Ми живемо в країні, де переміг «карго-маркетинг» — маркетингу що спирається на міфи і фікції. Деяким бізнесам комфортно в обіймах цього культу, але рано чи пізно зіткнення реальності та міфології призводить до руйнівних наслідків. Олексій Філановський, відомий український маркетолог, на сторінках цієї книжки аналізує найпоширеніші бізнес-міфи і пропонує прості і прозорі методи та інструменти, що допоможуть налагодити справді ефективну роботу маркетингу. Друга частина книги присвячена філософським проблемам маркетингу — зокрема тому, як він створює цінність, що задовольняє запити споживачів і сприяє процвітанню компаній. Спираючись на фундаментальні засади засвоєння інформації, автор ділиться власним багатим досвідом будівництва успішних брендів. Третя частина книжки пропонує читачеві зазирнути в недалеке майбутнє за допомогою вже наявних трендів, що в найближчі десятиліття радикально змінять суспільство, споживання і ринки.
Переклад: Ольга Журенко
1. Что такое электронные книги?
Электронная книга (англ. E-book) – версия книги в электронном (цифровом) виде. Данный термин применяется как для произведений, представленных в цифровой форме, так и в отношении устройств, используемых для их прочтения.
2. Как купить электронную книгу?
Зарегистрироваться на сайте; Найти нужную книгу в нужном формате; Положить ее в корзину (можно добавлять несколько книг); Оформить заказ; Оплатить содержимое корзины.
Необходимо перейти в Личный кабинет, нажав в верхнем правом углу сайта кнопку «Вход», ввести логин (номер телефона или e-mail), пароль, и в разделе «Мои электронные книги» скачать приобретенную книгу в нужном формате. Или же просто перейти в «Мои электронные книги» своего Личного кабинета, если вы уже вошли в свой аккаунт на сайте ранее.
ВНИМАНИЕ! Электронные издания защищены от редактирования и копирования материалов.