(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(097) 053-26-73 
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ТИ1217068У
НУШ ДИДАКТА Я досліджую світ. Інформатика. 3 клас. Робочий зошит до інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ» («Інформатика. Дизайн та технології») Н. Морзе, О. Барни

НУШ ДИДАКТА Я досліджую світ. Інформатика. 3 клас. Робочий зошит до інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ» («Інформатика. Дизайн та технології») Н. Морзе, О. Барни

Код:123-ТИ1217068У

Кількість сторінок:32

Формат, мм:170х215

Weight:0.0580 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Посібник складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та з урахуванням концепції підручника «Я досліджую світ» («Інформатика. Дизайн та технології») для 3 класу закладів загальної середньої освіти (автори Наталія Морзе, Ольга Барна).
Пропоновані завдання спрямовні на формування в учнів початкових уявлень про базові поняття інформатики, закріплення вивченого матеріалу, розвиток алгоритмічного й логічного мислення та творчих здібностей.
Призначено для учнів 3 класу закладів загальної середньої освіти, учителів початкових класів, учителів інформатики.
Turn Expand
Змiст
1. Яке значення має інформація для мене 
2. Від чого залежить спосіб подання повідомлень 
3. Як зберігати свої повідомлення
4. Як люди винайшли комп’ютер 
5. Які пристрої комп’ютера використовують для роботи з інформацією 
6. Як я можу структурувати інформацію на комп’ютері 
7. Що я знаю про інтернет 
8. Для чого використовують браузер
9. Як знайти достовірну інформацію в інтернеті 
10–11. Як працювати з електронним текстовим документом. Де можна отримати електронні тексти 
12. За допомогою яких програм можна працювати з електронними текстами
13. Як створюють і редагують електронний текст 
14. Які дії виконують із фрагментами тексту 
15. Як можна змінювати значення властивостей об’єктів тексту
16–17. Як додавати зображення в текстовий документ 
18. Як пов’язані між собою план, інструкція та команди
19. Якими бувають алгоритми
20. Як знайти та виправити помилки в алгоритмах
21. Як змінювати вигляд об’єктів у середовищі Скретч

22. Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч 
23. Як скласти алгоритм руху в середовищі Скретч 
24. Як упорядковувати об’єкти
25. Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч
26. Що таке висловлювання 
27. У яких програмах працюють з комп’ютерною презентацією
28. Як редагують презентацію 
29. Як додати об’єкти у презентацію 
30. Як додати до слайдів презентації фон і схему 
31–32. Що таке інформаційна модель
33–34. Як спланувати презентацію


Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Iнформацiя вiдсутня.