Каталог товаров
График работы:
c 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Несвідомий брендинг
Несвідомий брендинг
Несвідомий брендинг
Издательство:
Издательство ФАБУЛА
260,00 грн.
Купить
Добавить в избранное
  • Код производителя: 123-ФБ722091У
  • ISBN: 978-617-09-6158-7
  • Вес: 0.63
  • Формат, мм: 135х235
  • Количество страниц: 304
  • Язык издания: Украинский
  • Обложка: Твердая
130,00 грн.
Купить
Добавить в избранное
Доступные форматы:
    Аннотация
    Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості. Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.
    Переклад: Ярослава Машико.
    Читать полностью
    Содержание книги
    Читать полностью
    Отзывы покупателей
    На даный момент список отзывов пуст
    Оставте свой отзыв о товаре
    Оставить отзыв
    Ваше имя*
    Email*
    Ваш отзыв*
    Обновить
    Введите код*
    Аннотация
    Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості. Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.
    Переклад: Ярослава Машико.
    Читать полностью
    Отзывы покупателей
    На даный момент список отзывов пуст
    Оставте свой отзыв о товаре
    Оставить отзыв
    Ваше имя*
    Email*
    Ваш отзыв*
    Обновить
    Введите код*
    С этим товаром покупают
    Код:123-ФБ1166012У
    Космос. Agile-щоденник для особистого розвитку
    Катерина Ленгольд
    300,00 грн.
    Купить
    Код:123-ФБ722105У
    36 стратегем для керівника
    Гарро фон Зенґер
    280,00 грн.
    Купить
    Доступна электронная версия
    Код:123-ФБ722040У
    Нейрокопірайтинг
    Каплунов Д.А.
    Нет в наличии
    Купить
    Код:123-ФБ722021У
    45 татуювань продавана. Серія «Нон-фікшн»
    Батырев М.
    240,00 грн.
    Купить
    Код:123-ФБ722082У
    Як писати комерційну пропозицію
    Каплунов Д.А.
    270,00 грн.
    Купить
    Код:123-ФБ722030У
    Секрети укладання угод
    Зиглар Зиг
    260,00 грн.
    Купить