(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(097) 053-26-73 
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ТИ901875У
Інформатика. Графічний дизайн (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

Інформатика. Графічний дизайн (вибірковий модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

Код:123-ТИ901875У

Кількість сторінок:160

Формат, мм:160х235

Weight:0.2680 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Зміст посібника відповідає вимогам навчальної програми вибірковообов’язкового курсу з інформатики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) і призначений для вивчення вибіркового модуля «Графічний дизайн».
Посібник складається з п'яти розділів і містить основні відомості про графічний дизайн, його тенденції та сфери застосування, опис характеристик векторного та растрового зображення та інструментів їх відтворення, алгоритми опрацювання графічних зображень, основи комп’ютерної верстки тощо. Видання містить запитання для контролю знань, завдання для самостійного виконання, диференційовані за рівнем складності, та практичні роботи.
Призначено для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.
Turn Expand
Змiст
Передмова
РОЗДІЛ 1. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації
1.1. Поняття графічної культури. Дизайн
1.2. Реклама. Основи створення реклами
Практична робота № 1

1.3. Інфографіка. Цифрове мистецтво 
1.4. Основи типографіки
РОЗДІЛ 2. Растрова графіка
2.1. Колір, його характеристики, засоби відтворення
Практична робота № 2

2.2. Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. GIMP
Практична робота № 3

2.3. Інструменти GIMP та їх налаштування
Практична робота № 4

2.4. Створення контурів у GIMP
Практична робота № 5

2.5. Інструменти виділення. Шари в GIMP
Практична робота № 6

2.6. Режими шарів у GIMP
Практична робота № 7

2.7. Створення колажів у GIMP
Практична робота № 8

2.8. Фільтри. Робота з текстом
Практична робота № 9
Практична робота № 10

2.9. Коригування зображення в GIMP. Тонове та колірне коригування
2.10. Коригування зображення в GIMP. Інструменти ретушування
Практична робота № 11

2.11. Комп’ютерна анімація 
Практична робота № 12

2.12. Макетування та верстка документа. Макетування для Веб
Практична робота № 13
Практична робота № 14

РОЗДІЛ 3. Основи дизайну
3.1. Теорія кольору. Колористика 
3.2. Композиція в дизайні 
3.3. Образ і стиль у дизайні 
РОЗДІЛ 4. Векторна графіка
4.1. Векторний графічний редактор Іnkscape. Інструменти Inkscape 
Практична робота № 15

4.2. Колір в Inkscape. Робота з градієнтами
Практична робота № 16

4.3. Робота з контурами в Inkscape
Практична робота № 17
Практична робота № 18

4.4. Художні ефекти в Inkscape
Практична робота № 19

4.5. Опрацювання тексту в Inkscape
Практична робота № 20

4.6. Опрацювання об’єктів і контурів в Іnkscape
Практична робота № 21

4.7. Макетування. Ділова графіка в Inkscape
Практична робота № 22

РОЗДІЛ 5. Графічний дизайн у поліграфії
5.1. Основні поняття поліграфії 
5.2. Поліграфічні особливості багатосторінкових видань
5.3. Багатосторінкові видання. Налаштування вигляду шпальт видання
Практична робота № 23

5.4. Використання можливостей Word у підготовці видання 
5.5. Багатосторінкові видання. Налаштування колонтитулів 
5.6. Багатосторінкові видання. Створення різних видів макета видання 
Практична робота № 24
Алфавітний покажчик
Література

Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Iнформацiя вiдсутня.