Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(097) 053-26-73 
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 21-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Д281065У
Зарубіжна література (рівень стандарту). 10 клас. Розробки уроків. Серія «Сучасний майстер-клас»
Полулях Н.С., Столій І.Л.

Зарубіжна література (рівень стандарту). 10 клас. Розробки уроків. Серія «Сучасний майстер-клас»

Полулях Н.С., Столій І.Л.

Код:123-Д281065У

Кількість сторінок:192

Формат, мм:145x215

Weight:0.1700 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить розробки лекційно-практичних (комбінованих) уроків, уроків розвитку мовлення, контролю рівня сформованості компетентностей. Плани-конспекти охоплюють усі твори, подані
програмою як для обов’язкового вивчення, так і на вибір учителя та учнів, і передбачають різноманітні форми роботи. Уроки розроблені таким чином, щоб не лише дати учням передбачений програмою обсяг інформації, а й сформувати необхідні предметні та ключові компетентності.
Безкоштовний електронний додаток до книги містить календарно-тематичний план, плани-конспекти нестандартних уроків, роздавальні матеріали для учнів тощо.
Видання відповідає чинній програмі. Призначене для вчителівсловесників та студентів філологічних факультетів.
Turn Expand
Змiст
Передмова
Урок № 1. Значення художньої літератури у ХХІ ст. Оригінальна і перекладна література в сучасному світі
ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ
Урок № 2. Культура і література античності. Творчість Гомера. Міфологічні витоки поеми Гомера «Одіссея»
Урок № 3. Образ Одіссея в поемі Гомера. Уславлення в поемі людського розуму, винахідливості й вірності
Урок № 4. Італійське Відродження: специфіка, основні етапи та представники. Поема Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження
Урок № 5. Особливості композиції поеми Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія». Концепція світу й людини у творі. Жанрова своєрідність твору
Урок № 6. Відродження в Англії. Новаторство драматургії В. Шекспіра. Проблематика трагедії «Гамлет»
Урок № 7. Образ Гамлета у творі В. Шекспіра. Гамлет як вічний образ світової літератури
Урок № 8. Урок розвитку мовлення № 1. Сприйняття та інтерпретації трагедії В. Шекспіра «Гамлет»
Урок № 9. Контрольна робота № 1 за темою «Золоті сторінки далеких епох»
ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX ст.
Урок № 10. Романтизм у Німеччині. Життя і творчість Е. Т. А. Гофмана. Гофман як представник гротескної течії романтизму
Урок № 11. Сюжет повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Основний конфлікт твору
Урок № 12. Викривальний зміст повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Символіка твору
Урок № 13. Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Основні теми й мотиви лірики Ф. Тютчева
Урок № 14. Лірика А. Фета. Художня довершеність творів поета
Урок № 15. Розвиток романтизму в США. Місце В. Вітмена в літературному процесі США
Урок № 16. Урок розвитку мовлення № 2. Тематика, проблематика та композиція збірки В. Вітмена «Листя трави». Образ ліричного героя у книзі
Урок № 17. Контрольна робота № 2 за темою «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.»
РОМАН ХІХ ст.
Урок № 18 (варіант І). Роман як жанр літератури. Різновиди роману XIX ст. Творчий шлях Стендаля. Психологізм творів письменника
Урок № 18 (варіант ІІ). Роман як жанр літератури. Різновиди роману XIX ст. Творчий шлях Г. Флобера. Значення творчості письменника для розвитку реалізму
Урок № 19 (варіант І). Зображення соціального середовища в романі Стендаля «Червоне і чорне»
Урок № 19 (варіант ІІ). Сюжет і композиція роману Г. Флобера «Пані Боварі». Основний конфлікт у творі. Зображення життя провінційного суспільства
Урок № 20 (варіант І). Образ Жульєна Сореля у творі Стендаля «Червоне і чорне». Конфлікт головного героя з суспільством, внутрішня драма Сореля. Символіка назви твору
Урок № 20 (варіант ІІ). Еволюція образу Емми Боварі в романі Г. Флобера «Пані Боварі». Боварізм як суспільно-психологічне явище
Урок № 21 (варіант І). Федір Достоєвський: доля людини і письменника. Роман Ф. Достоєвського «Злочин і кара» як утілення нового, поліфонічного типу художнього мислення
Урок № 21 (варіант ІІ). Творчий шлях та ідейно-естетичні погляди Оскара Вайльда. Відображення поглядів письменника на мистецтво в романі «Портрет Доріана Грея». Сюжет твору О. Вайльда
Урок № 22 (варіант І). Урок розвитку мовлення № 3. «Теорія» Раскольникова, її сутність і проблемність. Дискусія «Чи можливе духовне переродження Раскольникова, який здійснив злочин?»
Урок № 22 (варіант ІІ). Новаторство О. Вайльда в жанрі роману
Урок № 23 (варіант І). Система персонажів роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара». Роль біблійних мотивів у романі
Урок № 23 (варіант ІІ). Урок розвитку мовлення № 3. Проблеми краси й моралі в романі О. Вайльда «Портрет Доріана Грея». Теорія «нового гедонізму» та її випробування у творі
Урок № 24. Контрольна робота № 3 за темою «Роман ХІХ ст.»
ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ
Урок № 25. Урок-конференція. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX — початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм
Урок № 26. Шарль Бодлер — зачинатель модернізму. Збірка Ш. Бодлера «Квіти зла»: образи, символи, особливості поетичної мови творів збірки
Урок № 27. Естетичні погляди П. Верлена у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі у творі Верлена «Осіння пісня»
Урок № 28. Особливості поезії та художнє новаторство А. Рембо
ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX — ПОЧАТКУ XX ст.
Урок № 29. Зміни в драматургії на межі XIX—XX ст. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми».
Концепція символістського театру
Урок № 30. Урок розвитку мовлення № 4. Особливості розвитку сюжету драми-феєрії М. Метерлінка «Синій птах»
Урок № 31. Символіка образів драми-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Трактування фіналу п’єси. Провідні ідеї твору
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ
Урок № 32 (варіант І). Зображення Другої світової війни в романі Ромена Гарі «Повітряні змії». Ідейні особливості твору
Урок № 32 (варіант ІІ). Роман П. Коельйо «Алхімік». Система образів твору. Ознаки жанру роману-притчі
Урок № 32 (варіант ІІІ). Оповідання китайського письменника Мо Яня «Геній». Гуманістична сутність образу
головного героя твору
Урок № 33 (варіант І). Лірика шведського поета Т. Транстремера. Розмаїття тем його творів
Урок № 33 (варіант ІІ). Роман Сью Таунсенд «Таємний щоденник Адріана Моула». Образ підлітка — головного героя твору
Урок № 33 (варіант ІІІ). Проблема важливості читання в лекції Н. Ґеймана «Чому наше майбутнє залежить від бібліотек, читання та уяви»
Урок № 33 (варіант ІV). Роман польської письменниці Й. Яґелло «Кава з кардамоном». Проблема батьків і дітей у творі. Образ головної героїні Лінки
Урок № 34. Контрольна робота № 4 за темами «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX — початку XX ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні»
Урок № 35. Підсумковий урок. Сторінками улюблених книг
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.