Переходь на українську ua
Каталог
Е-книги
График работы:
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
  • От 390 грн безплатно Укрпочтой

Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

100,00 грн
Купить
Добавить в избранное
  • Код производителя: ТИ901871У
  • Вес: 0.24
  • Формат, мм: 165х240
  • Количество страниц: 160
  • Год издания:
  • Язык издания: Украинский
  • Обложка: Мягкая
  • Класс: 10-11
  • Тип издания: Печатная/электронная книга
100,00 грн
Купить
Добавить в избранное
Доступные форматы:
icon
Аннотация

Зміст посібника відповідає вимогам навчальної програми вибірковообов’язкового курсу з інформатики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) і призначений для вивчення вибіркового модуля «Креативне програмування».
Посібник складається з восьми розділів і містить основні теоретичні відомості, базові алгоритмічні конструкції, реалізовані за допомогою середовища Lazarus, запитання для перевірки знань і практичні завдання для самостійного виконання, диференційовані за рівнем складності.
Призначено для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.

Читать полностью
Содержание книги
Передмова 
Розділ 1. Цифрове мистецтво та творчість
1.1 Цифрове мистецтво. дизайн і код. Генеративне мистецтво 
1.2 Програмування як середовище для творчості
1.3 Класифікація мов програмування 
1.4 Особливості середовища розробки
1.5 Налаштування вікон форми і редактора тексту 
1.6 Структура програмного проєкту 
1.7 Методика створення проєкту в середовищі Lazarus
1.8 Приклад найпростішого програмного проєкту
Розділ 2. дані та вирази
2.1 Дані, змінні, константи 
2.2 Уведення й виведення даних
2.3 Вирази
Розділ 3. Реалізація базових алгоритмічних конструкцій
3.1 Алгоритми з розгалуженням 
3.2 Операторні дужки. вкладені оператори умовного переходу 
3.3 Алгоритми з повторенням 
3.4 Інструменти і методи для створення графічних зображень 
Розділ 4. функції
4.1 Модульність 
4.2 функції
4.3 Рекурсії 
4.4 Поняття фракталу
Розділ 5. Масиви та рядки
5.1 Оголошення масивів
5.2 Уведення й виведення масиву
5.3 Особливості введення та виведення двовимірних масивів 
5.4 Символьні та рядкові величини 
Розділ 6. об’єкти та класи
6.1 Основні поняття та принципи об’єктно-орієнтованого програмування
6.2 Деякі особливості об’єктно-орієнтованого програмування в Lazarus
6.3 Створення проєкту засобами об’єктно-орієнтованого програмування
Розділ 7. Мультимедіа
7.1 Зображення як цілісний об’єкт та масив символів. Відео як масив зображень 
7.2 Анімації 
7.3 Трансформація та моделювання руху об’єктів 
7.4 Бібліотеки для роботи з мультимедійними даними
Розділ 8. інтерфейс програмного продукту
8.1 Зовнішні джерела даних 
8.2 Дані сенсорів і датчиків
8.3 Прикладний програмний інтерфейс
8.4 Графічний інтерфейс користувача
8.5 Поняття про інтерактивну інсталяцію
Комп'ютерний словник
Алфавітний покажчик 
Література 
 
Читать полностью
Отзывы покупателей
user Маріанна
14.03.2021
В цьому році обрали цей курс для вивчення. На цей посібник були великі надії, бо інші книги цього автора мені подобались. Але книга гарна тільки якщо вам потрібно вивчити Лазарус з нуля. Враховуючи, що у 8 і 9 класі вже був Лазарус, то для 10 або 11 цей, на мій погляд, суперечливий вибір. Ми вивчали Processing по англомовним книгам. Дуже проста реалізація і відповідає змісту курса
user Ольга
03.02.2021
Не зрозуміло, чому саме автор обрав Lazarus для розкриття такого модулю. Потрібно було обрати більш популярні і сучасні мови програмування, наприклад, Python або Java. Школи вже відходять від вивчення Lazarus.
admin Админ
05.02.2021
Добрий день. Дякуємо за Ваш коментар. Передамо його до відділу.
user Наталія
16.12.2020
книга супер, все докдано написано, як теорія так і практика
Показать еще
Оставить отзыв
Ваше имя*
Email*
Ваш отзыв*
Другие книги из этой серии
Смотреть все книги
С этим товаром покупают
Другие книги автора
Акция -20%
Код:ТИ902091У
Інформатика. Алгоритми і програми. Навчальний посібник 7-9 класи
12 отзывов
Печатная
100,00 грн
80,00 грн
Купить
Код:Т470201У
Інформатика. 10 кл. Підручник. Профільний рівень
Добавить отзыв
Печатная
500,00 грн
Купить
Смотреть все книги