Зміст посібника відповідає вимогам чинної програми з інформатики для учнів 7–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Видання складається із шести розділів і містить основні відомості про алгоритмізацію та програмування мовою Python на основі структурного й об’єктно-орієнтованого методів, які проілюстровано численними прикладами.
Передмова
Розділ 1. СУЧАСНІ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ
1.1. Призначення і склад мов і середовищ програмування
1.2. Основні відомості про мову Python
1.3. Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE
Практична робота № 1. Режими роботи середовища IDLE
Розділ 2. ВЕЛИЧИНИ, ТИПИ ДАНИХ, ОПЕРАТОРИ І ВИРАЗИ
2.1. Вбудовані типи даних
2.2. Перевірка і перетворення типів даних. Уведення і виведення даних
2.3. Оператори і вирази
2.4. Модулі і функції для опрацювання чисел
Практична робота № 2. Перевірка і перетворення типів даних
Практична робота № 3. Обчислення значень виразів
Розділ 3. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ЦИКЛАМИ
3.1. Створення алгоритмів і програм із розгалуженнями
3.2. Створення алгоритмів і програм із повтореннями
3.2.1. Цикли з параметрами
3.2.2. Цикли з умовою
3.3. Опис моделей у середовищі програмування
Практична робота № 4. Створення лінійних алгоритмів і програм
Практична робота № 5. Створення алгоритмів і програм із розгалуженнями
Практична робота № 6. Створення алгоритмів і програм із повтореннями
Розділ 4. МАСИВИ
4.1. Одновимірні масиви
4.1.1. Створення і виведення масиву
4.1.2. Пошук даних у масиві
4.1.3. Упорядкування елементів масиву
4.2. Двовимірні масиви
4.3. Поняття складності алгоритмів
Практична робота № 7. Створення масивів
Практична робота № 8. Пошук даних у масиві
Практична робота № 9. Упорядкування масиву
Практична робота № 10. Двовимірні масиви
Розділ 5. ВСТУП ДО ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО
ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ PYTHON
5.1. Основні поняття об’єктно-орієнтованого програмування
5.2. Створення програмного коду на основі класів і об’єктів
5.3. Конструктор класу
5.4. Інкапсуляція, поліморфізм, наслідування
Практична робота № 11. Створення програмного коду на основі класів
Практична робота № 12. Використання конструктора в програмному коді
Розділ 6. ОСНОВИ ГРАФІЧНОГО ІНТЕРФЕЙСУ КОРИСТУВАЧА
6.1. Порядок створення графічного інтерфейсу
6.2. Основні графічні об’єкти
6.3. Опрацювання подій
6.4. Меню
6.5. Діалогові вікна
Практична робота № 13. Створення графічного інтерфейсу
Практична робота № 14. Опрацювання подій
Додаток
Комп’ютерний словник
Алфавітний покажчик
1. Что такое электронные книги?
Электронная книга (англ. E-book) – версия книги в электронном (цифровом) виде. Данный термин применяется как для произведений, представленных в цифровой форме, так и в отношении устройств, используемых для их прочтения.
2. Как купить электронную книгу?
Зарегистрироваться на сайте; Найти нужную книгу в нужном формате; Положить ее в корзину (можно добавлять несколько книг); Оформить заказ; Оплатить содержимое корзины.
Необходимо перейти в Личный кабинет, нажав в верхнем правом углу сайта кнопку «Вход», ввести логин (номер телефона или e-mail), пароль, и в разделе «Мои электронные книги» скачать приобретенную книгу в нужном формате. Или же просто перейти в «Мои электронные книги» своего Личного кабинета, если вы уже вошли в свой аккаунт на сайте ранее.
ВНИМАНИЕ! Электронные издания защищены от редактирования и копирования материалов.