Книжка Джона Вествуда «Як скласти маркетинговий план» — посібник для кожного, хто працює у сфері бізнесу та планує започатковувати власну справу. Ця настільна книжка є універсальною для кожного: якщо ви лише амбітний початківець, обов’язково прочитайте її, щоб крок за крок правильно вибудувати власну маркетингову стратегію, якщо ж уже досвідчений бізнесмен — аби успішно закріпити позицію на ринку. У книжці подані вичерпні пояснення головних понять ринкового середовища, проілюстровано етапи побудови маркетингового плану та особливості маркетингової стратегії. Автор також не оминає важливих питань бізнесу онлайн, реклами та просування продукту. Вже давно планували показати ваш бізнес-проєкт світові через акаунт у мережі Інстаграм? Будь ласка! Джон Вествуд розповість, як цього досягти. Прописуючи такі важливі речі, автор все ж не прагне перетворити книжку на підручник з економіки: читати «Як скласти маркетинговий план» цікаво і зрозуміло, тому вона підійде вам, навіть якщо ви досі не мали справ зі складними економічними термінами.
1. Что такое электронные книги?
Электронная книга (англ. E-book) – версия книги в электронном (цифровом) виде. Данный термин применяется как для произведений, представленных в цифровой форме, так и в отношении устройств, используемых для их прочтения.
2. Как купить электронную книгу?
Зарегистрироваться на сайте; Найти нужную книгу в нужном формате; Положить ее в корзину (можно добавлять несколько книг); Оформить заказ; Оплатить содержимое корзины.
Необходимо перейти в Личный кабинет, нажав в верхнем правом углу сайта кнопку «Вход», ввести логин (номер телефона или e-mail), пароль, и в разделе «Мои электронные книги» скачать приобретенную книгу в нужном формате. Или же просто перейти в «Мои электронные книги» своего Личного кабинета, если вы уже вошли в свой аккаунт на сайте ранее.
ВНИМАНИЕ! Электронные издания защищены от редактирования и копирования материалов.