(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Н135086У
НУШ Математика. 1 клас. Розробки уроків до підручника О. М. Гісь, І. В. Філяк. У 2 частинах
Гісь О.М., Філяк І.В., Подолян А.В.

НУШ Математика. 1 клас. Розробки уроків до підручника О. М. Гісь, І. В. Філяк. У 2 частинах

Гісь О.М., Філяк І.В., Подолян А.В.

Код:123-Н135086У

Кількість сторінок:224

Формат, мм:145х215

Weight:0.3500 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Посібник містить плани-конспекти уроків математики в 1 класі ЗЗСО. Пропонований матеріал відповідає Типовій освітній програмі для початкових класів.
Розробки уроків містять різноманітні форми й методи роботи, дидактичні ігри, роботу з геометричним матеріалом.
Призначено для вчителів початкових класів, студентів вищих навчальних педагогічних закладів.
Turn Expand
Змiст
Передмова
І СЕМЕСТР
Урок 1
Запрошення в математичну мандрівку. Розпізнавання та порівняння об’єктів навколишнього світу за кольором, розміром, формою, призначенням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і»,
«або», «якщо.., то…»

Урок 2 Аналіз спільних та відмінних ознак об’єктів навколишнього світу. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою
Урок 3 Співставлення об’єктів навколишнього світу за їх розміром, довжиною, висотою, товщиною
Урок 4 Розміщення об’єктів на площині та в просторі: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, поруч
Урок 5 Напрямки руху об’єктів: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору
Урок 6 Групи об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Встановлення кількості елементів у групі — кількісна лічба. Назви чисел у межах 10. Лічба. Правила лічби
Урок 7 Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість». Поняття «більше, ніж», «менше, ніж», «стільки ж»
Урок 8 Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення
Урок 9 Число «один». Позначення числа цифрою. Цифра 1. Написання цифри 1
Урок 10 Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами — об’єднання, вилучення. Визначення кількості елементів групи після об’єднання; вилучення
Урок 11 Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та «–», «=». Доповнення записів знаками «+» і «–», «=»
Урок 12 Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнками. Зростання та спадання чисел
Урок 13 Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел у межах трьох. Доповнення записів за малюнками
Урок 14 Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел
Урок 15 Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант
Урок 16 Число «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5 способом прилічування одиниці. Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Вибір правильного запису до малюнку. Порівняння чисел
Урок 17 Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6 способом прилічування одиниці. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел
Урок 18 Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7 способом прилічування одиниці. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання розповіді за малюнком і записом. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка
Урок 19 Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8 способом прилічування одиниці. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів
Урок 20 Число «дев’ять». Цифра 9. Утворення числа 9 способом прилічування одиниці. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел
Урок 21 Число «десять». Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10 способом прилічування одиниці. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові та двоцифрові числа
Урок 22 Числа першого десятка. Найменше й найбільше числа серед чисел першого десятка. Лічба у прямому і зворотному порядку
Урок 23 Закріплення знань чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта
Урок 24 Час. Доба і її частини
Урок 25 Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує»
Урок 26 Точка. Пряма. Крива
Урок 27 Замкнена лінія. Незамкнена лінія
Урок 28 Промінь. Відрізок. Побудова відрізків
Урок 29 Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків
Урок 30 Ламана. Ланки і вершини ламаної
Урок 31 Замкнені й незамкнені ламані. Побудова ламаної. Моделювання кривих і ламаних ліній із підручного матеріалу
Урок 32 Склад чисел 2, 3, 4, 5
Урок 33 Закріплення складу чисел 2, 3, 4, 5
Урок 34 Закріплення складу чисел 2, 3, 4, 5
Урок 35 Склад чисел 6, 7
Урок 36 Склад числа 8
Урок 37 Склад числа 9
Урок 38 Склад числа 10
Урок 39 Закріплення складу чисел 6–10
Урок 40 Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і різниця». Читання прикладів
Урок 41 Розв’язання задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади
Урок 42 Число 0. Утворення числа 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння нуля із числами першого десятка
Урок 43 Додавання і віднімання нуля
Урок 44 Числовий ряд. Місце числа в ряді чисел від 1 до 10. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем
Урок 45 Додавання і віднімання за числовим променем
Урок 46 Поняття «пара». Парні й непарні числа
Урок 47 Лічба парами
Урок 48 Додавання в межах 10
Урок 49 Віднімання в межах 10
Урок 50 Поняття «задача». Зв’язок умови й запитання. Задача на знаходження суми двох чисел. Задача на знаходження різниці двох чисел
Урок 51 Складання і розв’язання задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією. Постановка запитання до задачі
Урок 52 Скорочений запис умови задачі
Урок 53 Задачі із зайвими даними
Урок 54 Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць
Урок 55 Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць
Урок 56 Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць
Урок 57 Розв’язання задач вивчених типів
Урок 58 Задача на різницеве порівняння
Урок 59 Розв’язання задач різних типів. Складання задач за схемами
Урок 60 Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання
Додаток
Turn Expand
Вiдгуки (2)Залишити вiдгук

тетяна

10 Вересня, 2018 22:59

замовити розробку уроків зматематики О.М.Гісь

Коментар написав(ла) admin 13 Вересня, 2018 11:42

Добрий день. Товар у наявності. Ви можете зробити замовлення самостійно через кошик або у оператора за телефонами, вказаними на сайті.

Наталія

02 Грудня, 2018 19:26

Прийшли підручники на школи. Купила для себе розробки уроків до підручника. Але далі помітила, що сторінки вказані в посібнику не відповідають сторінкам у підручнику. Наприклад, вказана сторінка підручника с.46 і мова йде про м’ячі (у розробках), а у підручнику на цій сторінці відрізки і взагалі інша тема. А подібна – далеко далі і ніяких м’ячів там немає. Відчуття, що розробки складалися до іншого підручника. Жаль, що витратила гроші на ці недорозробки.

Коментар написав(ла) admin 03 Грудня, 2018 09:50

Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук. Передамо його до редакції на розгляд.

Turn Expand
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.