Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Н470279У
НУШ Українська мова та читання та читання. Підручник. 2 клас. ЧАСТИНА 1 (У 2-х частинах)
Тимченко Л.І., Цепова І.В.

НУШ Українська мова та читання та читання. Підручник. 2 клас. ЧАСТИНА 1 (У 2-х частинах)

Тимченко Л.І., Цепова І.В.

Код:123-Н470279У

Кількість сторінок:112

Формат, мм:205х260

Weight:0.2700 кг

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Підручник укладено за «Типовою освітньою програмою початкової освіти. 1-2 класи», розробленою творчою групою на чолі з О. Я. Савченко.
Побудований з метою реалізації Концепції Нової української школи. За своїми цілями і змістом є інтегрованим і пропедевтичним.
Матеріал підручника забезпечить формування у другокласників ключових, предметних і між предметних компетентностей, які позначаються через уміння вчитися, критично мислити, здатність логічно міркувати, готовність розв’язувати проблеми із застосуванням досвіду навчальної діяльності. Для учнів 2 класу закладів загальної середньої освіти, а також для вчителів, методистів і батьків.
Turn Expand
Змiст
Частина 1
РОЗДІЛ 1
Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі
Мандруємо теренами нашої країни
Навчаємося читати так, як читають дорослі
 
РОЗДІЛ 2
Мова і мовлення
Дізнаємося більше про свою країну
Для чого людям потрібна мова?
Казок країна чарівна
Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення
Яке мовлення називають діалогом?
Читаємо за особами і розігруємо діалоги
Оволодіваємо технікою мовлення
Як жести і міміка допомагають нашому мовленню
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо
Добре слово дорожче багатства
Навчаємося вітатися і прощатися
Звертаємося з просьбою, дякуємо
Навчаємося вибачати і вибачатися
 
РОЗДІЛ 3
Досліджуємо звуко-буквений склад слів
Звуки навколо нас
Із чого складаються слова
Правильно вимовляємо звуки в словах
Чи вміємо ми користуватися алфавітом
Читаємо дитячі українські журнали 
Голосні звуки і букви, що їх позначаються
Коли букви голосних позначають два звуки
Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок
Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки
Новорічні казки
Якими бувають приголосні звуки 
Позначаємо на письмі м’якість приголосних звуків 
Позначаємо на письмі звук [й’]. Апостроф
Без сім’ї і свого роду — немає нації, народу 
Позначаємо на письмі м’які подовжені приголосні звуки буквами 
 
РОЗДІЛ 4
Досліджуємо слово
Щедрий вечір, добрий вечір
Визначаємо лексичне значення слів
Визначаємо тематичні групи слів
Правильно використовуємо слова у мовленні
Чудеса природи
Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова 
Вчимося розрізняти різні слова і різні значення багатозначного слова
Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні
Знаходимо слова, близькі і протилежні за значенням
Що можуть означати слова?
Які слова означають предмети (іменники)
Велика буква в словах, що означають предмети
Використовуємо іменники у власному мовленні
Які мультфільми ми любимо 
Які слова означають дії предметів (дієслова)
Використовуємо дієслова у власному мовленні 
Шкільне життя
Які слова означають ознаки предметів (прикметники)
Використовуємо прикметники у власному мовленні 
У житті усім потрібна дружба
Слова, що означають кількість предметів (числівники)
Використовуємо числівники у власному мовленні
 
РОЗДІЛ 5
Досліджуємо речення
Для чого потрібні речення?
Складаємо, відновлюємо і доповнюємо речення 
Використовуємо службові слова для зв’язку слів у реченні
Читаємо фантастику і фентезі
Якими буваюnь речення?
Розповідні речення
Питальні речення. Складаємо запитання і відповіді на них
Спонукальні речення
Читаємо комікси
Окличні й неокличні речення
 
РОЗДІЛ 6
Досліджуємо текст
Що називають текстом
Тема і основна думка тексту
Читаємо дитячі журнали
Для чого тексту заголовок
Як будується текст
Будуємо власні тексти
Якими бувають тексти
Удосконалюємо тексти
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя НМК «Українська мова та читання. 2 клас» Тимченко Л. І., Цепова І. В.

View full series
НУШ Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання. 2 клас до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х частинах. ЧАСТИНА 1

НУШ Зошит з розвитку зв’язного мовлення та...

Посібник створено відповідно до Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко. Зошит є складовою навчально-методичного комплекту «Українська мова та читання. 2 клас».Посібник містить систему завдань, яка забезпечує збагачення словникового запасу здобувачів освіти, формування мовленнєвих...
Детальнiше
НУШ Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання. 2 клас. До підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х частинах. ЧАСТИНА 2

НУШ Зошит з розвитку зв’язного мовлення та...

Посібник створено відповідно до Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко. Зошит є складовою навчально-методичного комплекту «Українська мова та читання. 2 клас».Посібник містить систему завдань, яка забезпечує збагачення словникового запасу здобувачів освіти, формування мовленнєвих...
Детальнiше
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»

НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план...

Орієнтовний календарно-тематичний план розроблено для уроків інтегрованого курсу «Українська мова та читання» відповідно до державного стандарту початкової освіти (2018), типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. я. Савченко, за навчальнометодичним комлектом лариси тимченко, ірини Цепової...
Детальнiше
НУШ Українська мова та читання та читання. Підручник. 2 клас. ЧАСТИНА 2 (У 2-х частинах)

НУШ Українська мова та читання та читання....

Підручник укладено за «Типовою освітньою програмою початкової освіти. 1-2 класи», розробленою творчою групою на чолі з О. Я. Савченко.Побудований з метою реалізації Концепції Нової української школи. За своїми цілями і змістом є інтегрованим і пропедевтичним.Матеріал підручника забезпечить формування у другокласників ключових, предметних і між предметних...
Детальнiше