(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0

Інформаційно-методичний семінар «Нова українська школа: на шляху до здійснення» на Київщині

Опубліковано 16 Сiчня, 2017
Інформаційно-методичний семінар «Нова українська школа: на шляху до здійснення» на Київщині
Напередодні втілення кардинальних змін у загальній середній освіті на Київщині за ініціативи «Ранку» відбулися інформаційно-методичні семінари “Нова українська школа: на шляху до здійснення», в яких взяли участь близько 800 педагогів.

10 січня 2017 року вчителі, методисти міста Бровари та Броварського району, а 11 січня - міста Бориспіль і Бориспільського району на пленарних засіданнях зустрілися з ученими - членами творчої групи з написання нових Стандартів освіти Онопрієнко Оксаною Володимирівною та Захарійченком Юрієм Олексійовичем. Відбувся обмін думками професійної та зацікавленої аудиторії щодо пошуку реальних шляхів переходу від школи знань до школи компетентностей.

На секційних заняттях перед освітянами виступили провідні вчені, автори ряду підручників та методичних комплектів «Ранку»: Божинова Ф. Я., Глазова О. П., Задорожний К. М., Стадник О. Г., Гісем О. В., Цепова І. В., бренд-менеджер видавництва Губарєва С. В. Відбулося обговорення проблем реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу на уроках географії, фізики, математики, української мови та літератури,  біології, історії, англійської мови, початкових класів. Педагоги також жваво дискутували з проблем викладання навчальних предметів, змісту та якості підручників тощо.

Ці зустрічі, з одного боку, допомагають авторам урахувати побажання практиків, а з іншого, - сприяють інформаційній і методичній підготовці вчителів до утілення реформаторських ідей МОНу, допомагають їм розв’язати низку проблем, а саме: як перетворити традиційне навчання у процес розвитку особистості дитини; як перейти від формату відтворювання отриманої інформації до опанування компетентностей, що стануть у нагоді для прийняття рішень у повсякденному житті; як навчити школярів самостійно аналізувати інформацію, критично мислити, адаптуватися до змін, співпрацювати в команді, успішно вирішувати життєві проблеми.