґелло — польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава
з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу
(розгадування сімейної таємниці)
Урок № 97. Проблема батьків і дітей у романі Й. Яґелло «Кава з кардамоном». Образ головної героїні.
Мова твору
Урок № 98. Стиль творчості Й. Яґелло. Причиновонаслідкові зв’язки між подіями твору «Кава
з кардамоном», етапами еволюції Лінки та змінами ставлення до неї інших персонажів.
Символізм назви твору
Урок № 99. ПЧ. Джером Девід Селінджер «Ловець у житі»
Урок № 100. Контрольна робота за темою «Сучасна література в юнацькому читанні»
Підбиття підсумків
Урок № 101. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік
Урок № 102. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік (продовження)
Література
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.