Посібник створено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та з урахуванням концепції підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти (автори Наталія Морзе, Ольга Барна). Зміст посібника зорієнтовано на формування в учнів початкових уявлень про базові поняття інформатики, закріплення вивченого матеріалу, розвиток алгоритмічного й логічного мислення, творчих здібностей. Видання містить вправи на застосування отриманих знань, логічні задачі, творчі завдання.
До посібника пропонується інтернет-підтримка, яка містить інтерактивні тестові завдання до кожного розділу.
Призначено для учнів 4 класу закладів загальної середньої освіти, учителів початкових класів, учителів інформатики.
Розділ 1. ІНФОРМАЦІЯ ТА ПРИСТРОЇ
1. Якими бувають комп’ютери?
2. Як працює цифровий пристрій?
3. Чи має комп’ютер пам’ять?
4. Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?
5. Як зберегти інформацію з інтернету?
6. Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?
7. Як використовують інтернет для спілкування?
Розділ 2. ОБ’ЄКТИ ТА МОДЕЛІ
8. Як створювати схеми класифікації об’єктів?
9. Які дії можна виконувати з об’єктами?
10. Як створюють моделі?
11. За якими етапами створюють інформаційну модель?
12. Як створювати моделі для об’єктів, які рухаються?
13. У якій програмі зручно працювати з таблицями?
14. Як побудувати математичну модель?
15. Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей? (1)
16. Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей? (2)
Розділ 3. АЛГОРИТМИ
17. Як під час розв’язування задач у середовищі Скретч використовують алгоритми?
18. Як в алгоритмах використовувати команди повторення?
19. Як створювати анімації?
20. Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію?
21. Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження?
22. Як описати повне розгалуження в середовищі Скретч?
23-24. Як описати алгоритми з розгалуженням і повторенням?
25. Як створити проєкт? (1)
26. Як створити проєкт? (2)
Розділ 4. ПРОГРАМУВАННЯ РОБОТІВ
27. Як і навіщо створюють роботів?
28. Що таке Micro:Bit?
29. Що таке середовище програмування?
30. Як працювати з датчиками?
31-32. Як програмують повторення в середовищі програмування?
33-34. Як ідеї і вміння можуть допомогти людям?
1. Что такое электронные книги?
Электронная книга (англ. E-book) – версия книги в электронном (цифровом) виде. Данный термин применяется как для произведений, представленных в цифровой форме, так и в отношении устройств, используемых для их прочтения.
2. Как купить электронную книгу?
Зарегистрироваться на сайте; Найти нужную книгу в нужном формате; Положить ее в корзину (можно добавлять несколько книг); Оформить заказ; Оплатить содержимое корзины.
Необходимо перейти в Личный кабинет, нажав в верхнем правом углу сайта кнопку «Вход», ввести логин (номер телефона или e-mail), пароль, и в разделе «Мои электронные книги» скачать приобретенную книгу в нужном формате. Или же просто перейти в «Мои электронные книги» своего Личного кабинета, если вы уже вошли в свой аккаунт на сайте ранее.
ВНИМАНИЕ! Электронные издания защищены от редактирования и копирования материалов.