Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ІПМ037
Пропедевтичний курс «Вступ до історії». 5 клас
Гриценко А.П., Рубленко В.М.

Пропедевтичний курс «Вступ до історії». 5 клас

Гриценко А.П., Рубленко В.М.

Код:123-ІПМ037

Кількість сторінок:72

Формат, мм:200х260

Weight:0.1070 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник пропедевтичного курсу «Вступ до історії» для 5 класу цілком узгоджено з новою програмою з історії України (2017 р.) та змінами (2019 р.). Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей учнів, а також розробки практичних занять та уроків узагальнення й тематичного оцінювання. Для записів учителя передбачено місце.
Для вчителів історії.
Turn Expand
Змiст
Календарне планування пропедевтичного курсу «Вступ до історії». 5 клас (35 годин) 
Уроки 1–2. Вступ. Що таке історія? 
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ
Урок 3. Історичний час 
Урок 4. Культурні епохи європейської історії 
Урок 5. Практична робота «Історія України на шкалі часу» 
Урок 6. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 1 «Відлік часу в історії» 
Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ
Урок 7. Що таке карта для історика 
Урок 8. Українська історія на карті 
Урок 9. Історико-географічні регіони України 
Урок 10. Практична робота «Історична карта» 
Урок 11. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 2 «Де відбувається історія» 
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ
Урок 12. Історичні джерела 
Урок 13. Навіщо нам історичні джерела, і як з ними працювати 
Урок 14. Де і як зберігають історичні джерела 
Уроки 15–16. Практична робота «Екскурсія до музею» 
Урок 17. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 3 «Джерела до вивчення історії» 
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ
Уроки 18–19. Історичні пам’ятки. Історичні пам’ятники. Княжа Русь-Україна. Козацька епоха 
Урок 20. Історичні пам’ятники новітньої історії України 
Уроки 21–22. Практична робота «Екскурсія до історичної пам’ятки» 
Урок 23. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 4 «Історія України в пам’ятках»
Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ
Урок 24. Хто такий історик 
Урок 25. Історики княжої Русі-України та козацької України 
Урок 26. Історики новітньої історії України. Література на історичну тематику 
Уроки 27–28. Практичні роботи «Моя родина в історії», «Родове дерево»* 
Урок 29. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 5 «Дослідники історії» 
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ
Урок 30. Праця і господарство у минулому 
Урок 31. Життя у місті і селі в минулому
Урок 32. Наука та освіта в минулому
Урок 33. Здоров’я та дозвілля 
Урок 34. Практична робота «Життя людини в минулому: традиції та дозвілля»* 
Урок 35. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 6 «Усе має минуле»
Література
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.