Каталог товаров
График работы:
c 8-30 до 21-00 (пн-сб)
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
НУШ Комплект плакатів А3 'Що наступне?'
60,00 грн.
Купить
Добавить в избранное
  • Код производителя: 123-ДСН006
  • ISBN: 2712710027380
  • Вес: 0.13
  • Формат, мм: 420х280
  • Количество страниц: 10
  • Язык издания: Украинский
  • Класс: 1
Аннотация

Комплект містить 5 двосторонніх плакатів, які допоможуть вихователю ЗДО та вчителю НУШ сприяти розвитку у вихованців:
- логічного мислення;
- мовлення;
- уваги;
- аналітичних здібностей;
- уміння робити найпростіші висновки.
Плакати допоможуть вчителю та вихователю під час організації навчального процесу на уроці математики, розвитку зв’язного мовлення, та заняттях з розвитку логіки.
Плакати можуть бути використані у фронтальній, груповій та індивідуальній роботі.
Як користуватися плакатом?
Кожен плакат складається з 2-х блоків:
• Вчитель або учні обирають блок, наприклад 1-й, на якому зображено ряд символів, що повторюються.
• Далі потрібно проаналізувати та назвати, який символ має бути замість знаку питання.
• Можна задавати питання, що допоможуть дітям правильно визначити, який символ чи малюнок буде наступним.

Читать полностью
Содержание книги
Читать полностью
Отзывы покупателей
На даный момент список отзывов пуст
Оставте свой отзыв о товаре
Оставить отзыв
Ваше имя*
Email*
Ваш отзыв*
Обновить
Введите код*
Аннотация

Комплект містить 5 двосторонніх плакатів, які допоможуть вихователю ЗДО та вчителю НУШ сприяти розвитку у вихованців:
- логічного мислення;
- мовлення;
- уваги;
- аналітичних здібностей;
- уміння робити найпростіші висновки.
Плакати допоможуть вчителю та вихователю під час організації навчального процесу на уроці математики, розвитку зв’язного мовлення, та заняттях з розвитку логіки.
Плакати можуть бути використані у фронтальній, груповій та індивідуальній роботі.
Як користуватися плакатом?
Кожен плакат складається з 2-х блоків:
• Вчитель або учні обирають блок, наприклад 1-й, на якому зображено ряд символів, що повторюються.
• Далі потрібно проаналізувати та назвати, який символ має бути замість знаку питання.
• Можна задавати питання, що допоможуть дітям правильно визначити, який символ чи малюнок буде наступним.

Читать полностью
Отзывы покупателей
На даный момент список отзывов пуст
Оставте свой отзыв о товаре
Оставить отзыв
Ваше имя*
Email*
Ваш отзыв*
Обновить
Введите код*