Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-НУР022
НУШ Ранкові зустрічі. 2 клас. II семестр
Сигида С.В.

НУШ Ранкові зустрічі. 2 клас. II семестр

Сигида С.В.

Код:123-НУР022

Кількість сторінок:160

Формат, мм:140х210

Weight:0.1150 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Посібник містить інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 2-му класі, дібраний відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Матеріал систематизовано за темами місяців (ІІ семестр): «Вартість і цінність», «Хочу — можу — потрібно», «Ідеї — винаходи — відкриття», «Рух і час», «Все пов’язано з усім».
Щоденні вітання, цікаве подання матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру допоможуть учителеві продовжити роботу щодо створення класної спільноти, урізноманітнити уроки, сприятимуть розвитку навичок спілкування, логічного мислення молодших школярів, їхньої творчої уяви, самостійності, формуванню всебічно розвиненої особистості громадянина і патріота, здатного до інновацій.
Завдання спрямовані на формування ключових компетентностей молодших школярів Нової української школи, зокрема: спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, соціальної та громадянської компетентностей, компетентності у природничих науках і технологіях, екологічної грамотності, ініціативності та підприємливості, а також здорового способу життя.
Для вчителів, вихователів, студентів педагогічних вузів, батьків.
Turn Expand
Змiст
ПЕРЕДМОВА
5-й МІСЯЦЬ. ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ 
Тиждень 1
День 1. Що таке цінності?
День 2. Якими бувають цінності?
День 3. Що я ціную в людях?
День 4. Що об’єднує родину?
День 5. Яку цінність кожен із нас несе у собі?
Тиждень 2
День 1. Якого я роду? Зв’язок поколінь
День 2. Що найдорожче у світі?
День 3. Що цінного ти можеш привнести у спільну справу?
День 4. Чому довіряють одне одному?
День 5. Народні традиції та родинні свята
Тиждень 3
День 1. Чи все в природі має цінність?
День 2. Чи можуть зникнути природні цінності?
День 3. Пам’ятки природи і культури
День 4. Вплив людини на довкілля
День 5. Охорона природи
6-й МІСЯЦЬ. ХОЧУ — МОЖУ — ПОТРІБНО
Тиждень 1
День 1. Які бажання виникають у людей?
День 2. Чи є різниця між мрією і бажанням? 
День 3. Чи може мрія змінити життя людини?
День 4. Чи може людина жити без бажань? 
День 5. Що я можу зробити, аби здійснювати бажання?
Тиждень 2
День 1. Чи завжди варто здійснювати всі бажання?
День 2. Як природа обмежує людські бажання?
День 3. Чи потребують бажання обмежень?
День 4. Чому не можна жити без правил?
День 5. Що буде, якщо не виконувати правил?
Тиждень 3
День 1. Чи може бажання нашкодити?
День 2. Чи може бути спільна мрія?
День 3. Чи може бути спільне бажання?
День 4. Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією?
День 5. Чи може моя мрія стати спільною мрією?
Тиждень 4
День 1. Чи можна впізнати бажання?
День 2. Чого хоче кожна людина?
День 3. Про що я мрію?
4 Ранкові зустрічі. 2 клас. II семестр
День 4. Які потреби є у людини (помірні та надлишкові)?
День 5. Чим важливе навчання у школі?
7-й МІСЯЦЬ. ІДЕЇ — ВИНАХОДИ — ВІДКРИТТЯ
Тиждень 1
День 1. Як я співпрацюю у класі?
День 2. Як я спілкуюся з ровесниками?
День 3. Які несловесні засоби спілкування ви знаєте? 
День 4. Про що може повідомити назва?
День 5. Що є результатом людської діяльності?
Тиждень 2
День 1. Чи впливає реклама на вибір продуктів?
День 2. Навіщо людина робить винаходи?
День 3. Як винаходи впливають на життя людини?
День 4. Чим небезпечні винаходи та відкриття?
День 5. Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?
Тиждень 3
День 1. Які ідеї підказала людям природа?
День 2. Як з’являються ідеї винаходів?
День 3. Яка різниця між винаходом і відкриттям?
День 4. Хто вони — винахідники?
День 5. Чи можу я бути винахідником?
Тиждень 4
День 1. Як стати успішним у житті?
День 2. Як винаходи людей змінюють світ? 
День 3. Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні?
День 4. Якими дитячими винаходами ми користуємось?
День 5. Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому?
8-й МІСЯЦЬ. РУХ І ЧАС
Тиждень 1
День 1. Як пов’язані рухи та життя людини?
День 2. Що означає «бути дорослим»?
День 3. Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби?
День 4. Як я росту?
День 5. Навіщо я пізнаю?
Тиждень 2
День 1. Навіщо люди подорожують?
День 2. Як можна подорожувати у часі?
День 3. Звідки пішла назва мого міста?
День 4. Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому?
День 5. Коли жили визначні особи нашого краю?
Тиждень 3
День 1. Чи є щось у природі, що не рухається?
День 2. Чи пов’язаний час із рухом?
День 3. Які рухи свідчать про пробудження природи?
День 4. Як Сонце впливає на сезонні явища в природі?
День 5. Які причини змін пір року? 
Тиждень 4
День 1. Чому рух є ознакою життя?
День 2. Що можуть і не можуть виконати машини і люди?
День 3. Чи важливий рух для себе та інших?
День 4. Як розв’язати складне завдання?
День 5. Як ставитися до інших? 
9-й МІСЯЦЬ. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНО З УСІМ 
Тиждень 1
День 1. Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного? 
День 2. Життя — найвища цінність кожної людини 
День 3. Як дбати про власне здоров’я? 
День 4. Що мені допомагає, а що — заважає у налагодженні контактів з іншими?
День 5. Що мені допомагає, а що — заважає у налагодженні контактів з іншими? (продовження)
Тиждень 2
День 1. Хто мені друг / подруга, а хто — приятель /-ка?
День 2. Правила доброчинності 
День 3. Чому господарювати у природі людина має відповідально?
День 4. Чому господарювати у природі людина має відповідально? (продовження)
День 5. Як людина може вплинути на збереження природи?
Збережімо ми природу — України гарну вроду
Тиждень 3
День 1. Людина — частина природи
День 2. Людина — частина суспільства 
День 3. Як людина може впливати на природу?
День 4. Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обов’язок. Дисципліна 
День 5. Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі
Тиждень 4
День 1. Які зміни в природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища
День 2. Зміни в природі навесні 
День 3. Як я можу вплинути на своє майбутнє?
День 4. Як я можу вплинути на своє майбутнє? Що робить людину особливою?
День 5. Як я можу вплинути на своє майбутнє? Оцінювання рис характеру. Переваги, можливості, способи їхнього розвитку 
БІБЛІОГРАФІЯ
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ
Turn Expand
Вiдгуки (1)Залишити вiдгук

Лилия

08 Липня, 2019 21:03

Вдячна авторам за компактний цікавий матеріал ,компетентну допомогу і значну економію часу для пошуку цікавинок для інших предметів.

Turn Expand
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.