(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0

«Ранок» на освітньому фестивалі управлінської майстерності в Києві

Опубліковано 04 Квiтня, 2018
«Ранок» на освітньому фестивалі управлінської майстерності в Києві
Цього року «Ранок» виступив співорганізатором Київського освітнього фестивалю управлінської майстерності. У ході його роботи освітяни мали змогу підвищити власну кваліфікацію як у професійному, так і повсякденному житті.

Наразі до команди KyivEdFest  долучилося ще більше професіоналів у різних сферах суспільного життя.
Порушені на фестивалі проблеми були досить актуальними.

Численні аудиторії учасників зібрали автори нашого видавництва. Їхні виступи викликали жвавий інтерес і неабияку активність гостей.
Спікером семінару «10 трендів в освіті» виступила Олена Кірюхіна, заступник директора видавництва «Ранок», співавтор підручників фізики.  Вона розкрила сучасні тенденції, які з’явилися у сфері освіти та впливають на її розвиток.

У ході тренінгу «Розвиток імовірнісного мислення в сучасних умовах» з Юрієм Захарійченком, старшим викладачем кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська академія», автором тестових завдань з математики і експертом УЦОЯО, співавтором лінійки підручників з алгебри, вчителі опрацювали напрями реалізації стохастичної лінії для розвитку ймовірнісної інтуїції та статистичного мислення у школярів, методику викладання елементів статистики, комбінаторики та імовірності на уроках алгебри у 9 класі.

Майстер-клас «Діти цифрового покоління: їхні переваги і проблеми» провели Оксана Онопрієнко, завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, співавтор підручників математики для початкових класів і Лариса Кондратенко,  провідний науковий співробітник Інституту психології  імені Г.С. Костюка НАПН України. На реальних прикладах із психолого-педагогічної практики вони розкрили   особливості дітей цифрового покоління, вплив віртуального простору на навчальні можливості молодших школярів, методи й форми організації навчання, пріоритетні для Нової української школи.