Зарубіжна література (рівень стандарту). 10 клас. Розробки уроків. Серія «Сучасний майстер-клас»
Код:123-Д281065У
Кількість сторінок:192
Формат, мм:145x215
Weight:0.1700 кг
Обкладинка:М'яка
Анотацiя Посібник містить розробки лекційно-практичних (комбінованих) уроків, уроків розвитку мовлення, контролю рівня сформованості компетентностей. Плани-конспекти охоплюють усі твори, подані програмою як для обов’язкового вивчення, так і на вибір учителя та учнів, і передбачають різноманітні форми роботи. Уроки розроблені таким чином, щоб не лише дати учням передбачений програмою обсяг інформації, а й сформувати необхідні предметні та ключові компетентності. Безкоштовний електронний додаток до книги містить календарно-тематичний план, плани-конспекти нестандартних уроків, роздавальні матеріали для учнів тощо. Видання відповідає чинній програмі. Призначене для вчителівсловесників та студентів філологічних факультетів. | Змiст Передмова Урок № 1. Значення художньої літератури у ХХІ ст. Оригінальна і перекладна література в сучасному світі ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ Урок № 2. Культура і література античності. Творчість Гомера. Міфологічні витоки поеми Гомера «Одіссея» Урок № 3. Образ Одіссея в поемі Гомера. Уславлення в поемі людського розуму, винахідливості й вірності Урок № 4. Італійське Відродження: специфіка, основні етапи та представники. Поема Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження Урок № 5. Особливості композиції поеми Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія». Концепція світу й людини у творі. Жанрова своєрідність твору Урок № 6. Відродження в Англії. Новаторство драматургії В. Шекспіра. Проблематика трагедії «Гамлет» Урок № 7. Образ Гамлета у творі В. Шекспіра. Гамлет як вічний образ світової літератури Урок № 8. Урок розвитку мовлення № 1. Сприйняття та інтерпретації трагедії В. Шекспіра «Гамлет» Урок № 9. Контрольна робота № 1 за темою «Золоті сторінки далеких епох» ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX ст. Урок № 10. Романтизм у Німеччині. Життя і творчість Е. Т. А. Гофмана. Гофман як представник гротескної течії романтизму Урок № 11. Сюжет повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Основний конфлікт твору Урок № 12. Викривальний зміст повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Символіка твору Урок № 13. Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Основні теми й мотиви лірики Ф. Тютчева Урок № 14. Лірика А. Фета. Художня довершеність творів поета Урок № 15. Розвиток романтизму в США. Місце В. Вітмена в літературному процесі США Урок № 16. Урок розвитку мовлення № 2. Тематика, проблематика та композиція збірки В. Вітмена «Листя трави». Образ ліричного героя у книзі Урок № 17. Контрольна робота № 2 за темою «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.» РОМАН ХІХ ст. Урок № 18 (варіант І). Роман як жанр літератури. Різновиди роману XIX ст. Творчий шлях Стендаля. Психологізм творів письменника Урок № 18 (варіант ІІ). Роман як жанр літератури. Різновиди роману XIX ст. Творчий шлях Г. Флобера. Значення творчості письменника для розвитку реалізму Урок № 19 (варіант І). Зображення соціального середовища в романі Стендаля «Червоне і чорне» Урок № 19 (варіант ІІ). Сюжет і композиція роману Г. Флобера «Пані Боварі». Основний конфлікт у творі. Зображення життя провінційного суспільства Урок № 20 (варіант І). Образ Жульєна Сореля у творі Стендаля «Червоне і чорне». Конфлікт головного героя з суспільством, внутрішня драма Сореля. Символіка назви твору Урок № 20 (варіант ІІ). Еволюція образу Емми Боварі в романі Г. Флобера «Пані Боварі». Боварізм як суспільно-психологічне явище Урок № 21 (варіант І). Федір Достоєвський: доля людини і письменника. Роман Ф. Достоєвського «Злочин і кара» як утілення нового, поліфонічного типу художнього мислення Урок № 21 (варіант ІІ). Творчий шлях та ідейно-естетичні погляди Оскара Вайльда. Відображення поглядів письменника на мистецтво в романі «Портрет Доріана Грея». Сюжет твору О. Вайльда Урок № 22 (варіант І). Урок розвитку мовлення № 3. «Теорія» Раскольникова, її сутність і проблемність. Дискусія «Чи можливе духовне переродження Раскольникова, який здійснив злочин?» Урок № 22 (варіант ІІ). Новаторство О. Вайльда в жанрі роману Урок № 23 (варіант І). Система персонажів роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара». Роль біблійних мотивів у романі Урок № 23 (варіант ІІ). Урок розвитку мовлення № 3. Проблеми краси й моралі в романі О. Вайльда «Портрет Доріана Грея». Теорія «нового гедонізму» та її випробування у творі Урок № 24. Контрольна робота № 3 за темою «Роман ХІХ ст.» ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ Урок № 25. Урок-конференція. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX — початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм Урок № 26. Шарль Бодлер — зачинатель модернізму. Збірка Ш. Бодлера «Квіти зла»: образи, символи, особливості поетичної мови творів збірки Урок № 27. Естетичні погляди П. Верлена у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі у творі Верлена «Осіння пісня» Урок № 28. Особливості поезії та художнє новаторство А. Рембо ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX — ПОЧАТКУ XX ст. Урок № 29. Зміни в драматургії на межі XIX—XX ст. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру Урок № 30. Урок розвитку мовлення № 4. Особливості розвитку сюжету драми-феєрії М. Метерлінка «Синій птах» Урок № 31. Символіка образів драми-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Трактування фіналу п’єси. Провідні ідеї твору СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ Урок № 32 (варіант І). Зображення Другої світової війни в романі Ромена Гарі «Повітряні змії». Ідейні особливості твору Урок № 32 (варіант ІІ). Роман П. Коельйо «Алхімік». Система образів твору. Ознаки жанру роману-притчі Урок № 32 (варіант ІІІ). Оповідання китайського письменника Мо Яня «Геній». Гуманістична сутність образу головного героя твору Урок № 33 (варіант І). Лірика шведського поета Т. Транстремера. Розмаїття тем його творів Урок № 33 (варіант ІІ). Роман Сью Таунсенд «Таємний щоденник Адріана Моула». Образ підлітка — головного героя твору Урок № 33 (варіант ІІІ). Проблема важливості читання в лекції Н. Ґеймана «Чому наше майбутнє залежить від бібліотек, читання та уяви» Урок № 33 (варіант ІV). Роман польської письменниці Й. Яґелло «Кава з кардамоном». Проблема батьків і дітей у творі. Образ головної героїні Лінки Урок № 34. Контрольна робота № 4 за темами «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX — початку XX ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні» Урок № 35. Підсумковий урок. Сторінками улюблених книг | Вiдгуки Залишити вiдгук Залишити вiдгук | ||||
РОЗПОВIСТИ ДРУГУ

При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність
При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність (Код: 123-Д281065У).