(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)

Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О134146У
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Кравченко Г.Ю., Сіліна Г.О.

Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Кравченко Г.Ю., Сіліна Г.О.

Код:123-О134146У

Кількість сторінок:176

Формат, мм:145x215

Weight:0.1250 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в загальноосвітніх навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної діяльності навчальних закладів; представлено інноваційні підходи до реалізації завдань інклюзивного навчання в освітній практиці та конкретні приклади впровадження освітніх напрацювань.
Посібник рекомендовано на допомогу педагогам загальноосвітніх навчальних закладів усіх рівнів.
Turn Expand
Змiст
Передмова
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Генезис науково-теоретичних підходів до проблеми залучення осіб
з обмеженими можливостями здоров’я в загальноосвітній простір
Світовий досвід інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні навчальні заклади
Сучасні тенденції та проблеми освіти дітей з особливими потребами в Україні
ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Служба раннього втручання: завдання, принципи організації, технології
Організація психолого-педагогічного супроводу в системі психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК)
Основні напрями та принципи організації психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчального закладу
Організація роботи з батьками: підтримка, консультування, корекція
ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІННЯ, МОНІТОРИНГ, ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Сучасні стратегії впровадження освітньої інклюзивної практики
Базові моделі інклюзивної освіти дітей з особливими потребами
Програма розвитку інклюзивної освіти в навчальних закладах на 2010–2015 рр. 
Упровадження проекту «Інклюзія дітей з особливими потребами, у тому числі дітей з інтелектуальною недостатністю, у систему дошкільної та шкільної освіти Харківського регіону»
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Модель психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з психофізичними вадами
Інноваційні підходи до організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Корекційно-відновлювальна робота з дошкільниками із ЗПР в умовах дошкільного навчального закладу комбінованого типу
Гіперактивна дитина: стратегії корекції поведінки та академічної успішності
Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами
РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ 
Формування освітньо-реабілітаційного простору дошкільного навчального закладу
Окремі аспекти проведення корекційно-компенсаторної роботи вчителя-дефектолога ДНЗ із дітьми із затримкою психічного
розвитку
Особливості проведення роботи дошкільного навчального закладу з батьками дошкільників із затримкою психічного розвитку
Використання дельфінотерапії в роботі з дітьми з особливими потребами
Уроки толерантності в дитячому садку та школі: зміст і методика
Розвиток соціальної толерантності дошкільників в умовах інклюзивної освіти
Формування навичок культури поведінки та її виховання в дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами
Сюжетно-рольові ігри
Міжнародні документи з питань прав інвалідів
Глосарій
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.