(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0

Якість літератури для дошкілля – тема наради в МОНУ: діалог з видавцями і авторами навчальної літератури для дошкільної освіти

Опубліковано 19 Грудня, 2015
Якість літератури для дошкілля – тема наради в МОНУ: діалог з видавцями і авторами навчальної літератури для дошкільної освіти
15 грудня 2015 року в Міністерстві освіти і науки України відбулась нарада з видавцями і авторами навчальної літератури, публікацій у фахових періодичних виданнях для дошкільної освіти.

Участь у заході взяли начальник відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Тамара Панасюк, начальник відділу дошкільного розвитку Інституту модернізації змісту освіти Олена Низковська, представники видавництв «Ранок», «Берегиня», «Генеза», «Зірка», «Мандрівець», «МЦФЕР-Україна», «Основа», «Підручники і посібники», «Світич», Видавничий дім «Школа» та практики дошкільних навчальних закладів. Видавництво «Ранок» представляла автор посібників для дошкулля і співробітник відділу промоції Любов Яковенко.

Під час наради обговорено найбільш актуальні питання, що виникають під час розробки, видання та використання літератури для дітей дошкільного віку та педагогів ДНЗ. Зокрема, звернули увагу на видання відповідно до освітніх ліній Базового компоненту дошкільної освіти. Виявили напрямки літератури, якої сьогодні найбільш потребують практики. Особлива увага повинна приділятися мовленнєвому розвитку та формуванню комунікативної компетенції, а також патріотичному вихованню дошкільників. Якомога більше друкувати посібників із завданнями в ігровому форматі.

Працівники дошкільних навчальних закладів висловили побажання та зауваження щодо якості та вікової відповідності дитячих видань.

Всі учасники наради погодились із тим, що дошкільний вік – це дуже відповідальний період у житті дитини та її батьків. Саме тому, у цьому віці у людини починає формуватися пізнавальна активність, здібності певного характеру, інтелектуальний та особистісний потенціал. Посібники для дошкільників покликані сприяти гармонійному формуванню особистості дитини.

На сучасному книжковому ринку представлена велика кількість дитячих розвиваючих видань, не всі з яких належним чином перевірені та скоректовані. Саме тому, особливу увагу видавництв було зосереджено на якості книжкової продукції для дітей, батьків та педагогів.