(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0

Деякі акценти у роботі відділу промоції навчальної літератури у листопаді 2015 року

Опубліковано 04 Грудня, 2015
Деякі акценти у роботі відділу промоції навчальної літератури у листопаді 2015 року
1. На початку листопада підвели підсумки співпраці з 252  вчителями 4-х класів Харківської області під час участі у тижні виїзних навчальних тренінгів, організованих ХАНО з метою надання науково-методичної та практичної допомоги вчителям початкових класів щодо розробки завдань для державної підсумкової атестації та підготовки учнів до її проходження. Під час тренінгів учителі ознайомилися з особливостями проведення ДПА у початковій школі; проаналізували результати моніторингового дослідження щодо якості освіти за курс початкової школи у 2014-2015 н.р.;отримали практичну допомогу щодо розробки завдань з української мови, літературного читання та математики. Видавництво презентувало нові Збірники для підготовки до підсумкових контрольних робіт (серії «ДПА 4 клас») і надало інформацію щодо приходу нових підручників до шкіл у грудні 2015 року, а також ще раз роз’яснило, що всі підручники видавництва у електронному вигляді поки можна завантажити з наших сайтів. Навчальні тренінги проводилися на базі загальноосвітніх навчальних закладів міст Краснограда, Балаклії, Чугуєва, Лозової та смт Пісочина із залученням до участі у заходах вчителів всіх районів області. На цей час, як результат, комерційний відділ отримав велику кількість замовлень на збірники саме з шкіл Харківського регіону, а відділ промоції суттєво збільшив базу прямих контактів та отримав  дуже корисний зворотній зв’язок з самого актуального у 2015 році сектору – від вителів 4 класів, які вперше були залучені до вибору підручників і досі чекають на них у школах. 
 
2. Вразили результати спільного з Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка  круглого столу «Наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками освіти». Вперше фахівці суміжних ланок освіти разом шукали шляхи у вирішенні проблеми наступності. Учасники заходу – учителі початкових класів,  учителі математики,  методисти ІППО Олексюк О.А. та Полякова О.В.  На першому занятті  з доповіддю «Формування предметної математичної компетентності: забезпечення наступності між початковою й основною ланками загальної середньої освіти» виступила кандидат педагогічних наук, докторант Інституту педагогіки НАПН України та автор наших підручників з математики Онопрієнко О.В. Також з презентацією «Обчислювальна  культура  учнів» виступила Сухорукова А.М. Учасники заходу  взяли участь в обговореннях та окреслили шляхи  вирішення  проблем щодо формування обчислювальних навичок в учнів 4-их та 5-их класів. Було заплановано нові спільні заходи у 1-му півріччі 2015 року.
 
          
 
3. Взяли участь у організованому Полтавським ОІППО ім. М.В.Остроградського обласному семінарі-практикумі методистів ММК(РМК) «Особистісно-зорієнтоване навчання як умова успішного розвитку та саморозвитку особистості учня початкової школи», який відбувся базі Пирятинського ліцею. Науково-теоретичні аспекти проблеми семінару на засіданні Круглого столу висвітлили наші відомі автори, співробітники відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України Онопрієнко О.В., Листопад Н.П., Пономарьова К.І. Практична частина складалась з двох потоків уроків: інтегровані та комплексно-хвильові, які містили різноманітні форми, прийоми, методи Треба зауважити, що учні Пирятинського ліцею використовують на уроках НМК «Математика» Скворцової С.О., Онопрієнко О.В. для 1-4 класів з самого старту проекту у 2011 році. Видавництво висловило  особливу подяку за сприяння проведення апробації підручників  та методичну підтримку у регіоні Крилевець М.П., завідуючій відділом дошкільної, початкової та спеціальної освіти, методисту з питань початкової освіти Полтавського ОІППО ім. М.В.Остроградського та Пономаренко Л.В., методисту Пирятинського РМК з питань початкової освіти.