(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)

Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О134146У
Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Кравченко Г.Ю., Сіліна Г.О.

Інклюзивна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Кравченко Г.Ю., Сіліна Г.О.

Код:123-О134146У

Кількість сторінок:176

Формат, мм:145x215

Weight:0.1250 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в загальноосвітніх навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної діяльності навчальних закладів; представлено
інноваційні підходи до реалізації завдань інклюзивного навчання в освітній практиці та конкретні приклади впровадження освітніх напрацювань.
Посібник рекомендовано на допомогу педагогам загальноосвітніх навчальних закладів усіх рівнів.
Turn Expand
Змiст
Передмова

НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Генезис науково-теоретичних підходів до проблеми залучення осіб

з обмеженими можливостями здоров’я в загальноосвітній простір

Світовий досвід інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні навчальні заклади

Сучасні тенденції та проблеми освіти дітей з особливими потребами в Україні

ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Служба раннього втручання: завдання, принципи організації, технології

Організація психолого-педагогічного супроводу в системі психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК)

Основні напрями та принципи організації психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчального закладу

Організація роботи з батьками: підтримка, консультування, корекція

ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІННЯ, МОНІТОРИНГ, ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

Сучасні стратегії впровадження освітньої інклюзивної практики

Базові моделі інклюзивної освіти дітей з особливими потребами

Програма розвитку інклюзивної освіти в навчальних закладах на 2010–2015 рр. 

Упровадження проекту «Інклюзія дітей з особливими потребами, у тому числі дітей з інтелектуальною недостатністю, у систему дошкільної та шкільної освіти Харківського регіону»

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Модель психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з психофізичними вадами

Інноваційні підходи до організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Корекційно-відновлювальна робота з дошкільниками із ЗПР в умовах дошкільного навчального закладу комбінованого типу

Гіперактивна дитина: стратегії корекції поведінки та академічної успішності

Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами

РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ 

Формування освітньо-реабілітаційного простору дошкільного навчального закладу

Окремі аспекти проведення корекційно-компенсаторної роботи вчителя-дефектолога ДНЗ із дітьми із затримкою психічного

розвитку

Особливості проведення роботи дошкільного навчального закладу з батьками дошкільників із затримкою психічного розвитку

Використання дельфінотерапії в роботі з дітьми з особливими потребами

Уроки толерантності в дитячому садку та школі: зміст і методика

Розвиток соціальної толерантності дошкільників в умовах інклюзивної освіти

Формування навичок культури поведінки та її виховання в дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами

Сюжетно-рольові ігри

Міжнародні документи з питань прав інвалідів

Глосарій
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.