Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ІПМ010
Історія України. 7 клас (до підручника В. С. Власова)
Кагітіна Н.А., Мокрогуз О.П.

Історія України. 7 клас (до підручника В. С. Власова)

Кагітіна Н.А., Мокрогуз О.П.

Код:123-ІПМ010

Кількість сторінок:72

Формат, мм:210х297

Weight:0.1050 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.

Товар
в архіві і зараз
не продається

Поділитися:
Анотацiя
Посібник розроблено у повній відповідності до підручника «Історія України. 7 клас» за авторством В. С. Власова. Особливу увагу автори приділили розвивальній діяльності та формуванню ключових та предметних компетентностей на рівні, що відповідає основним віковим можливостям семикласників.Видання пропонується вчителям, методистам і студентам вищих педагогічних навчальних закладів.
Turn Expand
Змiст
Календарне планування
Уроки 1–2. Повторення. Вступ до середньовічної історії
Розділ 1. Виникнення та становлення Київської держави (Русі-України)
Урок 3. Східнослов’янські племена (предки українців) напередодні утворення держави
Урок 4. Утворення Київської держави
Урок 5. Київська держава за перших Рюриковичів 
Урок 6. Практичне заняття 1. Князь Святослав та його походи 
Урок 7. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом 1
«Виникнення та становлення Київської держави (Русі-України)» 
Розділ 2. Київська держава (Русь-Україна) наприкінці 10 — у першій половині 11 ст.
Урок 8. Київська держава за часів князя Володимира Великого 
Урок 9. Київська держава за часів Ярослава Мудрого 
Урок 10. Писемність, освіта, архітектура та монументальний живопис Русі-України доби розквіту 
Урок 11. Суспільне та господарське життя за доби розквіту Київської держави 
Урок 12. Практичне заняття 2. Християнська релігія і церква в життідавньоруського суспільства/ Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого (за вибором учителя)
Урок 13. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом 2
«Київська держава (Русь-Україна) наприкінці 10 — у першій половині 11 ст.
Розділ 3. Київська держава (Русь-Україна) у другій половині 11 — першій половині 13 ст.
Урок 14. Київська держава за наступників Ярослава 
Урок 15. Русь-Україна за Володимира Мономаха та його сина 
Урок 16. Політичне та мистецьке життя Київського, Чернігівського, Переяславського князівств доби роздробленості 
Урок 17. Галицьке та Волинське князівства у другій половині 12 ст. 
Урок 18. Практичне заняття 3. «Повчання дітям» Володимира Мономаха — кодекс настанов князівської родини / «Слово о полку Ігоревім» як історичне джерело (за вибором учителя)
Урок 19. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом 3
«Київська держава (Русь-Україна) у другій половині 11 — першій половині 13 ст.» 
Розділ 4. Галицько-Волинська держава
Урок 20. Галицько-Волинська держава: від створення до монгольської навали 
Урок 21. Монгольська навала на українські землі 
Урок 22. Практичне заняття 4. Зовнішня політика князя Данила Романовича
Урок 23. Галицько-Волинська держава за Данила Романовича 
Урок 24. Розвиток освіти, літописання, архітектури та малярства в Галицько-Волинській державі 
Урок 25. Галицько-Волинське князівство за наступників Данила Романовича 
Урок 26. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом 4
«Галицько-Волинська держава» 
Розділ 5. Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина 14–15 ст.)
Урок 27. Статус українських земель у складі Великого князівства Литовського та Польського королівства 
Урок 28. Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гереї 
Урок 29. Суспільне і церковне життя. Сільське господарство, ремесло торгівля, міста (друга половина 14–15 ст.) 
Урок 30. Розвиток освіти. Архітектура та образотворче мистецтво 
Урок 31. Практичне заняття 5. Етнічний склад населення України. Повсякдення життя та взаємовідносини населення України в 14–15 ст.
Урок 32. Історія рідного краю
Урок 33. Узагальнення. тематичний контроль за розділом 5
«Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина 14–15 ст.)
Урок 34. Узагальнення до курсу «Середньовічна історія України та її внесок у загальноєвропейську спадщину»
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Мой конспект

View full series
Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій конспект»

Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій...

Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учительможе створити власний конспект уроку. Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають інформатику в 5 класі за оновленою програмою,...
Детальнiше
Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія «Мій конспект»

Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія...

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України » для 10 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах.У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 7 клас

Історія України. 7 клас

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України» для 7 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 9 клас. До оновленої програми 2017р.

Історія України. 9 клас. До оновленої програми...

Посібник «Мій конспект. Історія України. 9 клас» був розроблений авторами відповідно до програми з історії України 2017 р. Видання містить календарне планування й розробки уроків.Посібник адресовано вчителям, методистам і студентам педагогічних вишів.
Детальнiше