(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0

Підсумки І Міжнародного освітнього форуму

Опубліковано 06 Березня, 2017
Підсумки І Міжнародного освітнього форуму
2-3 березня у Харкові проходив І Міжнародний освітній форум.
 
 
 
Цей масштабний захід зібрав більше ніж 350 учасників з усієї України: вчителів, директорів шкіл та представників громадськості. Також на форум були запрошені міжнародні експерти з семи країн Європи, в тому числі - освітяни з Польщі, Фінляндії, Естонії, Литви, Ізраїлю, Франції, які розповіли, як відбувалися реформи освіти в їхніх країнах. Співорганізатором форуму стало видавництво «Ранок».
 
  

Головною темою обговорювання стала реформа освіти. Своїм досвідом з українськими  освітянами поділився директор фінської гімназії «Шильд», президент міжнародної асоціації шкільних директорів (ICP) у 2015-2016 роках Арі Покка. Він спеціально приїхав на форум, аби презентувати свою книгу «Вищий клас. Шкільне управління по-фінськи», перекладену та видану співорганізатором освітньої події, видавництвом  «Ранок», спеціально до цього заходу.
Також учасники форуму мали змогу дізнатися, як проходила реформа освіти в Естонії: про це докладно розповіла Ене-Сільвія Саре, експерт Європейської асоціації досліджень освіти INNOVEEstonia.
 
 

На форумі інновацій гості змогли познайомитися відразу з декількома темами, в тому числі з тим, як проходитиме тестування знань учнів PISA, що таке масові відкриті онлайн-курси ( МООС) і змішане навчання, а також дізнатися про новий харківський науковий проект «15х4» та про сучасні практики раннього розвитку дітей. Окремо освітяни дізналися про франко-українські освітні програми та нові технічні можливості для нової школи за підсумками лондонської освітньої виставки «BettShow» - про неї розповіла Юлія Павіченко, засновник и директор харківського приватного ліцею «МИР».
 
Дискусійний майданчик «Запит роботодавців та нові формати освіти» викликав величезний інтерес у слухачів – адже не секрет, що знання, отримані в вишах, не завжди відповідають запитам роботодавців.

Також на форумі обговорювались питання змін в українському законодавстві щодо освітньої діяльності. Багато говорили про те, яким має бути новий підручник для нової української школи, що від нього чекають вчителя, батьки і,насамперед, діти, які працюватимуть з цими підручниками кожен день і мають отримувати з них не застарілі знання, а найсучаснішу інформацію.
 
  
 
В рамках форуму пройшло багато майстер-класів, які були присвячені новим технологіям викладання шкільних предметів, новим інструментам прискореного навчання , яким є  наприклад проект «ЯКлас», та технікам роботи з колективним мисленням та способам вирішення конфліктів у школі. Також вчителі змогли дізнатися чому їм теж треба навчатися, щоб стати сучасними освітніми менеджерами.
 
  
 
Результатом напруженої роботи учасники форуму прийняли підсумковий Меморандум про співпрацю в галузі освіти та науки, метою якого є подальше реформування  української школи, в якої  формується особистість дитини, її громадянська позиція та моральні якості.«Ми маємо запропонувати майбутнім поколінням українців школу, яка буде для них сучасною. Освіті потрібен новий зміст, що ґрунтуватиметься на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві», - зазначив у своєму виступі генеральний директор видавництва "Ранок" Віктор Круглов.
 
  

Саме такі завдання і ставлять для себе учасники І Міжнародного освітнього форуму.
Сучасним дітям — сучасна школа!