Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 18-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-УММ061
Українська мова. 8 клас. Нова програма
Марецька Л.П., Голобородько К.Ю., Окуневич Т.Г., Данилова О.П., Чаловська М.В., Чух Г.П.

Українська мова. 8 клас. Нова програма

Марецька Л.П., Голобородько К.Ю., Окуневич Т.Г., Данилова О.П., Чаловська М.В., Чух Г.П.

Код:123-УММ061

Кількість сторінок:167

Формат, мм:200х260

Weight:0.2090 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
У посібнику наведено всі уроки української мови для 8 класу за новою програмою, які розроблено із урахуванням змін, здійснених Міністерством освіти і науки України 2017 року. Розподіл навчального часу та зміст розроблених уроків носить орієнтовний характер. Згідно з положеннями пояснювальної записки оновленої програми в разі потреби вчитель має право самостійно змінювати обсяг годин у межах розділу, а також змінювати послідовність вивчення розділів.
Для вчителів української мови й літератури загальноосвітніх шкіл, керівників методичних об’єднань, студентів закладів вищої освіти.
Turn Expand
Змiст
Передмова до 2-го видання 
Урок № 1 Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу 
Урок № 2 Повторення та узагальнення вивченого. Лексикологія. Фразеологія 
Урок № 3 Урок розвитку комунікативних умінь № 1. Повторення відомостей про текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті 
Урок № 4 Повторення й узагальнення вивченого. Морфологія й орфографія. Основні правила правопису 
Урок № 5 Контрольна робота № 1. Контрольний тест за темою «Повторення та узагальнення вивченого» 
Урок № 6 Урок розвитку комунікативних умінь № 2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту, тематичні виписки
Урок № 7 Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова
Урок № 8 Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова 
Урок № 9 Урок розвитку комунікативних умінь № 3. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури 
Урок № 10 Речення. Речення прості і складні (повторення). Граматична помилка та її умовне позначення (практично) 
Урок № 11 Речення двоскладні і односкладні 
Урок № 12 Урок розвитку комунікативних умінь № 4. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в художньому стилі 
Урок № 13 Просте речення. Двоскладне речення. Головні і другорядні члени речення. Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення (повторення) 
Урок № 14 Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Тире між підметом і присудком  
Урок № 15 Підмет і присудок. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка 
Урок № 16 Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос 
Урок № 17 Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок 
Урок № 18 Урок розвитку комунікативних умінь № 5. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом з використанням прикладок) 
Урок № 19 Види обставин (за значенням). Способи їх вираження 
Урок № 20 Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами 
Урок № 21 Контрольна робота № 2. Контрольний диктант 
Урок № 22 Урок розвитку комунікативних умінь № 6. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за  картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів 
Урок № 23 Урок розвитку комунікативних умінь № 7. Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі 
Урок № 24 Урок розвитку комунікативних умінь № 8. Аналіз письмового твору 
Урок № 25 Урок розвитку комунікативних умінь № 9. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів
Урок № 26 Односкладні речення. Означено-особові речення 
Урок № 27 Узагальнено-особові речення
Урок № 28 Неозначено-особові речення 
Урок № 29 Безособові речення 
Урок № 30 Називні речення. Односкладне речення як частина складного 
Урок № 31 Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях 
Урок № 32 Контрольна робота № 2. Контрольний тест за темою «Односкладне речення. Повні й неповні речення» 
Урок № 33 Однорідні члени (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові) 
Урок № 34 Речення з кількома рядами однорідних членів
Урок № 35 Однорідні й неоднорідні означення 
Урок № 36 Розвиток мовлення № 10. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю (на основі прослуханих радіоі телепередач) 
Урок № 37 Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). Кома між однорідними членами речення 
Урок № 38 Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами 
Уроки № 39–40 Урок розвитку мовлення № 11, № 12. Усний та письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі 
Урок № 41 Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання 
Урок № 42 Розділові знаки при звертаннях 
Урок № 43 Вставні слова (словосполучення, речення) 
Урок № 44 Групи вставних слів і словосполучень за значенням 
Уроки № 45–46 Розділові знаки при звертанні й вставних словах 
Урок № 47 Урок розвитку мовлення № 13. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі власних спостережень у художньому стилі 
Урок № 48 Урок розвитку мовлення № 14. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі власних спостережень у художньому стилі 
Урок № 49 Аналіз письмового твору-опису місцевості. Розділові знаки при звертаннях і вставних словах 
Урок № 50 Узагальнення й систематизація знань з теми «Речення зі звертаннями і вставними словами (словосполученнями, реченнями)» 
Урок № 51 Тематична контрольна робота з розділу «Речення з однорідними членами, звертанням, вставними словами» 
Урок № 52 Поняття про відокремлення 
Урок № 53 Відокремлені означення, способи їх вираження
Урок № 54 Урок розвитку мовлення № 15. Конспект прочитаного науково-навчального тексту, тематичні виписки
Урок № 55 Розділові знаки при відокремлених означеннях 
Урок № 56 Урок розвитку мовлення № 16. Усне повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі 
Урок № 57 Відокремлені прикладки 
Урок № 58 Контрольний диктант. Контрольне аудіювання тексту художнього стилю
Урок № 59 Відокремлені додатки. Розділові знаки в реченнях з відокремленими додатками
Урок № 60 Відокремлені обставини, способи їх вираження 
Урок № 61 Розділові знаки при відокремлених обставинах 
Урок № 62 Урок розвитку мовлення №16. Інтерв’ю в публіцистичному стилі
Урок № 63 Уточнювальні члени речення 
Уроки № 64–65 Розділові знаки при відокремлених і уточнювальних членах речення 
Урок № 66 Тематична контрольна робота. Контрольний тест 
Урок № 67 Повторення. Просте неускладнене речення. Розділові знаки при ньому 
Урок № 68 Повторення вивченого про просте речення 
Урок № 69 Повторення. Складання й розігрування діалогів дискусійного характеру 
Урок № 70 Повторення. Розділові знаки в простому ускладненому реченні 
Додаток 
Орієнтовне календарно-тематичне планування з української мови для 8 класу
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.