(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0

«Ранок» на IX Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти - 2018» та VII Міжнародній виставці «WorldEdu - 2018»

Опубліковано 16 Березня, 2018
«Ранок» на IX Міжнародній  виставці  «Сучасні заклади освіти - 2018» та VII Міжнародній  виставці «WorldEdu - 2018»
Традиційно «Ранок» бере участь у Міжнародних виставках «Сучасні заклади освіти» та «Інноватика в сучасній освіті». Цього разу наше видавництво спільно з Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи НАПН України провели круглий стіл «Сучасний першокласник. Хто він? (Проблеми психологічного забезпечення практичної реалізації Концепції «Нова українська школа»)». 
 
Ми не помилились, обираючи таку тему, - проблема психологічного забезпечення діяльності вчителя в умовах реформування освіти виявилась однією із найактуальніших і мало розкритих. З усіх бажаючих взяти участь у нашому заході переповнена вщент  зала змогла вмістити лише близько 200учасників – науковців, учителів, методистів, управлінців з різних регіонів країни, адже питання про особливості психічного і психологічного розвитку нового покоління учнів стосується кожного причетного до початкової школи. 
 
Модератор круглого столу – Панок Віталій Григорович, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України, доктор психологічних наук, професор, організував обмін думками з професійною та зацікавленою аудиторією навколо таких проблемних вузлів:
 
  • Соціальна ситуація розвитку першокласника і його найближче соціальне оточення.
  • Розвиток особистості першокласника.
  • Психологічні складові готовності дитини до навчання в школі.
  • Проблема наступності між дошкільною та початковою освітою.
  • Вплив мовленнєвого розвитку першокласника на його успішність у навчанні.
  • Причини труднощів у навчанні першокласника та шляхи їх подолання.
  • Проблеми готовності педагогів до реалізації завдань Концепції «Нова українська школа».
     
Спікери – Ілляшенко Тамара Дмитрівна, провідний науковий співробітник лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами; Гаркавенко Зоя Олександрівна, старший науковий співробітник лабораторії прикладної психології освіти; Сосновенко Наталія Василівна, науковий співробітник лабораторії прикладної психології освіти; Горленко Валентина Миколаївна, молодший науковий співробітник лабораторії прикладної психології; Якимчук Ганна Василівна, науковий співробітник лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами УНМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України та Кондратенко Лариса Олександрівна, провідний науковий співробітник Інституту психології імені Г.С. Костюка  НАПН України, надзвичайно зацікавили аудиторію фактами, що ґрунтуються на реальних психологічних дослідженнях. Їхні поради заповнили вакуум наукової вкрай потрібної інформації.
 
Отже, у час великих змін в освіті видавництво залишається лідером у новаторстві, співпраці з практиками з важливих, затребуваних і досі нерозв'язаних проблем.