Переходь на українську ua
Каталог
Е-книги
График работы:
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини

Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини
  • От 390 грн безплатно Укрпочтой

Уроки лояльності. Досвід компанії«Southwest Airlines»: погляд зсередини

Язык издания:
Издательство:
ФАБУЛА
220,00 грн
Купить
Добавить в избранное
  • Код производителя: ФБ722043У
  • ISBN: 9786170938589
  • Вес: 0.25
  • Формат, мм: 130х200
  • Количество страниц: 160
  • Язык издания: Украинский
  • Обложка: Твердая
Аннотация
Книга буде цікава власникам компаній, керівникам та HR-спеціалістам;
Авіакомпанії «Southwest Airlines» декілька років поспіль входила до п’ятірки американських компаній, у яких найкраще працювати (за версією видання «Fortune Magazine»);
Компанія постійно підтримує середній рівень плинності персоналу нижче 10 %;
Компанія мала найменшу кількість скарг від клієнтів протягом 18 років (інформація зі звіту «Air Travel Consumer Report» Міністерства транспорту США).
Лоррейн Ґраббс протягом 15 років була президентом авіакомпанії «Southwest Airlines». «Уроки лояльності» написано з точки зору колишнього співробітника. Це погляд із середини на життя й роботу в компанії «Southwest Airlines». Це історія зародження і втілення творчих ідей, які ви цілком можете запозичити й застосувати в діяльності своєї організації буквально сьогодні!
На сторінках книги ви дізнаєтеся:
• як компанії, котрі усвідомили, що їхній бізнес безпосередньо має справу з людьми, а не з авіаперевезеннями, виробництвом чи страхуванням, можуть розвинути у співробітників почуття глибокої відданості, що в довгостроковій перспективі призведе до стійкого успіху;
• як реалізувати таку корпоративну стратегію, результатом якої стане формування настільки досконалої корпоративної культури, що найкращі фахівці галузі змагатимуться за право стати частиною вашої компанії;
• як відзначати спільні перемоги й індивідуальні досягнення, створюючи середовище, в якому всі працюють разом, щоб досягти більшого;
• як стати найкращими в роботі з клієнтами й залишатися на цьому рівні завдяки довірі до співробітників і любові до кожного з них; вам буде легко й весело в їхньому колі, і ви зможете
надихнути всіх і кожного так само поводитися і з клієнтами;
• як надати платформу, інструменти й навчання в тих випадках, коли люди самостійно прагнуть
зробити свій внесок у загальну справу, тому що вірять у своїх керівників і покладаються на них.
Читать полностью
Содержание книги
Вступ
Урок 1 Наймайте за ставлення, а навичок навчайте
Урок 2 Негайно занурюйте кожного в корпоративну культуру
Урок 3 Нехай вони постійно навчаються
Урок 4 Люди віддають стільки ж, скільки отримують
Урок 5 Шукайте дитину в кожному 
Урок 6 Робіть більше з меншими витратами
Урок 7 Любіть їх у важкі часи 
Урок 8 Робіть по совісті 
Урок 9 Плекайте «корпоративну сім’ю» 
Завершення
Уроки лояльності
Резюме 
Слова подяки
Про автора
Читать полностью
Отзывы покупателей
#
На даный момент список отзывов пуст
Оставте свой отзыв о товаре
Оставить отзыв
Ваше имя*
Email*
Ваш отзыв*
С этим товаром покупают
Спіннер
Другие книги автора
Спіннер Смотреть все книги