ПЕРЕДМОВА
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦТВА
Формування мистецької компетентності
Метод «Шкала думок»
Метод «Мікрофон»
Метод «Незакінчені речення»
Метод «Pres»
Метод «Коло ідей»
Метод «Акваріум»
Метод «Метод руйнування»
Метод «Чотири кути»
Метод образного бачення
Метод «Інтерактивна дискусія»
Метод гіпотез
Метод «Знайди зайве»
Метод «Конструювання понять»
Метод «Надайте ключове слово»
Метож «Ажурна пилка»
Метод «Снігова куля»
Метод евристичних запитань
Метод проектів
Метод «Оживити картину»
Метод «Діамант-9»
Метод «Евристичне дослідження»
Метод «Swot-аналіз»
Методи музейної педагогіки
План уроків (до підручника Л. М. Масол «Мистецтво. 9 клас»)
Альтернативний план уроків
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ КУРСУ «МИСТЕЦТВО» У 9 КЛАСІ
Орієнтовні уроки мистецтва
Урок 1. Стилі, стилі, стилі… Великі європейські стилі: античний, візантійський, романський, готичний, ренесанс
Урок 2. Стилі… Стилі… Стилі… Великі європейські стилі: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм
Уроки 3–4. Теорія та історія імпресіонізму. Імпресіонізм в образотворчому мистецтві
Уроки 5–6. Імпресіонізм та неоромантизм у літературі, музиці, скульптурі
Уроки 7–8. Постімпресіонізм. Краса миті, що вислизає
Уроки 9–10. Постімпресіонізм, пленер, дифузія, символізм, неоімпресіонізм (пуантилізм), імпасто
Уроки 11–12. Модерн: декоративна вишуканість образів. Шедеври архітектурних споруд А. Гауді, О. Вагнера, В. Орта, В. Городецького
Уроки 11–12. Модернізм у пошуках нового: зламані стереотипи
Уроки 13–14. Модерн і символізм в живописі і графіці (О. Бердслі, П. де Шаванн, Г. Клімт)
Уроки 15–16. Українська музика XIX ст. Символізм у музиці
Уроки 17–18. Модернізм: у пошуках гармонії та краси
Уроки 19–20. Музика XX ст.
Уроки 21–22. Епоха постмодернізму
Уроки 23–24. Кінематограф: цілісність зображення і звука
Уроки 25–26. Кінематограф — захопливе видовище
Уроки 27–28. Кінематограф та медіа-мистецтво
Уроки 29–30. Художні течії та напрями в кінематографі
Уроки 31–32. Телебачення: реальний та ілюзорний світ
Уроки 33–34. Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини
Урок 35. Нові форми існування відомих творів
Додатки
Відомі українські композиції для прослуховування
Тестування
Нові європейські стилі
Українське мистецтво
Словник
ПІСЛЯМОВА
Література