(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0

Мрії, які здійснив Книжковий Арсенал 2017

Опубліковано 23 Травня, 2017
Мрії, які здійснив Книжковий Арсенал 2017
Цього року я мабуть вперше була у Києві, коли квітнуть каштани. Колись це було моєю мрією – потрапити у столицю саме в цей час. Завдяки Книжковому Арсеналу ця мрія здійснилася. І дорогою до виставки я змогла вдосталь намилуватися символом Києва. Як виявилося, це була перша, але не остання мрія, яку здійснив Книжковий Арсенал.
 
  
 
Отже, мрія друга: мені завжди хотілося, щоб навколо дитячого стенду видавництва «Ранок» вирували юрби малечі різного віку, щоб вони самі обирали книжечки, захоплено їх гортали і навіть тікали з ними від батьків )))) Цього року було саме так. Щоправда, дітки, навіть найменшенькі, були дуже чемними і, роздивившись книжечку, акуратно клали на поличку і говорили «Я хочу цю». До мене звернувся один із авторів телефоном, запитуючи, як нас найшвидше знайти, то я так і сказала: де юрби малечі – там наш стенд, не помилитеся. До нас приходили навіть немовлята. І їх було дуже багато. Стільки усмішок, скільки подарували нам діти на Арсеналі навряд чи десь ще можна отримати.

Мрія третя: мені хотілося бачити молодий та активний стенд. Цьогоріч так і було. Жодний наш читач не залишився без уваги, а від цього і від гарної покупки. Адже з ним спілкувалися чарівні дівчата з видавничих редакцій. Перший досвід – і такий вдалий. Обов’язково будемо повторювати. Бо хто ж краще розкаже за книгу від її творця ))) Ну і кому не захочеться погомоніти з молодими, усміхненими красунями!

 
  
 
Мрія четверта: мені хотілося експериментів. Правда, мені їх увесь час хочеться ))) Цього року на стенді працювала фотозона. Я думаю, впродовж виставки у соцмережах розлетілися тисячі фотографій із зображенням героїв виданої в нас книги, а разом з ними й логотипу видавництва. А прапорці із фразами «книжковий експерт» і нашими фірмовими кольорами маячіли по всій виставці. А ще ми використали екопакети. І неспроста, бо однією з наших тем на цій виставці була турбота про довкілля. І перша ластівка, єдина еко-книга в Україні «Зберегти ліс».   
 
 
 
Мрія п’ята: хотілося показати новий продукт. Адже наша аудиторія дуже широка і вподобань у неї чимало. Цей ярмарок здивував навіть бувалих працівників збуту. Цитата: «Це вперше на моїй практиці, що книги закінчувалися на другий день». І це правда. Жодна новинка не залишилася без уваги. Я б сказала, навпаки, кожна новинка отримала чимало уваги. Настільки багато, що не на усіх вистачило. (Маю на увазі, не на усіх читачів.) Зайшовши на стенд зразу з потяга, перше, що побачила, як трійко енергійних дівчат буквально згрібають з полиць книги. Питаю – це хто такий несамовитий? Відповідають – новий інтернет-магазин. Сучасні мами усе більше виконують функції держави щодо популяризації читання й розвитку дитячої книги. І ми раді в цьому брати безпосередню участь.

Мрія шоста: хотілося бачити наші видавництва більш сучасними, як ми часто говоримо «європейськими». Хочу вам сказати, що зараз продукція багатьох колег, так само як і її представлення, не поступається європейським зразкам. Видавництва формують своє обличчя. Де в кого воно вже чітко окреслене. Видно стиль, сегменти, навіть можна передбачити, які будуть наступні кроки. І як би там не говорили, не думаю, що ми заважаємо один одному. У цьому шляху розвитку ми радше допомагаємо знайти кожному свій маршрут і чемно розходитися на перехрестях. Із кожним роком кращають стенди: і продуктом, і оформленням. А про кількість заходів, яке проводить кожне! видавництво, навіть і говоритиважко, бо їх проводилася численна кількість. Неможливо було потрапити скрізь, де хотів.

 

 
Мрія сьома: хотілося спостерігати народження нових видавництв. І це відбувається. На цьому ярмарку близькими до нашого профілю я відмітила два видавництва. І думаю, вони будуть гідними конкурентами. Одне видавництво виникло з медійного простору, друге – з творчого, мистецького. Щоправда, на сьогодні міста нових видавництв це або Київ, або Харків, або Львів. Мрія, коли будуть представлені видавництва інших міст, поки що на етапі здійснення, думаю )) Навіть корифеї видавничого простору, які спеціалізуються на літературі академічного характеру, наприклад, потроху зміщуються у простір художньої підліткової літератури. Отже, видавниче життя вирує. Час змінює не тільки аудиторію, а й тих, хто для неї працює. І прекрасно, що ми здатні змінюватися.
Навіть не могла мріяти про чергу на Книжковий Арсенал завдовжки півкілометра. І квитки платні.

 

 
Звісно, були й недоліки. Ми чесно їх занотували й візьмемо до уваги під час роботи в наступні виставкові дні. До недавнього часу нам не вдавалося достатньо приділити увагу обладнанню стенда. Перша наша серйозна спроба була минулого року на Форумі у Львові. І виявилося, що стенд у Львові, і стенд у Києві має бути адаптований по-різному. Суттєву роль тут відіграє простір та площа, а також наявність або відсутність стін будівлі. Це теж досвід. Роздаткові матеріали повинні бути: з адресами магазинів, де можна купити, з контактами окремих підрозділів тощо. Кількість примірників новинок має бути значно більшою, ніж ми звикли думати. І необхідно привертати увагу медійників, а для цього повинен бути цікавий продукт – оригінальний, потрібний, шокуючий, той, що викликає невтримний сміх. Це все не для однієї книги, для різних. І ми будемо продовжувати працювати над цим.
Це буде моєю наступною мрією, над здійсненням якої працюватиму вже сьогодні.

 

 
Щиро дякую усім працівникам департаменту дитячої літератури, які невтомно трудяться, щоб наші книги були кращими і дарували щастя.

Генеральному директору видавництва Віктору Круглову – за нестримну енергію і рух, за щире бажання бути першим.

Авторам і художникам – за їх майстерність та непідробну любов до дитячої книги.

Працівникам видавничих груп «МАГ», «Ігри», «Читайка», «Каскад», зокрема провідним редакторам, художнім редакторам, технічним редакторам (адже на них головна відповідальність за якість) – за їх старанність, професіоналізм і віру в свої можливості. Але ж усі, абсолютно усі редактори, верстальники, дизайнери та інші спеціалісти заслуговують на таку саму окрему увагу.

Працівникам виробничого відділу – за незламність і наполегливість у здобутті екземплярів та накладів книг.

Виробничим партнерам – за відповідальність і якість видання. Це зараз актуально як ніколи.

Дівчаткам відділу маркетингу Інні, Олі, Олександрі, Олі, Насті, Юлії – за гідне обличчя, яке ви створюєте кожен день. За креатив, фантазію, сміливість. За те що ви за наші книги зробите усе в межах закону.

Працівникам відділу збуту ДЛ – за оперативні дії в кризових ситуаціях. Ви як ніхто вмієте мобілізуватись.
Колегам із суміжних відділів корпорації – за те, що ви нас підтримуєте. І ми відчуваємо себе частиною великої родини – корпорації Ранок.

До нових виставкових днів, із щирістю Наталя Коваль, керівник департаменту ДЛ «Ранок».