(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-НФМ002
Маленькі секрети учительського успіху. Навчаємо з радістю
Садкіна В.І.

Маленькі секрети учительського успіху. Навчаємо з радістю

Садкіна В.І.

Код:123-НФМ002

Кількість сторінок:144

Формат, мм:210х297

Weight:0.2700 кг

Обкладинка:М'яка

Вік:3+

Мова видання:Укр.
Анотацiя

Це книга про правду… про правду шкільного життя у всьому його різноманітті.
Значна частина книги написана з власного досвіду роботи в школі, — авторці є про що згадати і є про що розповісти. Крім ліричних спогадів та критичних міркувань, у книзі багато порад (педагогічних прийомів), які стануть у пригоді молодим колегам або майбутнім , студентам педагогічних вишів. Авторка сподівається, що досвідчені колеги теж зацікавляться книгою, адже вона дозволить поглянути на шкільну буденність по-новому.
У книзі два розділи «Школа оффлайн» та «Школа онлайн». У першому йдеться про традиційні шкільні проблеми, у другому на суд читача винесені всілякі інноваційні смаколики. Але ці смаколики сягають корінням школи-оффлайн і тісно переплетені з нею.

Turn Expand
Змiст
1 Не дозволяйте відволікти себе від плану уроку 
2 Як поставити 30 оцінок упродовж 20 хвилин?
3 Не соромтеся просити поради й допомоги у своїх учнів 
4 Пасивна відповідь, або як змусити відповідати того, хто не хоче цього робити 
5 Вчіться говорити стисло й лаконічно 
6 Ефект перерваного речення 
7 Як не дати втягнути себе в безцільний діалог? 
8 Про важливість невербальних сигналів 
9 Домагайтеся правильної відповіді 
10 Як зібрати зошити і не втратити репутацію...
11 Щоденник — сфера впливу?! 
12 Про шантаж як інструмент впливу... 
13 Примусьте простір працювати на себе 
14 Зробіть гальорку центром класу 
15 Запізнення. Заходити не можна вигнати! Де поставити кому? 
16 Шаталов + Б’юзен = структурно-логічні схеми (СЛС, ЛОС, Mind Map) 
17 Рейтинг — реалії життя і сувора підготовка до них... 
18 «Світлофор» — працюють всі! 
19 Рефлексі´я або рефле´ксія? Коли і в який спосіб? 
20 Обличчям до есе 
21 Золоті правила похвали 
22 Конфлікт інтересів... або дещо про домашні завдання 
23 Поради Ушинського і ще кілька доводів на користь д/з 
24 Правила, яких краще дотримувати... 
25 Батьки і домашнє завдання
26 «Людину і комп’ютер об’єднує миша...», або Кілька слів про мультимедіа на уроці 
27 Про інновації, які не напружують...
28 Нові можливості онлайн-навчання 
29 Підлаштовуватися під кожного... або ось воно яке — індивідуальне навчання 
30 Перевернуте навчання 
31 Технології BYOD або девайси — в життя...
32 Learning to learn (LL) — учися вчитися. Старе гасло на новий лад 
33 Скрайбінг. Варіанти офлайн і онлайн
34 Комікси. Бути чи не бути? Користь чи шкода? 
35 Сторітелінг (storytelling) у навчанні — «смачна суміш» 
36 Подієве навчання або навчання на основі подій
37 Нескінченний потік можливостей...
Джерела
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.