Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 21-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Т470296У
Інформатика підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти
Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.

Інформатика підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти

Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.

Код:123-Т470296У

Weight:0.2990 кг

Анотацiя
Зміст підручника відповідає новій навчальній програмі з інформатики для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Підручник складається з трьох розділів і містить теоретичні відомості, питання для самоперевірки, вправи, практичні роботи з покроковим описом виконання, приклади практичного застосування отриманих знань.
Підручник має інтернет-підтримку, за допомогою якої за кожною темою можна здійснити онлайн-тестування з автоматичною перевіркою.
Призначено для учнів 6 класу закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.
Turn Expand
Змiст
Передмова
РОЗДІЛ 1. КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА
§ 1. Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова графіка
§ 2. Багатошарові растрові зображення
§ 3. Векторна графіка
§ 4. Криві. Робота з контурами
§ 5. Копіювання об’єктів
Практична робота 1. Створення простих векторних зображень
§ 6. Текстові об’єкти
§ 7. Складені векторні зображення
Практична робота 2. Створення складених векторних зображень
 
РОЗДІЛ 2. КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
§ 8. Системи опрацювання комп’ютерних презентацій
§ 9. Етапи створення презентації
§ 10. Оформлення презентацій
§ 11. Анімаційні ефекти
§ 12. Мультимедійний вміст у презентаціях
§ 13. Керування показом презентації
Практична робота 3. Проектування та розробка презентації за визначеними критеріями
Практична робота 4. Розробка презентації з елементами мультимедіа
 
РОЗДІЛ 3. АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ
3.1. Основи об’єктно-орієнтованого програмування
§ 14. Класи та об’єкти у програмуванні
§ 15. Властивості об’єктів
§ 16. Поняття події. Програмне опрацювання події
Практична робота 5. Створення програмних об’єктів
§ 17. Створення графічного інтерфейсу
§ 18. Опрацювання подій
§ 19. Організація діалогу з графічною програмою
Практична робота 6. Створення програм з графічним інтерфейсом
3.2. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями. Функції
§ 20. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
§ 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення
§ 22. Алгоритми з розгалуженнями і повтореннями
Практична робота 7. Створення програм з розгалуженнями і повтореннями
§ 23. Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі
§ 24. Створення функцій користувача
Практична робота 8. Створення програм з використанням функцій користувача
Комп’ютерний словник 
Алфавітний покажчик
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.