Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О134161У
Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Зима
Панченко А.В., Корендо Р.Я., Сіітова С.В.

Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Зима

Панченко А.В., Корендо Р.Я., Сіітова С.В.

Код:123-О134161У

Кількість сторінок:64

Формат, мм:205х260

Weight:0.1000 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку.
Дана інтегрована система роботи включає діяльнісний підхід в роботі з дітьми раннього віку через пошуково-експериментальну діяльність, інноваційні технології: на засадах інтеграції, що сприяє скороченню організованих форм навчальної діяльності.
Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно вписувати відповідні дати та дні тижня, примітки щодо індивідуальної роботи з дітьми й поради для батьків.
Turn Expand
Змiст
ВСТУП 
Навчальне навантаження на дитину в групі раннього віку від 2 до 3 років 
Грудень (1-й тиждень)
Проблемна тема: «Наділа Марічка нові рукавички» 
Грудень (2-й тиждень)
Проблемна тема: «Я печу, печу, печу — діткам всім по калачу»
Грудень (3-й тиждень)
Проблемна тема: «Ми ялиночку прикрасимо, у таночку закружляємо».
Січень (2-й тиждень)
Проблемна тема: «Різні професії знаємо, працю дуже поважаємо»
Січень (3-й тиждень)
Проблемна тема: «Лисичка-сестричка та їжачок-хитрячок»
Січень (4-й тиждень)
Проблемна тема: «Білий сніг пухнастий весело кружляє, на санчатах з гірки дітвора з’їжджає»
Лютий (1-й тиждень)
Проблемна тема: «Про зимуючих птахів — сороку-білобоку та синицю-трудівницю»
Лютий (2-й тиждень)
Проблемна тема: «У небі — літак, а на морі — пароплав»
Лютий (3-й тиждень)
Проблемна тема: «Де сміється дитина — там щаслива родина»
Лютий (4-й тиждень)
Проблемна тема: «Про сріблясту рибку і чудову квітку»
Український фольклор 
Українські письменники малятам
Зарубіжні письменники малятам 
Рухливі ігри 
Ігри для сенсорно-пізнавального розвитку
Пальчикові ігри

Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Современное дошкольное образование

View full series
Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Інклюзивна освіта в ДНЗ + ДИСК

Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в дошкільних навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної навчальних закладів; представлено інноваційні...
Детальнiше
Інтегровані заняття за казками В. Сухомлинського. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Інтегровані заняття за казками В....

У пропонованому посібнику викладено авторський досвід педагогів щодо інтегрованого підходу до роботи з дошкільниками за казковими творами В. Сухомлинського. Автори пропонують інноваційну дидактичну модель опрацювання кожної казки, надають приклади методичних розробок занять, створених за визначеними рубриками інтеграційних карт (для кожної вікової...
Детальнiше
Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Осінь

Інтегрований перспективно-календарний план....

Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку. Дана інтегрована система роботи включає...
Детальнiше
Від звука до букви. Гурткова робота. Старший дошкільний вік

Від звука до букви. Гурткова робота. Старший...

Цей посібник допоможе вихователям і логопедам дошкільних закладів в ігровій та доступній формі розвивати й вдосконалювати фонематичні процеси дітей старшого дошкільного віку, здійснювати роботу, яка сприяє засвоєнню дітьми звукової, складової сторони слова, що є базою для оволодіння навичками читання і письма.
Детальнiше