Зміст посібника відповідає вимогам навчальної програми з інформатики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (профільний рівень).
Посібник складається з чотирьох частин і містить основні відомості про алгоритмізацію і програмування мовою Python та опис основ структурного програмування. Велику увагу приділено основам об’єктно-орієнтованого програмування: на прикладах розглянуто методику створення класів і об’єктів та основи застосування наслідування й поліморфізму. Крім того, описано методику розроблення графічного інтерфейсу користувача.
У виданні наведено численні приклади, запитання для самоперевірки знань, запропоновано завдання для самостійного виконання, диференційовані за рівнем складності, та практичні роботи з покроковим описом виконання.
Призначено для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики, а також усіх, хто прагне самостійно оволодіти початковими навичками програмування мовою Python.
Передмова
Частина I. Основні відомості про алгоритмізацію та мову Python
Розділ 1. основи алгоритмізації та програмування мовою Python
1.1. Властивості і способи зображення алгоритмів
1.2. Базові структури алгоритмів
1.3. Загальний порядок розв’язування задач на комп'ютері
1.4. Еволюція та класифікація мов програмування
1.5. Перші кроки програмування мовою Python
Частина II. Основи процедурного програмування мовою Python
Розділ 2. Дані, змінні, оператори та вирази
2.1. Типи даних, змінні, оператор присвоювання
2.2. Перевірка та перетворення типів даних
2.3. Оператори
2.4. Модулі, функції і методи для опрацювання чисел
Розділ 3. Програмування алгоритмів із розгалуженою та циклічною структурою
3.1. Програмування алгоритмів із розгалуженою структурою
3.2. Вкладені оператори умовного переходу
3.3. Програмування циклічних алгоритмів
Розділ 4. Масиви
4.1. Одновимірні масиви
4.2. Двовимірні масиви
Розділ 5. Опрацювання вбудованих типів даних
5.1. Опрацювання рядків
5.2. Списки
5.3. Кортежі, діапазони, множини
5.4. Словники
Розділ 6. Функції, модулі, пакети
6.1. Користувацькі функції
6.2. Модулі
Частина III. Основи об’єктно-орієнтованого програмування мовою Python
Розділ 7. Класи, об'єкти, наслідування
7.1. Елементи теорії об’єктно-орієнтованого програмування
7.2. Створення класів і об’єктів
7.3. Конструктор класу
7.4. Наслідування
Розділ 8. поліморфізм, перевизначення методів, модулі користувача
8.1. Поліморфізм
8.2. Перевизначення й розширення можливостей методів
8.3. Композиційний підхід в об’єктивно-орієнтованому програмуванні мовою Python
8.4. Створення й використання власних модулів
8.5. Опрацювання виняткових ситуацій
Частина IV. Графічний інтерфейс
Розділ 9. основи графічного інтерфейсу користувача
9.1. Загальний порядок створення графічного інтерфейсу
9.2. Графічні об’єкти та їхні властивості
9.3. Опрацювання подій
9.4. Меню
9.5. Діалогові вікна
9.6. Графічні примітиви об’єкта Canvas
Комп’ютерний словник
Алфавітний покажчик
1. Что такое электронные книги?
Электронная книга (англ. E-book) – версия книги в электронном (цифровом) виде. Данный термин применяется как для произведений, представленных в цифровой форме, так и в отношении устройств, используемых для их прочтения.
2. Как купить электронную книгу?
Зарегистрироваться на сайте; Найти нужную книгу в нужном формате; Положить ее в корзину (можно добавлять несколько книг); Оформить заказ; Оплатить содержимое корзины.
Необходимо перейти в Личный кабинет, нажав в верхнем правом углу сайта кнопку «Вход», ввести логин (номер телефона или e-mail), пароль, и в разделе «Мои электронные книги» скачать приобретенную книгу в нужном формате. Или же просто перейти в «Мои электронные книги» своего Личного кабинета, если вы уже вошли в свой аккаунт на сайте ранее.
ВНИМАНИЕ! Электронные издания защищены от редактирования и копирования материалов.