(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
з 10-00 до 17-00 (сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ИНМ005
Мій конспект. Інформатика. 7 клас
Свистунова Т.М.

Мій конспект. Інформатика. 7 клас

Свистунова Т.М.

Код:123-ИНМ005

Кількість сторінок:80

Формат, мм:210х297

Weight:0.1150 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учитель може створити власний конспект уроку.
Посібник розрахований на вчителів загальноосвітніх закладів, які працюють у 7 класі.
Turn Expand
Змiст

Вступ


Орієнтовне календарно-тематичне планування. Інформатика. 7 клас


Електронне листування


Урок № 1. Поштова служба Інтернету


Урок № 2. Створення електронної скриньки


Урок № 3. Етикет електронного листування


Урок № 4. Практична робота № 1. «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу» 


Моделювання


Урок № 5. Поняття моделі


Урок № 6. Форми подання інформаційної моделі


Урок № 7. Практична робота № 2. «Побудова інформаційних моделей» 


Алгоритми з повторенням і розгалуженням


Урок № 8. Базові алгоритмічні структури: повторення та розгалуження


Урок № 9. Алгоритми з повторенням


Урок № 10. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів


Урок № 11. Практична робота № 3. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному


середовищі виконання алгоритмів» 


Урок № 12. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання


Урок № 13. Умовне висловлювання «Якщо – то». Алгоритми з розгалуженням


Урок № 14. Практична робота № 4. «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів» 


Урок № 15. Практична робота № 5. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів» 


Урок № 16. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі


виконання алгоритмів


Урок № 17. Контрольна робота № 1. Табличний процесор


Урок № 18. Табличний процесор, його призначення 


Урок № 19. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги


Урок № 20. Уведення даних до клітинок


Урок № 21. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок


Практична робота № 6. «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» 


Урок № 22. Правила запису формул у табличному процесорі


Урок № 23. Практична робота № 7. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій» 


Урок № 24. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих


і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі


Урок № 25. Практична робота № 8. «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі» 


Урок № 26. Розв’язування компетентнісних задач


Урок № 27. Розв’язування компетентнісних задач


Урок № 28. Розв’язування компетентнісних задач


Урок № 29. Розв’язування компетентнісних задач


Урок № 30. Розв’язування компетентнісних задач


Урок № 31. Виконання індивідуальних навчальних проектів з використанням програмних засобів навчального призначення з математики, фізики, хімії


Урок № 32. Виконання індивідуальних навчальних проектів з використанням програмних засобів навчального призначення


з біології, географії


Урок № 33. Виконання індивідуальних навчальних проектів


Урок № 34. Контрольна робота № 2 


Урок № 35. Узагальнення й систематизація знань, вивчених за рік 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.