Передмова
Дороговказ компетентностями: учителям-початківцям і не тільки
Що таке компетентності?
Ключові компетентності учня нової української школи
Європейський погляд на ключові компетентності
У пошуках нових методик...
Вимоги до уроку згідно з новими форматами освіти
Від теорії до практики
Аналіз учителем етапів уроку з урахуванням компетентнісного підходу
Кожен крок — це творчий пошук
Універсальні форми й методи навчання, що стануть у пригоді всім учителям-предметникам
«Метод проектів»
«Велике коло»
«Аналіз дилеми (проблеми)»
«Запитання до тексту»
«Сторінка зі щоденника»
«Конкурс літописців»
«Рекламна пауза»
«Відгадай, хто я»
«Мудрі сови»
«Інфокарусель»
«Інфовідгадайка»
Форми та методи навчання: наочні приклади
«Асоціативний кущ» («Ґронування»)
«Мікрофон»
«Доміно» («Лото»)
«Відстрочена відгадка»
«Мозковий штурм»
«Карусель»
«Акваріум»
«Коло ідей»
«Рольова гра» («Моделювання»)
«Кубування»
«Дерево рішень»
«Ажурна пилка»
«Прес»
«Діаграма Венна» («Кола Венна»)
«Ринг»
«Броунівський рух»
«Шість мислячих капелюхів» (за Е. де Боне)
«Таблиця Елвермана»
«Займи позицію»
«Кейс-технології» («Кейс-метод», «Метод кейсів»)
«Мозаїка»
«Втрачена інформація»
Візуальні засоби навчання як засіб формування й розвитку ключових компетентностей учнів
Інфографіка
Ментальні карти
Буктрейлер
Соціальні сервіси
Післямова
На допомогу педагогам
Література