(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)

Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Р900824У
Комплексний словник молодшого школяра 1-4 класи
Воскресенська К.О., Воскресенська Н.О.

Комплексний словник молодшого школяра 1-4 класи

Воскресенська К.О., Воскресенська Н.О.

Код:123-Р900824У

Кількість сторінок:352

Формат, мм:170х215

Weight:0.5900 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить такі словники: тлумачний, орфографічний, орфоепічний, словник наголосів, словник синонімів і антонімів, етимологічний, фразеологічний, народознавчий. За допомогою цього збірника учень зможе поповнити свій словниковий запас, навчиться доречно вживати слова у своєму мовленні, розрізняти синоніми й антоніми, повторити всі орфограми з курсу української мови.
Посібник призначений для учнів 1–4 класів, їхніх батьків та вчителів початкової школи.

ПОДАРУНОК. Довідник молодшого школяра (Чекіна О.Ю., Антонова О.П.) 256 с.
Універсальний комплексний довідник молодшого школяра складено згідно з чинною навчальною програмою МОН України. Матеріали з української, математики, інформатики, природознавства подані у зручному форматі. Видання містить визначення термінів, орфографічні правила, порядок виконання математичних дій, опис будови комп'ютера, алгоритм роботи з деякими програмами. Таблиці і схеми впорядкують знання з теорії, сприятимуть формуванню компетенцій.
Для учнів ЗНЗ, учителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня, керівників предметних гуртків, батьків, та всіх, хто зацікавлений методом комплексного навчання.
Turn Expand
Змiст
Комплексний словник
Передмова
Українська абетка
Скорочення
Умовніпозначки
Тлумачний словник
Орфографічний словник
Орфоепічний словник
Словник наголосів
Словник синонімів і антонімів
Етимологічний словник
Фразеологічний словник
Фразеологізми-синоніми
Фразеологізми-антоніми
Народознавчий словник
Довідник молодшого школяра
Юний друже!
Шановні дорослі!
Українська мова
1. Мова і мовлення
1.1. Чим мова відрізняється від мовлення?
1.2. Скільки мов у світі?
1.3. Роль української мови
1.4. Чи дотримуєшся ти правил читання
та письма?
2. Фонетика
2.1. Звуки і букви
2.2. Склад
2.3. Наголос
2.4. Словникові слова, що вивчаються
в початковій школі
3. Лексика
3.1. Лексичне значення слів, однозначні
та багатозначні слова
3.2. Омоніми. Синоніми. Антоніми
3.3. Застарілі і нові слова
3.4. Що таке етимологія?
4. Будова слова
4.1. Основа слова і закінчення
4.2. Корінь і спільнокореневі слова
4.3 Префікси і суфікси
5. Морфологія
5.1. Що таке частини мови?
5.2. Іменник
5.3. Прикметник
5.4. Дієслово
5.5. Числівник
5.6. Займенник
5.7. Прислівник
5.8. Службові частини мови, їхня роль
5.9. Вигук як особлива частина мови
6. Синтаксис
6.1. Що таке словосполучення?
6.2. Що таке речення?
7. Текст
7.2. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум
(міркування)
7.3. Стилі мовлення: художній, науково-популярний, офіційно-діловий
7.4. Опрацювання тексту
7.5. Як написати твір
Математика
1. Що таке математика?
1.2. Числа. Дії із числами
1.3. Величини
1.4. Математичні вирази. Порівняння чисел
1.5. Сюжетні задачі
2. Просторові відношення. Геометричні фігури
2.1. Що таке геометрія?
Природознавство
1. Світ, у якому ти живеш
1.1. Що треба знати про природу
1.2. Як людина пізнає світ
1.3. Тіла та речовини. Молекули й атоми
1.4. Фізичні величини та одиниці
їх вимірювання (за Міжнародною системою одиниць)
1.5. Значення природи для життя людини....
1.6. Негативний вплив діяльності
людини на природу
1.7. Правила поведінки в лісі влітку
2. Світ неживої природи
2.1. Склад Сонячної системи
2.2. Глобус і карта
2.3. Зміни пір року
2.4. Вода в природі
2.5. Повітря
2.6. Корисні копалини
2.7. Сонце, вітер, вода — невичерпні джерела енергії
2.8. Ґрунт
3. Світ живої природи
3.1. Бактерії — найменші організми
3.2. Гриби — особливі організми
3.3. Рослини — живі організми
3.4. Тварини — живі організми
3.5. Людина, її організм
3.6. Ланцюги живлення
Інформатика (автор О. П. Антонова)
1. Інформація та повідомленя, інформаційні процеси
1.1. Інформація та інформатика
1.2. Класифікація повідомлень
1.3. Інформаційні процеси
1.4. Схема передачі повідомлень
1.5. Носії повідомлень
1.6. Кодування інформації
2. Комп’ютер та його застосування
2.1. Пристрої комп’ютера
2.2. Пам’ять комп’ютера
2.3. Правила роботи з комп’ютером
2.4. Галузі застосування комп’ютерів
2.5. Історія розвитку обчислювальної техніки. Історія обчислювальної техніки
3. Об’єкти та їхні властивості
3.1. Що таке об’єкти?
3.2. Властивості об’єктів
4. Робочий стіл комп’ютера. Об’єкти робочого столу
4.1. Значки, ярлики, панель завдань, кнопка Пуск меню
4.2. Вікна, операції над вікнами
4.3. Робота з об’єктами
5. Алгоритми та виконавці
5.1. Висловлювання, типи висловлювань
5.2. Команди та виконавці
5.3. Алгоритми
5.4. Програма, середовище програмування, способи запуску програми на виконання
6. Програмне забезпечення комп’ютера
6.1. Графічний редактор Paint
6.2. Текстовий редактор
6.3. Редактор презентацій PowerPoint
7. Всесвітня комп’ютерна мережа Інтернет
7.1. Види комп’ютерних мереж
7.2. Служби Інтернету
7.3. Пошук даних в Інтернеті
7.4. Комп’ютерні віруси
7.5. Правила безпечної роботи в мережі Інтернет


Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.