Організація освітнього процесу від вересня до травня. 4-й рік життя. Частина 1
Код:123-ДНВ111
Кількість сторінок:287
Формат, мм:148х210
Weight:0.2080 кг
Обкладинка:М'яка
Вік:4+
Анотацiя Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей четвертого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Логіко-математичний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньо-продуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей, спостережень, на основі яких педагоги можуть складати календарні плани. Запропоновані розробки до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм, зокрема, «Дитина» та «Українське дошкілля». Видання рекомендоване вихователям дітей четвертого року життя закладів дошкільної освіти. | Змiст Передмова Перспективне планування життєдіяльності дітей четвертого року життя Вересень Тема блоку «До садочка ми йдемо» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Ми, малята-дошкільнята» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Циклограма трудової діяльності Циклограма дидактичних ігор Циклограма рухливих ігор Жовтень Тема блоку «Осінь-красуня до нас завітала» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Ми живемо в Україні» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 4 Організація освітнього процесу від вересня до травня. 4-й рік життя Циклограма трудової діяльності Циклограма дидактичних ігор Циклограма рухливих ігор Листопад Тема блоку «Щедрі дарунки осені» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Незабаром уже зима» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Циклограма трудової діяльності Циклограма дидактичних ігор Циклограма рухливих ігор Грудень Тема блоку «Зимонька-зима до нас прийшла» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «І дорослі, й малюки полюбляють всі казки» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Ознайомлення із соціумом Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма спостережень Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Циклограма трудової діяльності Циклограма дидактичних ігор Циклограма рухливих ігор Література | Вiдгуки Залишити вiдгук Залишити вiдгук | ||||
РОЗПОВIСТИ ДРУГУ

При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність
При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність (Код: 123-ДНВ111).